فال و طالع بینی امروز شنبه 14 شهریور 94 با تعبیر حافظ

فال و طالع بینی امروز شنبه 14 شهریور 94 با تعبیر حافظ

در این بخش از فال و طالع بینی در نازوب اینک سبک جدید فال روزانه را از این پس می توانید مطالعه کنید و رویدادهایی که در روز برای شما رخ خواهد داد را بدانید.

 

فال روز متولدین فروردین:

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می کنید و از طرف دیگر فعالیت هایی را که انجام می دهید سعی می کنید با با کمی نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم***نقشی به یاد خط تو بر آب می زدم

ابروی یار در نظر و خرقه سوخته***جامی به یاد گوشه محراب می زدم

تعبیر: با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید.

 

 

******************

فال روز متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می گویند خوب گوش کنید. استدلال هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن***تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن

غم دل چند توان خورد که ایام نماند***گو نه دل باش و نه ایام چه خواهد بودن

تعبیر: بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا” تلاش کرده بشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است.

 

 

******************

فال روز متولدین خرداد:

ادراک های حسی شما با منطق تحلیل گرتان تعارض دارد و شما در عین حال که فکر می کنید که چه کاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می گیرید که کاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همکارانتان به شما توصیه می کنند که منطقی باشید و کارهایی را که برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود***تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی***جامه ای بود که بر قامت او دوخته بود

تعبیر: ذات و طینتی زیبا داری و همیب برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. تو هم ارزشمندتر از آن هستی که بخواهی خود را خیلی راحت به کسی معرفی کنی.

 

 

******************

فال روز متولدین تیر:

شما از اینکه مدام نگران رئیس، همکاران و بچه هایتان بوده اید، خسته شده اید! اما با سخت گیری کردن بر خود انرژی تان را هدر ندهید، برای اینکه نقد کردن بیش از اندازه خودتان بدون اینکه دیدگاه مثبتی بهتان بدهید فقط مایوس تان می کند. اگر برایتان امکان داشت بخشی از روز را به استراحت کردن اختصاص دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم***غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی***تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

تعبیر:  شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار م گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.

 

 

******************

فال روز متولدین مرداد:

شما به خاطر یک سری شرایط پیچیده شاید مجبور باشید که بیشتر از همیشه تلاش کنید اما امروز برای شما خیلی سخت است که برای پیدا کردن یک راه حل، بیشتر کار کنید. در حالی که امروز زمان مناسبی است برای این که فراتر از محدودیت هایتان عمل کنید. سعی نکنید که باهوش باشید؛ فقط اجازه بدهید که آسیب پذیریتان ظاهر شود و از اینکه در مورد ترس هایتان صحبت کنید هراس نداشته باشید. در نهایت آنها زیرکی و بصیرت ذهنی شما را به خوبی تشخیص خواهند داد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

 

 

******************

فال روز متولدین شهریور:

برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می کنید با ابراز نکردن احساساتتان می توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

 

 

******************

فال روز متولدین مهر:

شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با نگاه تحسین مشاهده می کنند، به همین علت در تصمیم گیری های تان مغرور شده اید و فکر می کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی که شخصی از شما کمکی می خواهد بهتر است به او کمک کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خوش خبر باشی ای نسیم شمال***که به ما می رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها***فصمت ها هنا لسان القال

تعبیر: خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

 

 

******************

فال روز متولدین آبان:

امروز فکرهای اقتصادی بسیار خوبی در سرتان می چرخد. آنها را گوشه ای یادداشت کنید تا سر فرصت برایشان برنامه ریزی کنید. اما زمان الان خود را برای تفریح و خوشگذرانی بگذارید. در کنار خانواده و عشقتان از همه لحظه های سال جدید لذت ببرید و در میان انسان های شاد و پر انرژی باشید. امسال با خودتان تصمیم بگیرید که افرادی که باعث پایین آمدن انرژی شما می شوند را به طور کل کنار بگذارید. فقط به استراحت و هیجان فکر کنید. هر چه شادتر باشید، دنیا زیباتر سپری خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین أبان :

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش***گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند***خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.

 

 

******************

فال روز متولدین آذر:

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید در رابطه با آن باید چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

نفس برآمد و کام از تو بر نمی آید***فغان که بخت من از خواب در نمی آید

صبا به چشم من انداخت خاکی از کویش***که آب زندگیم در نظر نمی آید

تعبیر: بسیار بی قرار و بی تاب شده ای و همه چیز را از دست رفته می بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می دانی. دعا هم می کنی ولی نتیجه نگرفته ای مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به تمام آرزوهایت برسی. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

 

 

******************

فال روز متولدین دی:

به نظر می رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

 

 

******************

فال روز متولدین بهمن:

امروز ظاهراً افرادی شما را تحت فشار قرار داده اند و ازتان می خواهند بیشتر از توانایی خود کار کنید، در حالیکه خودتان فکر می کنید به اندازه کافی کار کرده اید. مدت زمان زیادی طول نمی کشد که دلیل مناسبی برای تسلیم شدن پیدا می کنید و می توانید افراد دیگر را راضی و خوشحال کنید. اما حتی اگر فکر می کنید اظهارات شما آنها را نارحت می کند، ولی بهشان بگویید که چه حسی دارید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای

از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای

تعبیر: اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد.

 

 

******************

فال روز متولدین اسفند:

شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می کرده مشاجره و دعوا می کنید. در ابتدا به نظر می رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می توانید چیزهای مهمی از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

وصال او ز عمر جاودان به***خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم***که راز دوست از دشمن نهان به

تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان