ramazan
ramazan

منع 35 ساله استحمام 7 دختر برای پسر دار شدن !!

مجموعه : جالب ترین ها
منع 35 ساله استحمام 7 دختر برای پسر دار شدن !!

ماجرای بسیار جالب یا عجیب 7 دختری که برای پسر دار شدن 35 سال از حمام کردن منع شدند!!!

 

 

به گزارش نازوب به نقل از روزنامه‌های هندوستان خبر دادند: یک مرد هندی، هفت دختر خود را به مدت ۳۵ سال از رفتن به حمام منع کرد تا شاید طی این مدت خداوند به او پسری بدهد! به نقل از خبرگزاری فرانسه، «کیلاش کالو سینگ» پدر این هفت دختر در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ هندوستان تایمز تصریح کرد:

 

من به مدت ۳۵ سال به دخترانم اجازه حمام رفتن و مسواک زدن را ندادم و گمان می‌کردم که با این روش خداوند به من فرزند پسری عطا می‌کند. وی در ادامه افزود: من از حمام آفتاب برای شست‌وشو استفاده می‌کردم و دختران را نیز مجبور می‌کردم که از این روش استفاده کنند؛ چراکه گمان می‌کنم آفتاب بهتر می‌تواند باعث پاکیزکی و پالایش جسم و روح شود.

 

این مرد ۶۳ ساله که در خارج از روستای «واراناسی» زندگی می‌کند، در ادامه خاطرنشان کرد: من هر روز صبح طی این ۳۵ سال پس از برخاستن از خواب و گرفتن حمام آفتاب روبه‌روی الهه «شیوا» می‌نشستم و از او درخواست فرزند پسری می‌کردم. این در حالیست که در گزارش روزنامه‌ هندوستان تایمز آمده است که این مرد برای آن‌که درخواستش از خداوند برآورده شود، در تابستان لباس‌های زمستان را می‌پوشیده و در زیر آفتاب سوزان هندوستان می‌نشسته است.

گفتنی است، همسایه‌های این مرد هندی رفتار وی را تنها به دلیل داشتن فرزند پسر اعلام کردند؛ چراکه براساس آمارهای رسمی، اکثر هندی‌ها تمایل به داشتن فرزند پسر دارند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان