بیوگرافی داغ نیما شعبان نژاد کمدین زیبای خندوانه

بیوگرافی داغ نیما شعبان نژاد کمدین زیبای خندوانه
انتشار اولین بیوگرافی و شرح خالی از کمدین محبوب و جذاب برنامه پرطرفدار خندوانه
نازوب، برنامه پرمخاطب و محبوب خندوانه اثری از رامبد جوان، نوآوری های زیادی در سری جدید داشته (از جمله عروسک بامزه، شاد و دوست داشتنی جناب خان) که به افزایش بینندگان آن کمک کرده است. شخصیت دیگری با نام نیما با بازی نیما شعبان نژاد ، نیز از اتفاقات مثبت خندوانه می باشد.
وی متولد اردیبهشت ماه و دهه شصتی بوده و تحصیلاتش را در زمینه کارگردانی تئاتر به پایان رسانده است. او فعالیت هنری خود را به طور رسمی از سال ۸۳ آغاز کرده است. نیمای خندوانه شخصیتی ساده و در عین حال پررو بوده که با تناقض زیاد با شخصیت رامبد جوان، فضای بامزه و دلنشینی رقم می خورد.
این کمدین علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد؛ خودش معتقد است که ۱۰ سال خاک صحنه خورده و ممارست کرده تا به اینجا رسیده است؛ چرا که در تئاتر افراد سخت دیده می شوند.
جالب است بدانید که اکثر کاراکترها و سناریو های مختلف نیما در خندوانه را خودش ایده پردازی کرده و با نظر رامبد جوان عملیاتی می کند. او تصمیم دارد ادامه فعالیت های هنری اش را در سینما نیز پیش برده و در تلاش است تا با بازی در نقش جدی، تمام قابلیت های هنری خود را به رخ بکشد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان