ramazan
ramazan

بهترین تعطیلات در این سواحل

بهترین تعطیلات در این سواحل

معرفی بهترین و زیباترین سواحل دنیا برای گردشگری و لذت بردن

 

به هیچ عنوان نمی توان گفت که حتی 2 منطقه ساحلی برای تعطیلات رقیقا شبیه به هم هستند. برخی ساحل ها در مناطق مدرن شهری و برخی دیگر در جزایر آرام و دورافتاده قرار دارند. به هر جای دنیا که بخواهید سفر کنید و ویژگی های ساحل مورد علاقه تان هر چه که باشند، می توانید یک مقصد ساحلی مناسب با خواسته هایتان را بیابید. حالا که فصل تابستان فرا رسیده است و این مقاصد در اوج محبوبیت قرار دارند وقت آن رسیده است که بهترین نقاط ساحلی دنیا برای مسافرت را به شما معرفی کنیم. اگر از سواحل دبی و آنتالیا و امثال آنها خسته شده اید و بودجه کافی برای تجربه دیگر نقاط دنیا را دارید به شما توصیه می کنیم نگاهی به این ساحل های رویایی بیندازید.

 

 

1. باربادوس

پروازهای بسیاری برای رفتن به این جزیره بهشتی وجود دارند که رفتن شما به آنجا را بسیار راحت می سازند. قسمت سخت کار انتخاب ساحل مورد نظرتان از میان 60 ساحل باربادوس است که همه آنها هم عمومی هستند. هر کدام از این ساحل ها از سواحل آرام غربی گرفته تا ساحل های مواج شرقی که برای موج سواری بینظیر هستند را انتخاب کنید احتمال خطای شما بسیار پایین خواهد بود، چرا که تمامی این سواحل جاذبه های خاص خود را دارند. هروقت هم از ساحل و آفتاب گرفتن خسته شدید به بازدید از غار «هریسون» و مزارع نیشکر بروید.

 

 

2. پونتا دل استه

با یک پرواز یک ساعته از «بوئنوس آیرس» به سواحل چشم نواز پونتا دل استه در «اروگوئه» خواهید رسید. این شهر که یکی از زیباترین سواحل آمریکای جنوبی را دارد یکی از مقاصد مورد علاقه ستاره ها نیز هست و در صورت مسافرت به این شهر زیبا احتمال این که در کنار ساحل و یا در زندگی شبانه با یکی از ستاره های محبوبتان مواجه شوید اصلا کم نیست. زندگی شبانه در این شهر ساحلی از شور و هیجان بسیاری برخوردار است.

 

 

3. جزیره لیزارد

جزیره لیزارد، یا به عبارتی جزیره مارمولک، که از توابع کوئینزلند در استرالیا محسوب می شود، یکی از آن جزیره های منحصر به فرد است که هر کسی توانایی رفتن به آن را ندارد. همین موضوع آن را تبدیل به جزیره ای آرام و خلوت می کند که برای کسانی که از شلوغی و ازدحام فراری هستند بسیار مناسب می تواند باشد. در بیشتر نقاط این جزیره آنتن دهی موبایل وجود ندارد و اگر واقعا می خواهید چند روزی به دور از هیاهوی این دنیا باشید یکی از بهترین مقاصد ممکن می تواند باشد.

 

 

4. برمودا

فستیوال ساحلی «بیچ فست» که 30 ماه جولای برگزار خواهد شد، بزرگترین مهمانی ساحلی برگزار شده تا به امروز خواهد بود که در آن آزادی این جزیره همراه با غذا و موسیقی و ورزش های مختلف ساحلی جشن گرفته خواهد شد. در هر حال تمام سال چیزهای جالبی همچون سواحل صورتی و غذاها و نوشیدنی های فوق العاده، در این جزیره وجود خواهند داشت که شما را به خود جذب کنند.

 

 

5. موزامبیک

جمهوری موزامبیک کشوری در جنوب شرقی آفریقا است که با فرهنگ، حیات وحش، جنگل ها و سواحل زیبای خود هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. سواحل چشمگیر و تپه های شنی موزامبیک زیباترین عرصه را برای اسب سواری فراهم می کنند. صخره های مرجانی در آب های اقیانوس هند جانوران مختلف دریایی را به خود جذب کرده و غواصی در این منطقه را به تجربه ای بینظیر تبدیل می کنند.

 

 

6. بوراکی

این جزیره کوچک که در 200 مایلی جنوب مانیلا، پایتخت فیلیپین، قرار دارد با وجود ابعاد بسیار کوچک خود شاهد پیشرفت بسیاری بوده است. هتل ها و اقامتگاه ها و مراکز خرید بسیاری در آن ساخته شده اند و دارای بهترین سواحل دنیا برای کایت سرفینگ است. مکان های لوکس بسیاری برای ریلکسیشن و یوگا و امثال آنها نیز در این جزیره ساخته شده اند.

 

 

7. هاوایی

مجمع الجزایر هاوایی پنجاهمین ایالت کشور آمریکا است و از هشت جزیره اصلی تشکیل شده که بزرگتزین آنها جزیره هاوایی معروف به «جزیره بزرگ» می باشد. غواصی در آب های کم عمق و پیاده روی در میان دشت های گدازه آتشفشان های پارک ملی ، سواحل با شن های سبز رنگ از جمله جاذبه های جزیره بزرگ هستند. «مائویی» نیز از دیگر جزایر محبوب این مجمع الجزیره است.

 

 

8. سان خوآن

سان خوان پایتخت و بزرگترین شهرستان «پورتوریکو» است. پورتوریکو روز به روز در حال رشد بوده و دارد به یکی از قطب های تجاری کارائیب تبدیل می شود. هتل های لوکس و رستوران های بینظیر با بهترین سرآشپزها گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند. علاوه بر سواحل زیبا، ساختمان های تاریخی، مراکز خرید و موزه ها از جمله جاذب های توریستی این شهر هستند.

 

 

9. هایتی

تنها پنج سال از زلزله ویزانگری که این جزیره را نابود کرد و جان 200 هزار نفر را گرفت می گذرد. با این حال همراه با بازسازی این جزیره بسیار زیبا توریست ها نیز دارند به این مقصد محبوب خود باز می گردند. حتی بقایای این زلزله جزیره هایتی را برای گردشگران جالبتر نیز می کنند. اگر اهل کمک و علاقمند به کارهای انسان دوستانه هستید سازمان های مختلف از جمله داوطلبان سازمان ملل سفرهایی به منظور کمک در بازسازی این جزیره ترتیب می دهند!

 

 

10. میامی

شهر میامی در جنوب شرقی فلوریدا، یکی از بزرگترین و مهمترین بنادر آمریکاست که به «شهر جادو» معروف است. امسال جشن تولد صد سالگی میامی است و تمام سال جشن ها و فستیوال های بسیاری به این مناسبت برگزار خواهند شد. چه اهل دریا و ساحل و آفتاب باشید و چه از زندگی شبانه و موزیک زنده و رستوران های منحصر به فرد لذت ببرید این شهر شما را به خود جذب خواهد کرد.

 

 

11. توباگو

این جزیره که همراه با ترینیداد «جمهوری ترینیداد و توباگو» را تشکیل می دهد، برای توریست ها جذابتر از جزیره دوقلوی خود است. این جزیره همچنین به عنوان جزیره ای دور افتاده، محل فیلم برداری فیلم موفق «خانواده رابینسون» در سال 1960 بوده است. اپلیکیشن « Tobago Travel Guide» راهنمای خوبی برای کسانی که قصد سفر به این بهشت روی زمین را دارند می تواند باشد.

 

 

12. بالی

اگر امسال مسابقه بیشترین افتتاح هتل در یک جزیره را برگزار می کردند مطمئنا بالی برنده این مسابقه می شد. هتل های بسیار لوکس و زیبای این جزیره بسیار زیبا در کشور اندونزی، که در لیست بهترین مقاصد گردشگری قرار دارد، تمام امکانات لازم را برای مسافران فراهم می کنند.

 

 

13. لانزاروته

تاریخ این شرقی ترین جزیره در مجموعه جزایر قناری با هنر گره خورده است. لانزاروته محل تولد «سزار مانریک» بود، هنرمند و معماری که آثار او از آسیاب بادی تا نقاشی های موزاییکی روی دیوارها این جزیره را مزین کرده است. خانه این هنرمند که با الگو گرفتن از حباب های مواد مذاب آتشفشان های محلی طراحی شده است نیز در این جزیره قرار دارد. اولین موزه زیر آب نیز امسال در این جزیره افتتاح خواهد شد.

 

 

14. کوراسائو

کشور کوراسائو که تحت سلطه پادشاهی هلند قرار دارد، در دریای کارائیب و در کنار سواحل ونزوئلا واقع شده است. هوای این جزیره طوفانی نمی شود و آب های درخشان آن با ماهی های فراوان و اسب های آبی و مرجان های زیبا مقصدی مناسب برای علاقمندان به غوص هستند.

 

 

15. تودوس سانتوس

این جزیره در باخا کالیفرنیا، شمالی ترین ایالت مکزیک، زمانی خیلی آرام و بی س و صدا بود، اما به تازگی به لطف جامعه هنرمند خود شلوغتر شده است و هر ساله یک فستیوال موسیقی در آن برگزار می شود. رستوران هایی که غذای ارگانیک سرو می کنند و سواحلی مناسب برای موج سواری از دیگر جاذبه های این جزیره زیبا هستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان