دوربین های ایمنی هنگام تجاوز به دختران در مترو خاموش بود! عکس

مجموعه : اخبار حوادث
دوربین های ایمنی هنگام تجاوز به دختران در مترو خاموش بود! عکس

آزار و اذیت های جنسی دختران در مترو توسط این مرد و مسئله مهم این که در هنگام وقوع این جنایت دوربین های امنیتی خاموش بوده!!

 

 

به گزارش نازوب ، آنتونی راجر 58 ساله مسئول یکی از ایستگاه‌های متروی لندن یک ماه گذشته اواخر عصر یکی از مسافران را بی‌شرمانه مورد تعرض جنسی قرار دارد.
بنابراین گزارش این مسئول ایستگاه‌ با سوء استفاده از خلوت بودن ایستگاه دختر جوان را بی‌شرمانه مورد تجاوز جنسی قرار داد.

 

آنتونی راجر 58 ساله توانست با کمک وکیل مدافع خود و همچنین معدوم کردن مدارک و شواهد در دادگاهی که روز گذشته برگزار شد تبرئه شود.

تحقیقات کارآگان برای دست‌یابی به مدارک و شواهد بیشتر ادامه داد. مسئول ایستگاه آمبرشام در متروی لندن در حال حاضر به اتهام غیر فعال کردن دوربین‌های حفاظتی در بازداشت‌ موقت به سر می برد.

به اعتقاد پلیس غیر فعال کردن دوربین‌ها از روی عمد انجام شده می‌تواند دلیلی برای ثابت کردن جرم آنتونی رابرز 58 ساله باشد.

 
عوامل شبکه حمل و نقل ریلی متروی لندن نیز پیگیر این موضوع شده‌اند. یک منبع خبری نیز یک شکایت دیگر در ارتباط با تعرض راجر به دو زن جوان دیگر در همین ایستگاه مترو که در هفته‌ها پیش رخ داده، فاش کرده است.

پلیس حمل و نقل بریتانیا (BTP) طی بیانیه‌ای گفت: با وجود اظهارات تنها شاکی پرونده از دستگیری قربانیان که توسط وی مورد تعرض قرار گرفته‌اند درخواست کرد تا با شکایت خود عامل این جنایت را دوباره پای میز محاکمه قرار دهند.

 

در بخش دیگری از این بیاینه آمده است که “ایمنی مسافران و کارکنان در شبکه راه‌آهن در اولویت ما قرار دارد و هیچ‌گونه رفتار توهین‌آمیز و یا مرتبط با جرایم جنسی برای ما قابل قبول نیست و ما با عاملان آن برخورد خواهیم کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان