ramazan
ramazan

تبلیغ آموزش آزاد رقص در آرایشگاه زنانه در ماه رمضان ! (عکس)

تبلیغ آموزش آزاد رقص در آرایشگاه زنانه در ماه رمضان ! (عکس)

با توجه به ماه مبارک رمضان و حرمتی که در این ماه بر تمامی ارزش های قائل هستیم اما درگوشه و کنار این کشور با بی حرمتی زیاد به اقدامات قبلی خود همچنان ادامه می دهند.

 

تبلیغ آموزش آزاد رقص در آرایشگاه زنانه در ماه رمضان ! (عکس)

صفحه یكی از شبكه های مجازی در مقابلمان باز است. به نظر سالن آرایش معتبری در شمال شهر تهران محسوب می شود و اسم و رسمی برای خودش دارد. چشممان به عنوانی می خورد كه مغایر با كاری است كه باید انجام شود! شماره تماسی هم برای ثبت نام در آن دارد، عنوان كلاس های مورد نظر را با اندازه درشت بر روی سایت حك كرده است و حتی نوید یك تخفیف 50 درصدی را نیز داده است و در ادامه این تخفیف نقش گرافیكی چند زن را در حال رقص در مقابل چشمانت قرار داده است.

دسترسی به چنین اطلاعیه ای آنچنان هم سخت نیست و به راحتی در دسترس همه افراد قرار گرفته است.

 

حتی كافی است كه تلفن را بردارید و شماره تماس را بگیرید تا از جزئیات این اقدام عجیب و خارج از عرف باخبر شوید .خانمی پاسخ می دهد و پس از سوال درباره جزئیات برگزاری كلاس ها با اشتیاق تمام شروع به توضیح درباره نحوه برگزاری و همچنین كم و كیف آن می كند. «هفته ای دو روز كلاس ها دایر می باشد و موسیقی انتخابی هم داریم! »

 

 

بله.حدسمان درست بود.این كلاس ها در ایام ماه مبارك رمضان نیز به قوت خود باقی است و كسی هم كاری به كار آنها ندارد و جلوی آنها را نمی گیرد!

 

تبلیغ آموزش آزاد رقص در آرایشگاه زنانه در ماه رمضان ! (عکس)

شاید در چنین روزهایی و در ابتدای امر هركس این عبارت عجیب را در مقابل خود ببیند جا بخورد، عبارتی كه برخلاف توقع و در كمال گستاخی در نهان نیست و بسیار عیان و مشخص جلوه گری می كند .«برگزاری كلاس های رقص ایرانی و عربی در ماه مبارك رمضان!». این همان عبارتی است كه از هر گوشه آن بی حرمتی و بی توجهی نمایان می شود.

 

نكته جالب تر و قابل توجه این است كه این محفل در یكی از سالن های زیبایی زنانه در تهران برگزار می شود و در شبكه های مجازی و فضای سایبری بصورت گسترده ای تبلیغات كرده است. بحث نظارت بر چنین مكان هایی كه به نظر تعداد آنها هم كم نیست بر عهده اتحادیه های مورد نظر است كه باید حساسیت های لازم را به خرج دهند تا افرادی كه در چنین فضاهایی فعالیت می كنند  متوجه این امر باشند كه باید در چهارچوب تعریف صنف خود حركت كنند، نه اینكه فارغ از نامی كه مجوزی برای آن صادر شده، اقدام به برگزاری هر مراسم و یا تشكیل هرگونه كلاسی بكنند.

 

 

اینكه چطور در یك محلی كه با مجوز آرایشگاه زنانه فعالیت می كند ، اقدام به برگزاری كلاس های رقص برای خانم ها می شود به كنار ، اما بی توجهی به ایام مبارك رمضان و فعالیت آزادانه در این زمینه نقطه تاسف برانگیز چنین رویدادی است كه نمی توان به سادگی از كنار آن عبور كرد. كلاس هایی كه حتی قیمت آنها هم در چنین ایامی بصورتی تعیین می شود تا همچنان بازارشان را داغ نگه دارد و افراد را بسوی خود جذب كند.

 

 

 



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان