ramazan
ramazan

معرفی و لیست پرآمدترین مشاغل خانگی دنیا !

مجموعه : دانستنی ها
معرفی و لیست پرآمدترین مشاغل خانگی دنیا !

در این بخش به معرفی پردرآمدترین شغل های خانگی دنیا می پردازیم. این بخش جالب را از دست ندهید .

 

اگر همه ی این ها خوشایند به نظر می رسد (و اگر شما خویشتن داری کافی را برای متمرکز و پربار ماندن هنگام کار کردن در خانه را دارید)، ممکن است بخواهید جدیدترین لیست FlexJobs را در پردرآمد ترین مشاغل خانگی ببینید.

نازوب، برای جمع آوری این لیست، فلکس جابز که یک سرویس آنلاین تخصص یافته در ارتباطات و کنترل غیر حضوری کسب و کار می باشد، نگاهی به مشاغل از پایگاه های داده ی بیش از ۲۵۰۰۰ لیست های شغل جاری انداخته است و ۱۰ شرکت با بالاترین دستمزد را پیدا کرد. سارا ساتن، سردبیر فلکس جابز می گوید: ” اغلب، مردم این تصور را دارند که همه ی مشاغل خانگی با مهارت کم و شرایط دستمزدی پایین هستند اما این مشاغل نشان می دهند که شغل های سطح بالا، حرفه ای با دستمزد مناسب هم در بین مشاغل خانگی در دسترس هستند.”

در زیر ۱۰ مورد از پردرآمدترین مشاغل خانگی، طبق رده بندی فلکس جابز ارائه شده اند:

 

 

مدیر امور نظارتی بالینی

متوسط حقوق: ۱۵۰۰۰۰ – ۱۵۱۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: شرکت های دارویی حرفه ای های امور نظارتی بالینی را برای تکمیل تعدادی از مسئولیت های مرتبط با آزمایشات کلینیکی استخدام می کنند. به طور نمونه مدیران امور نظارتی کلینیکی برای طرح ریزی، آماده سازی و ارائه ی محصولات جهت فروش داخلی و بین المللی کار می کنند. این فرآیند می تواند با یک دفترکار خانگی انجام شود و شامل تألیف اسناد نظارتی برای کاربردهای آزمایشی، حمایت از اسناد فروشی در بازارهای جدید و خلاصه سازی اسناد در میان چیزهای دیگر است.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: رییس تیم امور نظارتی، مشاور امور نظارتی، دستیار سرپرست امور نظارتی

 

 

وکیل نظارتی

متوسط حقوق: ۱۱۷۰۰۰ – ۱۵۲۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: درست مثل وکیل های دفتری، وکیل های غیرحضوری نمایندگی و مشورت قانونی به تعدادی موکل را بسته به تخصص یا حوزه کاری خود ارائه می دهند. آنها باید اعضای فعال کانون در وضع احکام خود باشند و وقتی موکل را در دادگاه ملاقات نمی کنند، به صورت غیرحضوری کار می کنند.

عناوین شغلی مرتبط: وکالت، وکیل بررسی سند

 

 

نویسنده پزشکی ارشد

متوسط حقوق: ۱۱۰۰۰۰ – ۱۱۵۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: برای تعدادی از کمپانی های مرتبط با سلامتی و بهداشت و درمان، از جمله ناشران پزشکی و شرکت های داروسازی، نویسندگان پزشکی ارشد در تقاضای بالا قرار دارند. حرفه ای های این زمینه برای بررسی اطلاعات پزشکی، نگارش اسناد، ویرایش نظریات دیگر نویسندگان پزشکی و کار با مدیریت ارشد برای پیگیری پروژه ها مسئول هستند. برای تناسب طبیعی با کار غیرحضوری، یک نویسنده ی پزشکی ارشد باید قادر باشد بصورت مستقل کار کند اما همچنین به عنوان جزئی از یک تیم بزرگ، نیازمند داشتن درجه در یک علم یا رشته های پزشکی می باشد.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: نویسنده ی فنی، نویسنده ی پزشکی اصلی، ادیتور پزشکی، نویسنده ی پزشکی نظارتی

 

 

مهندس محیط زیست

متوسط حقوق: حدود ۱۱۰۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: مهندسان محیط زیست به طور نمونه مسئول طراحی و سنجش روش های پیشگیری و کاهش آلودگی، از تجهیزات تا فرآیندها هستند و وقتی آنها در میدان انجام تحقیقات نیستند، می توانند گاهی اوقات در یک دفترکار خانگی کار کنند.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: تکنسین مهندسی زیست محیطی، مدیر علوم طبیعی، متخصص هیدرولوژی، مهندس عمران

 

 

مدیر توسعه ی کیفیت

متوسط حقوق: ۱۰۰۰۰ – ۱۷۵۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: به عنوان بخشی از تیم های تکنیکی و عملیاتی در یک شرکت، مدیران توسعه ی کیفیت از راه دور، مسئولیت کار کردن برای طراحی و توسعه ی بهترین تکنیک های مرتبط با اداره ی سیستم ها و ساختار داده ها را دارند. با به خاطر سپردن کیفیت، امنیت و قابلیت اطمینان، یک مدیر بهبود کیفیت با مدیریت ارشد کار می کند و باید مهارت های مهم مدیریت و دانش روند فعلی در بهبود کیفیت و اجرای عملیاتی را داشته باشد.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: مدیر تضمین کیفیت، مدیر ارشد توسعه کیفیت

 

 

مهندس نرم افزار ارشد

متوسط حقوق: ۱۰۰۰۰۰ – ۱۶۰۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: مهندسان نرم افزار ارشد به طور نمونه مسئول توسعه، طراحی، و اجرای برنامه های نرم افزاری، سرپرستی پروژه های مرتبط، مدیریت تیمی از مهندسان نرم افزار، عیب یابی مسائل فنی و اشکال زدایی نرم افزار هستند. آنها معمولا نیازمند داشتن تجربه با تعدادی از زبان های برنامه نویسی هستند.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: توسعه دهنده ارشد نرم افزار، توسعه دهنده ارشد وب، توسعه دهنده ارشد devop

 

 

مدیر توسعه کسب و کار

متوسط حقوق: ۱۰۰۰۰۰ – ۱۵۰۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: مدیران فروش در خانه، مسئول مدیریت و رشد مناطق فروش بزرگ هستند و همچنین مسئول افزایش درآمد فروش در طبقه بندی مخصوص به خود هستند. مدیران فروش همچنین برنامه هایی برای هدایت نسل و افزایش درآمد برای تیم های فروش طراحی کرده و توسعه می دهند. آنها اغلب به نائب رییس فروش ها گزارش می دهند و به دقت با سهامداران شرکت داخلی به خوبی مشتری هایشان کار می کنند. هنگامی که آنها در بیرون برای مشاهده ی فروش ها نیستند، این حرفه ای ها در ادارات خانگی خود کار می کنند.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: مدیر بازاریاب، مدیر فروش، مدیر حساب

 

 

زیست شناس تحقیقی

متوسط حقوق: ۹۳۰۰۰ – ۱۵۷۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: زیست شناس های پژوهشی مسئول مطالعه ی سوژه ای خاص، انجام آزمایشات، اجرای تحقیق و تعیین نتایج و پیامدها هستند. برای مثال، یک میکروب شناس محقق ممکن است فعل و انفعال میزبان ویروس و تعیین سختی بیماری را مطالعه کند.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: میکروب شناس، زیست شناس حیات وحش، دانشمند محقق، دانشمند میدانی

 

 

مدیر حسابدار

متوسط حقوق: ۹۰۰۰۰ – ۱۱۰۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: با کار کردن در خانه، مدیران حسابدار مسئول حسابرسی های عملیاتی و مالی برای کمپانی ها و مشتری ها هستند. مسئولیت های این نوع از کار شامل هدایت، طرح ریزی، و اجرای حسابرسی های درونی و مستندسازی همه ی اطلاعات مرتبط با حسابرسی ها است. علاوه بر انجام حسابرسی ها، مدیران حسابدار برای فهم نتایج و اثرات حسابداری، تضمین اثرات آتی و ارزیابی سیستم های درونی، سیاست ها و فرآیندها با سهامداران کار می کنند.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: تحلیل گر مالی، افسر مالیاتی، کنترل کننده، دستیار ارشد خدمات مالی، دستیار حسابدار ارشد داخلی، مشاور مالی

 

 

مامور هدیه دهندگان عمده

متوسط حقوق: حدود ۹۰۰۰۰ دلار

توصیف کلی شغل: سازمان های غیرانتفاعی ماموران مخصوص هدیه دهندگان و اهداکنندگان عمده را برای ترویج، درخواست و احاطه ی اهداکنندگان حال و آینده برای هدایای بزرگ استخدام می کنند. این شغل های غیرحضوری همچنین نیازمند سفرهای زیاد هستند، اما در زمان های بدون سفر، این ماموران به صورت غیر حضوری در خانه کار می کنند. علاوه بر مهارت های عالی مدیریت ارتباطات، مهارت های فروش و مهارت های سازمانی و توانایی کار بصورت مستقل هنگام پیش بردن اهداف سازمان جدی و مهم است.

عناوین مشاغل خانگی مرتبط: مدیر هدایای عمده، مدیر مشارکت اتحادیه ها، افسر هدایای عمده، نایب رییس توسعه، مدیر توسعه، مدیر جمع آوری هزینه

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان