فال و طالع بینی امروز 2 شنبه 16 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 2 شنبه 16 شهریور 94

در این بخش از فال و طالع بینی در نازوب اینک سبک جدید فال روزانه را از این پس می توانید مطالعه کنید و رویدادهایی که در روز برای شما رخ خواهد داد را بدانید.

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز توجه ها به شما جلب خواهد شد و در هر جمعی که حاضر شوید همه چشم ها به شما خواهد بود. باید روی ارتباط های خود کار کنید. به صحبت های کوتاه اکتفا نکنید. موضوعات جالب و ارزشمندی پیدا کنید و در مورد آنها بحث و مکالمه داشته باشید تا حسابی خودتان را در دل شنونده ها خودتان را جا کنید. لبخند را فراموش نکنید. با عشقتان نیز گفت وگوهای مهربانانه و همراه با لبخند داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی***پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید***مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی

تعبیر: تنها به مادیات نیاز ندارید بلکه به معنویات و محبت هم نیازمندید. کسی در نظرتان هست که به شما اعتنایی نمی کند. تصور می کنید رقیبتان جلوتر از شماست و همه ی درها را به رویتان بسته می بینید. انتظار می کشید و در عین حال امیدوارید اما به این هم فکر کنید که اگر بهحاجتتان نرسیدید شکست نخورده اید.

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می توانند پتانسیل ناشناخته ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

عاشق روی جوانی خوش نوخاسته ام***و از خدا دولت این غم به دعا خواسته ام

عاشق و رند و نظربازم و می گویم فاش***تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام

تعبیر: برای رسیدن به دولت و مقام و ثروت کاری که انجام داده اید دعا کردن است وای خداوند می گوید از تو حرکت از من برکت. هنرهای بسیای دارید که فقط آنها را برای خودتان حفظ کرده اید پس همت کنیدتا وقت تلف شده را جبران کنید. غم دلتان از بین می رود

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می شود و شما احساس می کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی ندارد تظاهر کنید. البته شما می توانید در چند روز آینده که آب ها از آسیاب افتاد راحت تر به این مسئله رسیدگی کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین تیر:

ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم***بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد***مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تعبیر:  بسیار انسان باوفایی هستید هر چند که روزگار و دوستانتان به شما جفا می کنند ولی باز هم مرام خودتان را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف خودتان کوشش و اهتمام زیادی می کنید. مراقب باشید گول شیطان را نخورید و به جای بهشت سر از جهنم در نیاورید. خوب می دانید که دنیا فانی است پس ارزش گناه کردن را ندار

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین مرداد:

در حال حاضر شما با مشکل مالی کم اهمیتی روبرو شده اید، حالا وقت این است که در مورد اینکه چطوری باید پولهایتان را خرج کنید و چطوری خرج نکنید تصمیمی جدی بگیرید. اما این موضوع فقط یک مشکل مالی معمولی نیست، بلکه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتی که شما ارزش خودتان را فهمیدید، آن موقع توانایی این را هم دارید که به حرفهای دیگران گوش بدهید. بنابراین با دست کم گرفتن خود نسبت به آنچه که واقعاً هستید خودتان را توی مشکل نیندازید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای

از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای

تعبیر: اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد.

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

 

فال روز متولدین شهریور:

شما می خواهید بدانید که احساسات تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیت هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساسات تان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنش های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین مهر:

شما در خصوص کارهایی که می خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان ها پرواز می کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

 

 

))))))))))))***(((((((((((((

فال روز متولدین آبان:

امروز یک نفر از راه می رسد که حامل پیام های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگیتان استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین آذر:

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله مطرح کردن خود البته به راه های غیر مادی از سخاوتتان دفع کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری

آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری

تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

))))))))))))***(((((((((((((

 

 

فال روز متولدین دی:

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم***بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد***به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تعبیر: یارتان اگرچه از نظر مادی در مضیغه می باشد ولی بسیار مهربا و وفادار است. به او اعتماد کنید او تمام خوشی ها را بر خود حرام کرده تا بتواند شما را خوشبخت نماید. در رسیدن به حاجات شما هم کمکش کنید هر چند که او می گوید شرمنده است ولی شما باز هم یاری اش دهید.

 

 

))))))))))))***(((((((((((((

فال روز متولدین بهمن:

وقتی که همه چیز سرجای خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگیز و فرح بخشی می شود، بخصوص وقتی که شما می توانید در مدت زمانی کوتاه کارهای خیلی زیادی را انجام دهید. اما اکنون فعالیت های بیشتری را به برنامه تان اضافه نکنید، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمی مواجه می شوید که نمی دانید چه کارش کنید. پس حالا که در برنامه تان امکان تغییرات وجود دارد، انتخاب آگاهانه داشته باشید و با متنقل کردن یک یا دو قرار ملاقات به روز دیگر به دوستان خود نیز درس بدهید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین***عقل و جان را بسته زنجیر آن گیسو ببین

عیب دل کردم که وحشی وضع و هرجایی مباش***گفت چشم شیرگیر و غنج آن آهو ببین

تعبیر: شما فکر می کنید این چند صباح زندگی را باید خوش بود و خوشگذراند. هر قدر که به مشا می گویند فکر اینده هم باشید می گوئید هستم ولی غافلید. دوستانتان با حیله و نیرنگ از شما سوئ استفاده می کنند ولی نمی فهمید روزی می رسد که دیگر از عیش و طرب سیر شده اید که دیگر آه در بساط ندارید پس سرکش نباشید از زور قوت بازویتان آلان استفاده کنید وقت برای خوشی زیاد است.

 

 

))))))))))))***(((((((((((((

فال روز متولدین اسفند:

امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می تواند نقش یک کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که شما تقریبا هیچ کاری نمی توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است که تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد

ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان