جزئیات قتل خانواده عروس 14 ساله توسط داماد شیطان پرست! عکس

مجموعه : اخبار حوادث
جزئیات قتل خانواده عروس 14 ساله توسط داماد شیطان پرست! عکس

ماجرای داماد شیطان صفتی که خانواده عروس را به قتل رساند.

 

“شان فورد جی آر” 20 ساله بی رحمانه با ضربات پتک آهنی والدین نامزد خود را در حالی به طرز فجیعی به قتل رساند که آنان به حضورشان در یک مهمانی مخالفت کرده بودند. بنابر گزارشات بدست آمده “فورد” که در آوریل سال 2013 مرتکب این جنایت شده بود، پس از یک ماه متواری بودن به عنوان مضنون اصلی شناسایی و دستگیر شد.

 

 

والدین دختر 14 ساله پس از آنکه متوجه این شدند “شاون” به همراه دخترشان قصد شرکت در یک مهمانی شیطان پرستانه را دارند با حضور آنان در این مهمانی که ویژه شیطان پرستان بود به شدت مخالفت کردند و جلوی رفتن دخترشان را به این مهمانی گرفتند. پس از اطلاع “شاون” از تصمیم والدین نامزد 14 ساله‌اش بسیار خشمگین شد. پس از حضور پنهانی “شاون فورد” در منزل مسکونی آنان با ضربات پتک آهنی وحشیانه و بی رحمانه “مارگارت و جفری اشبرت” پدر و مادر عروس 14 ساله اش را به قتل رساند.

 

 

به گزارش نازوب به نقل از  پلیس پس ازدستگیری این قاتل که در خبرگزاریها با نام “احمق خودخواه” عنوان شده است مشخص شد که وی پیشتر به اتهام خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده است.در واقع “شاون” یکی از تامین کنندگان مواد مخدر و محرک مهمانی‌های شیطان پرستان در اکوان در حومه شهر “نیو فرانکلین” بوده است.در جلسه دادگاهی که روز گذشته در آکوان برگزار شد «شاون فورد جی آر» 20 ساله به اتهام دو فقره قتل عمد به اعدام محکوم شد.احتمال می‌رود اعدام با اتاق گاز انجام می گیرد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان