عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

نگاهی به جذابترین ملکه های مد ونزوئلا در 11 قاب زیبا

 

درباره آمریکای لاتین و دنیای مد و لباسان، کم تر تا کنون مطلبی مشاهده کردیم و دنیای مد و لباس، تا حد زیادی در انحصار مدل‌های اروپایی و آمریکایی، به ویژه ستاره‌های هالیوود بوده است. مدل‌هایی که درامد سالانه آن ها از دنیای فشن و سبک زندگی لوکس، بعضاً بیش تر از درامد سالانه برترین شرکت‌های صنعتی در آسیا و آفریقا می‌باشد.

 

پیش تر در پرتال نازوب، به معرفی لباس عروس‌های پرنسس‌های جهان و معرفی مصور سبک لباس‌های خلاقانه کیت میدلتون Kate Midelton که از او به عنوان ملکه مد Fashion Queen پرنسس‌های جهان یاد می‌کنند، اشاره شد. در گفتار امروز، به معرفی و بررسی 11 مدل مطرح کشور ونزوئلا می‌پردازیم. دنیای مد و لباس، دنیای رنگارنگی است که کسب و کارهای زیادی در کناران شکل می‌گیرد. Twitter، از غول‌های اینترنت، اخیراً بخش خاصی را به معرفی مد بازان توییتر اختصاص داده است.

 

موضوعی که در فیسبوک و گوگل نیز، به آن توجه شده است. اخیراً، الن دِجنرس Ellen DeGeneres، مجری مشهور آمریکایی نیز از طریق ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، کانال آنلاین مد خود موسوم به ED را نیز افتتاح کرد. همه و همه نشان گر اهمیت دنیای مد در کسب و کار امروز است. دنیایی که بیش از همه، مخاطبان خانم را در کانون توجه خود قرار داده است و طرفداران زیادی دارد.

 

 

در کشور نفت خیز ونزوئلا در آمریکای لاتین، مد و زیبایی در میان مردمان این کشور از جایگاه زیادی برخوردار است و سالانه ده‌ها هزار دختر جوان در این کشور، خود را از سال‌ها قبل، برای شرکت در مسابقات انتخاب ملکه زیبایی این کشور آماده می‌کنند. برندگان مسابقه زیبایی در این کشور، نماینده ونزوئلا در مراسم انتخاب مراسم جهانی هستند که به انتخاب ملکه مد جهان می‌پردازد. در این گزارش، به بررسی 11 تن از مدل‌های مطرح این کشور که در دو دهه اخیر توانسته‌اند رتبه‌های بین المللی نیز کسب کنند، اشاره کرده‌ایم.

Dayana Mendoza – دایتا مندوزا، یکی از مدل‌های مطرح این کشور است. وی در 1986 به دنیا آمد و بازیگر و مدل معروف ونزوئلا به شمار می‌رود که با قد 176 سانتیمتری خود، در سال 2008 به عنوان میس یونیورس Miss Universe نیز برگزیده شد. در 13 سپتامبر 2007 میلادی، خانم دایانا، به عنوان ملکه مد ونزوئلا نیز انتخاب گردید. در رقابت‌های انتخاب ملکه مد امریکا در سال 2012 میلادی نیز، خانم دایانا به عنوان هیات داوران فعالیت می‌کرد.

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(دایانا مندوزا، ملکه مد ونزوئلا در سال 2007 میلادی)

Chiquinquirá Delgado – خانم دلگادو، متولد 1972 است که به عنوان مدل، بازیگر و مجری تلویزیونی در ونزوئلا فعالیت دارد. وی هم اکنون در برنامه Mira Quien Baila در شبکه یونی ویژن آمریکا فعالیت دارد. پرتال رسمی فعالیت‌های ایشان در نشانی chiquidelgado.com ارائه شده است.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(چینکویینکویرا دلگادو، مدل ونزوئلایی)

Scarlet Ortiz – اسکارلت اوتریز، متولد 1974 در کاراکاس ونزوئلا می‌باشد که از بازیگران مطرح در سینمای این کشور نیز به شمار می‌رود. در سال 1992، در مراسم ملکه مد ونزوئلا نتوانست رتبه ای را کسب کند، اما همچنان به عنوان مدل برای شرکت‌های تبلیغاتی این کشور فعالیت دارد. وی تا کنون در بیش از 20 فیلم و سریال، ایفای نقش کرده است.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(اسکارلت اوتیز، بازیگر و مدل پر کار ونزوئلا)

Norkys Batista – خانم نورکیس باتیستا، متولد 1977 میلادی است که به عنوان مدل و بازیگر سینما و تلویزیون در این کشور فعالیت دارد و با 174 سانتیمتر قد، توانست عنوان مدل ونزوئلا در سال 1999 میلادی را به خود اختصاص دهد. در کلمبیا نیز در سال 2000 میلادی، عنوان زیباترین چهره را از آن خود کرد. وی در بیش از 10 فیلم، ایفای نقش کرده است.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(نورکیس باتیستا – مدل ونزوئلا در سال 1999)

Marjorie de Sousa – خانم ماریه رو د سوزا، متولد 1980 در کاراکاس است و به عنوان مدل و بازیگر در ونزوئلا و پرتغال فعالیت دارد. معروفیت وی به خاطر نقش کاملیا والنته در برنامه گاتا سالواژه می‌باشد. وی در بیش از 15 سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سایت MarjoriedeSousa.com پرتال رسمی ایشان معرفی شده است.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(خانم ماریا دسوزا، مدل و بازیگر مطرح ونزوئلا)

Gabriela Spanic – خانم گابریلا اسپانیک، متولد دسامبر 1973 می‌باشد که از سال 1991 میلادی تا کنون، به عنوان بازیگر و مدل مطرح ونزوئلا فعالیت دارد. خواهر دوقلوی ایشان، دانیلا نیز، به عنوان مدل مطرح است. وی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی در ژانر درام، حضور داشته است که مجموعه La usurpadora یکی از آن ها می‌باشد که خانم گابریلا در آن ایفای نقش کرده است و در 102 قسمت پخش شد.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(گابریلا اسپانیک مدل و بازیگر مشهور ونزوئلا)

Alicia Machado – آلیشیا ماچادو، از دیگر مدل‌های مطرح کشور نفت خیز ونزوئلا می‌باشد که در دسامبر 1976 به دنیا آمد و با قد 171 سانتیمتری خود، به عنوان ملکه مد جهان در سال 1996 نیز انتخاب گردید. وی همانند هم‌قطاران خود، بازیگر و هنرپیشه مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی بوده است. وی چهارمین مدل این کشور به شمار می رودکه عنوان میس یونیورس را به خود اختصاص داده است. وی در سال 1995 میلادی، برترین مدل سال ونزوئلا انتخاب شد.

 

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(آلیشیا ماچادو – ملکه مد ونزوئلا در سال 1995 میلادی)

Mónica Spear – مونیکا اسپیر، مدل مطرح این کشور است که در اکتبر 1984 متولد شد و با 178 سانتیمتر قد، در سال 2004 میلادی به عنوان مدل برتر ونزوئلا انتخاب گردید. وی نماینده ونزوئلا در مراسم میس یونیورس سال 2005 میلادی بود که رتبه چهارم را کسب کرد. رنگ چشم قهوه ای و رنگ موی مشکی خانم مونیکا، وی را به چهره مشهور در این کشور تبدیل کرده است که البته در ژانویه سال گذشته میلادی، به دلیل یک حمله مسلحانه در ونزوئلا به همراه همسرش به قتل رسید.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(مونیکا اسپر، مدل فقید ونزوئلا)

Gabriela Isler – گابریل ایزل، یکی دیگر از مدل‌های مطرح این کشور می‌باشد که در مارچ 1988 متولد شد و با 181 سانتیمتر قد، به عنوان مدل برتر ونزوئلا در سال 2012، برترین مدل جهان در سال 2013 میلادی انتخاب شد. از وی به عنوان ملکه زیبایی این کشور یاد می‌کنند و هم اکنون به عنوان مدیرعامل بنیاد Universe of Blessings فعالیت دارد که به دختران و زنان ونزوئلایی برای ارتقای مهارت‌های زندگی مشاوره می‌دهد.

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(گابریلا ایزلر، ملکه مد جهان در سال 2013 میلادی)

Astrid Carolina Herrera – خانم آسترید کارولینا هررا، از قدیمی‌ترین ملکه‌های زیبایی ونزوئلا می‌باشد که تا کنون به عنوان مدل، بازیگر و فعال اجتماعی فعالیت داشته است. وی متولد 1963 می‌باشد و با 173 سانتیمتر قد، عنوان مدل برتر ونزوئلا در سال 1984 را کسب کرد که در همان سال نیز، به عنوان میس ورد انتخاب شد. وی در مکزیک و ونزوئلا، جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

 

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(خانم آسترید کارولینا – ملکه مد جهان در سال 1984 میلادی)

Ly Jonaitis – خانم لی جونیتیاس، ملکه مد ونزوئلا در سال 2006 میلادی است که به عنوان مدل و ملکه زیبایی، جوایز زیادی را از آن خود کرده است. وی متولد 1985 می‌باشد و 180 سانتیمتر قد دارد که چشمان سبز و رنگ موی قهوه ای وی، از ایشان مدل جذابی در این کشور ارائه کرده است.

 

 

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(لی جونایتیس – ملکه مد ونزوئلا در سال 2006)

پرتال رسمی انتخاب مدل برتر ونزوئلا در نشانی missvenezuela.com ارائه شده است که هر ساله از بین نامزدهای دریافت این نشان، یک نفر را انتخاب می‌کند. این مرکز از سال 1952 میلادی تا کنون فعالیت دارد و Miss Universe, Miss World, Miss International, Miss Earth را انتخاب می‌کند. معمولاً برنده این جایزه، نماینده ونزوئلا در مراسم جهانی انتخاب ملکه مد موسوم به میس ورلد می‌باشد. بیش از 10 میلیون صفحه در اینترنت، درباره ملکه‌های زیبایی و مد ونزوئلا به ارائه تحلیل و مطلب پرداخته که نشان دهنده جایگاه مد، در این کشور آمریکای لاتین داشته که دشمنی دیرینه ای نیز، با ایالات متحده آمریکا در کارنامه خود دارد.

 

 

دخترانی که قصد دارند در مراسم انتخاب برترین مدل ونزوئلا شرکت کنند و به مراحل نهایی راه یابند، مجبورند بین 4 تا 6 سال در فعالیت‌های جسمی مختلف، فعالیت کنند و خود را برای این رقابت‌های پر مخاطب آماده کنند. سازمان اعطای جایزه Miss World Presents Award نیز در نشانی missworld.com در دسترس می‌باشد.

 

 

عکس های زیباترین ملکه های مد ونزوئلا

(نمایی از ایندکس پرتال میس ورلد)

میس ورلد، پر طرفدارترین و مهم‌ترین مراسمی است که در زمینه انتخاب ملکه زیبایی و مد در دنیا برگزار می‌شود و بیش از 300 میلیون صفحه وب درباره این مراسم، برندگان و شرایط شرکت دران صحبت کرده‌اند.
شعار این مسابقات «زیباییِ هدفمند»Beauty with a Purpose است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی هم‌چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضر جوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود.

 

 

برنده دوشیزه دنیا علاوه بر دریافت تاج دوشیزه دنیا و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و برای سازمان دوشیزه دنیا فعالیت‌های خیریه انجام دهد.

 

 

این مسابقات قدیمی‌ترین جشنواره زیبایی است که هنوز برگزار می‌شود و با شرکت بیش از ۱۴۰ کشور  و پخش تلویزیونی در بیش از دویست کشور دنیا بزرگ‌ترین و پر بیننده‌ترین آن‌ها نیز هست. دوشیزه دنیا حال رولین اشتراوس از افریقای جنوبی است. مرکز این سازمان در لندن است که ریاستان را ، مدل مشهور جولیا مورلی انگلیسی بر عهده دارد و کمک‌های خیرخواهانه مرکز تحت امرش در سال‌های اخیراً برای کودکان بی سر پرست افزایش یافته است.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان