ramazan
ramazan

عکس های داغ همسران رامبد جوان

عکس های داغ همسران رامبد جوان
در ادامه این مطلب علاوه بر خواندن ماجرای  طلاق رامبد و همسرش و ازدواج با سحر دولتشاهی عکس های تمامی همسران این بازیگر را ببینید.
 
 
 راز جدایی و سه ازدواج رامبد جوان !! بازیگر و شخصیت معروف خوش خنده و خوش اخلاق !!!!!!
 
 
ماجرای طلاق رامبد جوان و ازدواجش با نگار جواهریان : ماجرا به بهمن ۹۳ باز میگرده،پس از اینکه رامبد جوان با نگار جواهریان وارد رابطه شد، همسر او سحر دولتشاهی از وی درخواست جدایی میکند. ظاهراً نگار و رامبد هنوز رسماً با یکدیگر ازدواج نکرده بودند اما در انظار عمومی با هم چند باری دیده میشوند . !
 
 
 ماندانا روحی همسر اول !!
 

عکس های داغ همسران رامبد جوان

 
 
پس از جدایی رامبد جوان از همسر سابقش سحر دولتشاهی ، این اولین عکس رامبد جوان با همسرش نگار جواهریان هست که در محافل عمومی انداخته میشود.
 
 

عکس های داغ همسران رامبد جوان

 
 
شبکه های اجتماعی علاوه بر جذابیت و خاصیت سرگرم کنندگی که دارند خیلی اوقات درد سر ساز هم می شوند. این موضوع برای افراد عادی شاید آنقدرها هم بغرنج نباشد اما وقتی پای هنرمندان و چهره های مطرح به میان می آید ماجرا فرق می کند. کافی است هنرمندی که قرار است عکس یا نوشته ای را در یکی از این شبکه ها به اشتراک بگذارد کمی بی دقتی کند تا کلی حرف و حدیث برایش به وجود بیاورند.
 
 
البته گاهی اوقات هم این حرف و حدیث ها رنگ و بوی واقعی به خود می گیرند و به واقعیت تبدیل می شوند. شاید اینجا باشد که مثال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها مصداق درستی پیدا می کند.

 

عکس های داغ همسران رامبد جوان

 

بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید.

 

 

عکس های داغ همسران رامبد جوان

 

هر کدام از این بازیگران در شبکه های اجتماعی صفحه ای اختصاصی دارند و مخاطبان و طرفداران آنها نظرات مختلفی را با انها به اشتراک می گذارند. خیلی وقت بود که سحر دولتشاهی عکسی با همسرش رامبد جوان نگذاشته بود و همین علامت سوال بزرگی برای پیگیران این ماجرا بود.

 

 

شنیده ها حکایت از جدایی این دو بازیگر داشت و سایت های مختلفی هم این خبر را منتشر کردند. گرچه تا کنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج جوان با جواهریان منتشر نشده اما آنها در محافل مختلفی با یکدیگر دیده شدند.

 

 

عکس های داغ همسران رامبد جوان

 

رامبد جوان  که چند ماه گذشته مهمان یکی از برنامه های علی ضیا بود در بخشی از برنامه در پاسخ به سوال مجری که از وی خواست در مورد زندگی شخصی و زناشویی اش (طلاق) توضیح دهد چنین پاسخ داد :

 

 

ترجیح می‌دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می‌خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی میکردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

 

 

این هنرمند یادآور شد :

برخی منطق عجیبی می‌آورند که خیلی بامزه است. در برخی کامنت‌ها خوانده ام که افراد نوشته اند «یعنی چه همه جای دنیا مردم درباره زندگی آدم‌های محبوب سوال می‌کنند و آنها هم جواب می‌دهند».

فرهنگ ما فرق می‌کند. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده به خود من و آدم‌هایی که در زندگی ام هستند ربط دارد و لاغیر.

 

سحر دولتشاهی همسر دوم !

 

نگار جواهریان همسر سوم!

عکس های داغ همسران رامبد جوان

 

 

مطالب مرتبط

تمامی همسران رامبد جوان + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان