فال و طالع بینی امروز 1 شنبه 15 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 1 شنبه 15 شهریور 94

در این بخش از فال و طالع بینی در نازوب اینک سبک جدید فال روزانه را از این پس می توانید مطالعه کنید و رویدادهایی که در روز برای شما رخ خواهد داد را بدانید.

 

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده اید، اما حرف هایی که الان می زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله هایتان را ناتمام رها کنید، که این موضوع می تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می تواند تنش هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

طایر دولت اگر باز گذاری بکند***یار بازآید و با وصل قراری بکند

دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند***بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

تعبیر: حاضر برای رسیدن به مرادت هر چه داری بدهی ولی فکر می کنی کسی به حرفت گوش نمی دهد و همه از تو دوری می کنند. این طور نیست یارانت به کمکت آمده و دستت را م گیرند. در حق تو بخشش می کنند. خبر رسیدن به مقصود و ناکامی دشمن در راه است.

*********************

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته تان به شما کمک زیادی می کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می رسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود***تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود

چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت***تدبیر ما به دست شراب دوساله بود

تعبیر: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.

*********************

 

 

فال روز متولدین خرداد:

حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی کردن اختصاص بدهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

*********************

 

 

فال روز متولدین تیر:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توانید از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر:  حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

*********************

 

 

فال روز متولدین مرداد:

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

*********************

 

 

فال روز متولدین شهریور:

ما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

 

 

*********************

فال روز متولدین مهر:

درست از زمانیکه شما احساس می کنید دیگر توانی ندارید و به قول معروف کشتی تان به گل نشسته است پنجره ای از فرصت ها به روی تان باز می شود. ممکن است اعتقاد داشته باشید که قادر به انجام هر کار هستید اما اکنون حتی نمی توانید به روشنی درباره آینده خود بیندیشید و تصمیم بگیرید. حتی یک تفسیر و تعبیر بی ضرر و بی غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بیندازد. بنابراین قبل از اینکه حرفی بزنید راجع به آن خوب فکر کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. سکوت بهترین کار ممکن است!

 

فال حافظ امروز متولدین مهر :

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم***لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو***که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم

تعبیر: اینقدر خودتان را دست پائین نگیرید. شما هم می توانید مثل دیگران کاری کنید که پولدار و با مقام شوید کمی همت لاز است و امید داشته باشید. نماز و ایمان فراموشتان نشود. زمانی به وصال یار و حاجتتان می رسید که تمام سعی و اهتمام خود را به کار ببندید.

 

 

*********************

فال روز متولدین آبان:

اگرچه شما امروز تلاش می کنید که برای کارهایتان یک برنامه ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از کنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش کنید که هرکاری را طبق تقویم انجام دهید، برای اینکه شما بیشتر از آنچه که در توانتان بوده برنامه ریزی کرده اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح تر کنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع کننده ای داشته باشید، ممکن است موفق نشوید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

گل بی رخ یار خوش نباشد***بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان***بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. زیاد دقت کن.

 

 

*********************

فال روز متولدین آذر:

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه ای قرار گرفته اید، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم***شطح و طامات به بازار خرافات بریم

سوی رندان قلندر به ره آورد سفر***دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تعبیر: عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

 

 

*********************

فال روز متولدین دی:

چه از لحاظ حرفه ای و چه از لحاظ مالی بیشتر از توانایی خود مسئولیت نپذیرید و یادتان باشد برای خودتان هم وقت بگذارید. امروز ممکن است عشقتان و یا یکی از دوستان خیلی نزدیکتان از نظر حال روحی زیاد میزان نباشد. بد نیست تلاش کنید تا او را از این حالت و انرژی منفی فعلی که او را در بر گرفته در بیاورید. با او به مهمانی، رستوران و یا به تماشای یک فیلم خنده دار بروید. شاید در ابتدا قبول نکرده و یا کمی بدخلقی کند، اما شما کوتاه نیایید. اگر او را از این حال و هوا در بیاورید هم او از شما ممنون خواهد شد و هم شما از کار خود لذت خواهید برد. مجردهای عزیز امروز ممکن است یک پیشنهاد ناگهانی، مثل یک خواستگاری غیر منتظره برای شما پیش بیاید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

 

 

*********************

فال روز متولدین بهمن:

شما امروز در خیال و رویا غرق شده اید و موقعی به مشکل برمی خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می توانید با فکر کردن در مورد زندگی ای که خودتان برگزیده اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد***بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش***عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد

تعبیر: سر در گم شده اید، طلب کمک می کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل ال شماست و دلتنگی تان برطرف می شود.

 

 

*********************

فال روز متولدین اسفند:

امروز کارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت های جدید بر اساس اولویت های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرش ها و ایده های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می بینید و بر اساس آن عمل می کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی دهد که برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان