ramazan
ramazan

زندگی محبوب ترین مجری الهه رضایی فیلم می شود

زندگی محبوب ترین مجری الهه رضایی فیلم می شود

دهه های 60 و 70 این مجری توانمند و محبوب را به خوبی به یاد دارد اینک زندگی این مجری که خانم الهه رضایی است به زودی فیلم می شود .

 

 

به گزارش نازوب، امیر توده روستا کارگردان این مستند گفت: کاراکتر خانم رضایی نوستالوژی همه بچه های دهه شصت و حتی دهه پنجاه است. برای من هم جالب بود بدانم ایشان طی این سال ها کجاست و چه می‌کند. در مدتی که دیگر مجری برنامه تلویزیون نبود روزگار خود را چگونه می گذراند. به همین خاطر سراغشان رفتم و ایشان هم استقبال کرد برای ما از زندگی، دغدغه ها، کودکان و… بگوید و در نهایت منجر شد به مستندی از بیوگرافی مجری دوست داشتنی ما.

 

 

وی افزود: البته خودم ترجیح دادم بیشتر در سال‌هایی که در گیر اجرا بود کار کنیم و مبنا را بر اساس فعالیت های گذشته قرار دهیم ولی وقتی قرار است بدانیم تا امروز چه فعالیتی بعد از اجرا دنبال کرده بالطبع با بخش هایی از زندگی شخصی هم روبرو شدیم و به تمایل خودشان توضیحاتی در این زمینه هم وجود دارد. در حال حاضر تا حدودی فعالیت‌های کودک را ادامه می‌دهد اما اینکه چه جنسی است و در کدام حوزه را بهتر است علاقمندان در مستند ببینند.

 

 

این کارگردان ادامه داد: این روزها درگیر انجام مراحل فنی هستیم و امیدوارم تا ماه آینده برای نمایش آماده شود. در این مستند از آرشیو هم استفاده شده است. ضمن اینکه هنوز درباره عنوان مستند تصمیم قطعی گرفته نشده است.

 

 

عواملی که در این پروژه حضور دارند عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: امیر توده روستا، مدیر تصویربرداری: ابراهیم جعفری، تدوین: میثم صمدی ،مدیر تولید و دستیار کارگردان: سمیرا قربان‌نژاد، صدابردار: میشا اسماعیلیه.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان