ramazan
ramazan

بهترین زمان برای اجاره مسکن چه زمانی است

مجموعه : دانستنی ها
بهترین زمان برای اجاره مسکن چه زمانی است

این مطلب به شما کمک می کند که بدانید مناسب ترین زمان برای اجاره کردن یک خانه چه زمانی است …

 

 

افراد زیادی برای سرمایه گذاری خانه ای خریده و آن را اجاره می دهند، در مقابل افراد زیادی هستند که توان خریدن خانه ندارند و به فکر اجاره سرپناهی برای خود هستند، اما هر دو دسته این افراد دوست دارند بدانند که چه زمانی برای این کار مناسب است، یعنی بهترین زمان برای اجاره دادن و اجاره کردن مسکن چه زمانی است، برخی از مشاوران املاک در نقاط مختلف شهر تهران نظرات خود را در این مورد بیان کرده اند.
 
بهترین زمان برای اجاره کردن خانه چه زمانی است؟
یکی از مشاوران املاک در شرق تهران گفت: بهترین زمان برای اجاره کردن خانه، ماه های دهم تا دوازدهم هر سال است، چرا که میزان رهن و اجاره در این زمان ها کم است و افراد خانه های خود را با قیمت های پایین تری اجاره می دهند.

 

یکی دیگر از مشاوران املاک در شمال تهران بیان کرد: بهترین زمان برای اجاره کردن خانه، اردیبهشت ماه است و دلیلش این است که این زمان فصل اجاره کردن خانه نیست و کسانی که قصد اجاره خانه های خود را دارند، باید مبلغ را پایین آورده، همچنین دلیل دیگرش این است که در فصل تابستان اکثراً اجاره می خواهند و پول پیش کمی دریافت می کنند اما در اردیبهشت ماه در این مورد کوتاه آمده و اجاره کمتری دریافت می کنند.
 
مشاور املاک دیگری در غرب تهران گفت: پاییز و زمستان بهترین فصل برای اجاره خانه است، زیرا در فصل تابستان اکثر افراد مستأجر خانه مورد نظر خود را اجاره می کنند، به همین دلیل به دلیل اینکه پاییز و زمستان فصل اجاره نیست، می توان با قیمت های مناسب خانه مورد نظر خود را اجاره کرد.

 

در میان مشاوران املاک، اکثراً فصل پاییز و زمستان را بهترین فصل برای اجاره کردن خانه اعلام کردند، که همگی دلیل آن را اجاره دادن خانه ها با قیمت پایین تر نسبت به تابستان به دلیل کم بودن تقاضا برای اجاره مسکن می دانستند.

بهترین زمان برای اجاره دادن خانه چه زمانی است؟
مشاور املاکی در شرق تهران گفت: بهترین زمان برای اجاره دادن یک خانه، فصل تابستان است، به این دلیل که اکثراً در این فصل به دنبال تعویض خانه های خود هستند و تقاضا برای اجاره کردن زیادتر است و می توان خانه ها را با قیمت های بالاتری اجاره داد.
 
همچنین یکی دیگر از مشاوران املاک در غرب تهران گفت: همان طور که مشخص است، بهترین زمان برای اجاره دادن خانه، فصل تابستان است و از مهم ترین دلایل آن این است که در این فصل تعداد مشتری ها زیادتر است و صاحبان ملک می توانند خانه های خود را با قیمت ها بالاتری اجاره دهند.

 

او در ادامه افزود: البته برای واحدهای کوچک و تمیز در فصل زمستان هم مشتری زیاد است و مالکان آنها می توانند این واحدها را با قیمت خوب اجاره دهند، اما برای واحدهای بزرگ، در فصل زمستان مشتری بسیار کم است و مالکان مجبورند آنها را با قیمت های پایین تری اجاره دهند.

 

مشاور املاک دیگری در شمال تهران بیان کرد: بهترین زمان برای اجاره دادن بدون شک فصل تابستان است و این امر در اوایل این فصل نیز بهتر است و مالکان می توانند در اسرع وقت و با قیمت بسیار خوب ملک خود را اجاره دهند.

 

بسیاری دیگر از مشاوران املاک فصل تابستان را بهترین فصل برای اجاره دادن ملک اعلام کردند که دلیل آن را تقاضای زیاد برای اجاره می دانستند و اکثر آنها بیان کردند که می توان در فصل تابستان، خانه ها را با قیمت بالا اجاره داد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان