ramazan
ramazan

دختری که در تجاوز گروهی خانواده اش باردار شد ! (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
دختری که در تجاوز گروهی خانواده اش باردار شد ! (عکس)

این خبر تکان دهنده ترین خبر تجاوز در دنیا به شمار رفت و خشم بسیاری از مردم را برانگیخت

 

 

دختری که توسط خانواده اش باردار شد ….

 

 

چهار جنایت کاراعضای یک خانواده اهل ” تگزاس ” ساکن ” دالاس ” با مورد تعرض قرار دادن دختر 14 ساله شان و سپس باردار شدن قربانی مبادرت به ضرب و شتم او به منظور سقط جنین او کردند.

 

 

براساس گزارش های منتشر شده از پلیس، آنها پس از رسیدن به محل جنایت که خانه ی آنها واقع در ” دالاس” بود ،جنایت کاران در حال سوزاندن جسد نوزاد مرده ،در کوره ی زغال بودند .

 

 

پلیس گفته است: آقایان ” لونل ام سی دونالد ” 27 ساله ” کدریک لی چونز ” 27 ساله ”  یسیلا ام سی دونالد ” 25 ساله و خانم ” شارون لی جونز ” 45 ساله در این جنایت دست داشتند و توسط پلیس بازداشت شده اند .

 

 

دختری که در تجاوز گروهی خانواده اش باردار شد ! (عکس)

 

 

به گزراش نازوب، قربانی در گزارش خود به پلیس گفته است: آگوست 2012 مورد تعرض و اذیت و آزار اعضای خانواده اش قرار گرفته است اما به دلیل شرمساری از گزارش آن به پلیس اجتناب کرده است و این موضوع را مخفی کرده است.

 

 

قربانی افزوده است: در ژانویه 2013 فهمیدم که باردارم و آنها مرا مجبور به خوردن قرصهایی کردند تا جنین سقط شود اما وقتی قرص ها عمل نکرد آنها شروع به اذیت و آزار من کردند و مرا مورد ضرب و شتم قرار می دادند به طوری که آخرین بار حمله وحشیانه آنها به مدت 6 ساعت به طول انجامید و باعث شد براثر لگدهای آنها با خونریزی شدید نوزاد مرده را به دنیا بیاوریم و سپس آنها تصمیم به سوزاندن آن در کوره زغال کردند .

 

 

پلیس این جنایت کاران بیرحم را تا رسیدن روزمحاکمه در دادگاه، به زندان برد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان