جزئیات جنجالی تجاوز و قتل دختر 6 ساله در شیراز (عکس)

جزئیات جنجالی تجاوز و قتل دختر 6 ساله در شیراز (عکس)

ماجرای هولناک تجاوز و قتل به این کودک شیرازی را در ادامه همین مطلب مرور کنید.

 

نازوب، همه شهر برای پیدا کردن دختر ۶ساله سبزواری بسیج شده بودند و همه جا را وجب به وجب جست‌وجو می‌کردند، اما هیچ‌کس نمی‌دانست یکی از اعضای تیم جست‌وجو چند روز قبل دختربچه را به قتل رسانده است. عامل این جنایت هولناک کسی نبود جز پسرعموی ۱۷ساله مقتول.

 

عصر روز ۲۹تیرماه دختری ۶ساله به نام مهدیه از خانه‌شان واقع در منطقه صالح‌آباد سبزوار بیرون رفت تا جلوی درِ خانه بازی کند اما ناپدید شد و حتی دوستانش هم نمی‌دانستند کجا رفته است. کم کم هوا رو به تاریکی می‌رفت و هنوز خبری از دختر بچه نشده بود.

 

جزئیات جنجالی تجاوز و قتل دختر 6 ساله در شیراز (عکس)

 

 

چند ساعت انتظار برای بازگشت او به خانه بی‌فایده بود و وقتی پدر مهدیه به خانه آمد و از ماجرا با خبر شد از همسایه‌ها برای پیدا کردن دخترش کمک گرفت. آن شب دوستان و آشنایان برای پیدا کردن دختر بچه بسیج شدند. آنها تا نزدیک صبح همه جا را جست‌وجو کردند اما تلاش‌شان بی‌فایده بود. مهدیه ناپدید شده بود و هیچ اثری از او وجود نداشت.

 

 

 

اولین سرنخ
چند روز از ناپدید شدن مهدیه می‌گذشت و هیچ‌کس از سرنوشت او اطلاعی نداشت. همزمان با تلاش‌های پلیس، خانواده مهدیه با کمک رسانه‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی از مردم برای یافتن دخترشان کمک خواستند. انتشار این خبر عواطف اهالی شهر را تحت‌تأثیر قرار داد و خانواده‌های زیادی با خانواده دختر گمشده ابراز همدردی کردند. با این حال همچنان تجسس‌های پلیس در جریان بود تا اینکه کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پسرعموی مهدیه که پسری ۱۷ساله به نام محمد ابراهیم است در این ماجرا دخالت دارد. وقتی او تحت بازجویی قرار گرفت اعتراف کرد که دختر عمویش را ربوده و پس از آزار و اذیت به قتل رسانده است. مأموران با راهنمایی وی جسد دختربچه را در ۵کیلومتری محور سبزوار- بردسکن کشف کردند. دیگر سرنوشت غم‌انگیز دختر بچه سبزواری مشخص شده بود اما افسران آگاهی به‌دنبال کشف جزئیات این جنایت هولناک بودند. به این ترتیب محمد ابراهیم تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

 

 

 

جزئیات جنایت
او در اعترافاتش گفت: چند سال قبل پدرم فوت کرد و مادرم با مرد دیگری ازدواج کرد. با این حال من با خانواده عمویم زندگی می‌کردم و مثل فرزندشان بودم. از ۲‌ماه قبل نزد مادرم رفتم تا با او زندگی کنم ولی باز هم به خانه عمویم رفت‌وآمد داشتم تا اینکه روز حادثه فکری شیطانی به سرم زد و تصمیم گرفتم با دختر عمویم رابطه جنسی برقرار کنم به این ترتیب دور از چشم همه او را به محل خلوتی برده و بعد از تعرض از ترس اینکه جایی بازگو نکند او را خفه کردم.

 

 

یکی از اقوام مقتول درباره این ماجرا به همشهری گفت: مهدیه فرزند دوم خانواده بود و قرار بود سال دیگر به مدرسه برود. پدر او ۲دختر و یک پسر داشت. از طرفی محمد ابراهیم هم بعد از مرگ پدرش با خانواده عمویش زندگی می‌کرد و عمویش قیم او بود. ولی از مدتی قبل نزد مادرش رفت و با او و شوهرش زندگی می‌کرد با این حال باز هم به خانه عمویش رفت‌وآمد داشت تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد. وی ادامه داد: بعد از گم شدن مهدیه همه فامیل برای پشیدا‌کردن او همکاری می‌کردند.

 

 

حتی محمد‌ابراهیم هم همراه ما می‌آمد و وانمود می‌کرد نگران دختر عمویش است، اما هیچ‌کس نمی‌دانست قاتل بین خودمان است. وقتی معلوم شد که او مهدیه را کشته است همه شوکه شدند. هیچ‌کس باورش نمی‌شود او همه مان را فریب داده باشد. نمی‌دانم او چطور دلش آمد دست به چنین جنایتی بزند. در همین حال، سیدمحمد هاشم‌زاده‌هاشمی فرمانده انتظامی سبزوار با اعلام این خبر گفت: با کشف این معمای جنایی متهم به قتل صحنه جنایت را بازسازی کرد و تحقیقات از او برای کشف زوایای پنهان این ماجرا ادامه دارد.

 

 

فرمانده انتظامی سبزوار انگیزه اصلی متهم را برای قتل تمایلات شهوانی، بی ثباتی شخصیت، عقده های درونی بیان کرد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان