ramazan
ramazan

خودروی 9 میلیونی که در جیب شما جا می شود! عکس

خودروی 9 میلیونی که در جیب شما جا می شود! عکس

ساخت حیرت انگیز وسیله ای شبیه لپ تاپ با کارایی یک خودروی تند، سریع و کم جا ، این خودرو پس از تولید و عرضه در بازار قیمتی حدود 9 میلیون و نیم در ایران قیمت دارد.

 

 

به گزارش نازوب، «کونیاکو سایتو» مهندس ۲۰ ساله ژاپنی با همکاری جمعی از مهندسان دانشگاهی و گروه Cocoa Motors سیستم حرکتی متفاوتی موسوم به WalkCar ارایه کرده که از حیث اندازه دسته کمی از رایانه همراه ندارد و به راحتی در کوله پشتی نیز جای می گیرد.

 

 

این خودروی جدید که با باتری لیتیوم یونی کار می کند از آلومینیوم ساخته شده و کمتر از ۳ کیلوگرم نیز وزن دارد و در دو نسخه ویژه فضاهای داخلی و یا استفاده خیابانی طراحی شده است.

 

 

خودروی 9 میلیونی که در جیب شما جا می شود! عکس

نکته جالب توجه این خودروی جدید، استحکام چشمگیر آن است به طوریکه تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می کند. WalkCar تا ۱۰ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت داشته و با هر بار شارژ کامل باتری تا ۱۲ کیلومتر مسافت را طی می کند.

 

 

استفاده از این سیستم حرکتی بسیار ساده است به طوریکه به محض ایستادن بر روی آن به طور خودکار روشن شده و با پیاده شدن نیز خاموش می شود. سرنشین خودرو نیز برای تغییر مسیر تنها باید اندکی وزن خود را به طرفین متمایل کند.

 

 

فروش جهانی این محصول جدید از سال آینده آغاز خواهد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان