ramazan
ramazan

فال و طالع بینی امروز آدینه 13 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز آدینه 13 شهریور 94

در این بخش از فال و طالع بینی در نازوب اینک سبک جدید فال روزانه را از این پس می توانید مطالعه کنید و رویدادهایی که در روز برای شما رخ خواهد داد را بدانید.

 

 

فال روز متولدین فروردین:

شما احساس می کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف ها و سستی هایتان خودشان را نشان داده اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب تان می شود که بیشترین تغییر در زندگی تان را به همراه دارد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

گل بی رخ یار خوش نباشد***بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان***بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. زیاد دقت کن.

 

 

**********************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز ظاهرا بهترین ایده هایتان هم خوب از آب در نمی آید و شما از نظر روحی به مانع برمی خورید. اما این جایی که شما احساس سرخوردگی می کنید جهان واقعی نیست! شما حتی در رویاهایتان خیلی سرسخت و مصر هستید. به جای اینکه سعی کنید به زور به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید، برای یکی از همکارانتان دلیل سرسختی خود را توضیح دهید. تغییرات شاید در همان لحظه اثر خودش را نشان ندهد، اما شما باید نتایج مثبت آن رادر عرض یک یا دو روز دیگر ببینید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

 

 

**********************

فال روز متولدین خرداد:

به نظر می رسد این روزها کار سخت و پرزحمت روزانه شما زیاد هم برایتان خسته کننده و کسل آور نباشد. شما حتی ممکن است از کار سخت و دشوار استقبال کرده و اگر در پیچیدگی های زندگی به شما کمک شود خوشحال می شوید. ممکن است از اینکه نمی توانید به دوستان خود برای کمی با هم بودن بپیوندید، مایوس شوید به خاطر اینکه شما کارهای سخت زیادی دارید که باید انجام دهید و به این خاطر تحت فشار هستید. اما باز هم، ترجیح دادن کار به بازی و تفریح بهترین کاری است که می توانید بکنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد***بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش***عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد

تعبیر: سر در گم شده اید، طلب کمک می کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل ال شماست و دلتنگی تان برطرف می شود.

 

 

**********************

فال روز متولدین تیر:

عواطف و حساسیت های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب های جدی را به شما می زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس های ناشی از این ماجرا را ندارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر:  سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

 

 

**********************

فال روز متولدین مرداد:

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین***عقل و جان را بسته زنجیر آن گیسو ببین

عیب دل کردم که وحشی وضع و هرجایی مباش***گفت چشم شیرگیر و غنج آن آهو ببین

تعبیر: شما فکر می کنید این چند صباح زندگی را باید خوش بود و خوشگذراند. هر قدر که به مشا می گویند فکر اینده هم باشید می گوئید هستم ولی غافلید. دوستانتان با حیله و نیرنگ از شما سوئ استفاده می کنند ولی نمی فهمید روزی می رسد که دیگر از عیش و طرب سیر شده اید که دیگر آه در بساط ندارید پس سرکش نباشید از زور قوت بازویتان آلان استفاده کنید وقت برای خوشی زیاد است.

 

 

**********************

فال روز متولدین شهریور:

امروز رفتار و روحیه شما به گونه ای است که با همیشه فرق دارد و مردم در حالت عادی شاهد چنین رفتاری نخواهند بود. در شش ماه گذشته دایم به دنبال یافتن راههای تازه برای تغییر وضعیت زندگی خود بوده اید. از جمله باید به تلاش برای عمیق تر نگاه کردن به مسایل و منطقی تر بودن اشاره کرد. امروز که آخرین روز سال جاری هم هست، همه چیز رنگ و بوی تازه ای برای شما دارد. از این دیدگاه کاملا متفاوت برای ایجاد تنوع اساسی در زندگی استفاده کنید و افکارتان را واقعا اجرایی کنید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد

تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید.

 

 

**********************

فال روز متولدین مهر:

احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می رسد. قوانین قدیمی شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده اید راه های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می خواهید هستید بدون اینکه خواسته های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید***از یار آشنا سخن آشنا شنید

ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن***کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید

تعبیر: تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

 

 

**********************

فال روز متولدین آبان:

اگر امروز یک اتفاق محدودیت هایتان را به یادتان آورد، تسلیم نشده و به خودتان شک نکنید. در هر صورت ترس های قدیمی شما لزوما هیچ ارتباطی با موقعیت اخیرتان ندارند. ولی عصبانیت و نگرانی خود را پنهان نکنید، وگرنه شدت آن بیشتر می شود. یکی از دوستان صمیمی و یا یکی از همکاران را پیدا کرده و بدون اینکه ازش خجالت بکشید با او دردل کرده و از نگرانی هایتان حرف بزنید. این صحبت ها باعث می شود نگرش های منفی تان قبل از اینکه در آینده برایتان دردساز شوند، از بین بروند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

 

 

**********************

فال روز متولدین آذر:

اگر شما زیاد به جزئیات توجه نکنید، اعتماد بیش از اندازه تان به دیگران می تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می کنید که فرد پولداری هستید، ولی چون ماه در دومین خانه شما که با مسائل مالی ارتباط دارد کسوف کرده است، عاقلانه است که در برابر وسوسه پول خرج کردن مقاومت کنید. همچنین نزدیکی و مجاورت با نپتون پوشیده در مه افکار شما را مغشوش می کند و شما را وسوسه می کند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید که واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر کنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش گذاری کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش***وین زهد خشک را به می خوشگوار بخش

طامات و شطح در ره آهنگ چنگ نه***تسبیح و طیلسان به می و میگسار بخش

تعبیر: گناهی که مرتکب شده اید به هیچ جایی درز نمی کند این راز را در دلتان حفظ کنید. اراده کرده اید که به مقصود برسید برای این کار اول توبه کنید و شکر خدا را به جای آورید که بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد.

 

 

**********************

فال روز متولدین دی:

شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر***خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا***گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر: برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.

 

 

**********************

فال روز متولدین بهمن:

ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری های شما درباره کارتان نگرانی هایی را ایجاد می کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می بینید که در یک تعارض قرار می گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می شود بازنده شوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.

 

 

**********************

فال روز متولدین اسفند:

امروز یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می کند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان