ramazan
ramazan

فال و طالع بینی امروز 5 شنبه 19 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 5 شنبه 19 شهریور 94

به بخش سرگرمی و جذاب فال و طالع بینی در سایت بزرگ نازوب خوش آمدید.

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز شما نسبت به حرفهای دیگران در محل کار بیش از حد حساس شده اید، ولی بهترین کار این است که زیاد این جور مسائل را جدی نگیرید. شما یک گفتگوی معمولی را می شنوید و در ذهنتان آن را به صورت یک عیب جویی تعبیر می کنید. به جای فکر کردن به اشتباهاتی که انجام داده اید و تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که باید در آینده انجام دهید، در لحظه حال زندگی کنید و فقط کارهایی را انجام دهید که بتواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برایتان پیش آمده را حل کند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین اردیبهشت:

حتی اگر شما شغل ایده آلی نداشته باشید، امروز اطرافیان تان از توانایی تان برای پافشاری کردن بر رویاهای تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش های روشن و کاربردی ای دارید که می توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی

تعبیر: غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین خرداد:

مثل اینکه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید که توانستید از عقایدتان دفاع کنید. وقتی که می بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می شوند، واقعاً ناراحت کننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که برای ابراز وجود کردن تا موقعی که زمان مناسب فرا برسد صبر کنید. حالا که ماه نشانه شما را ترک می گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می شود، وقت خوبی است که آنچه در ذهنتان می گذرد را مطرح کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان

دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان

تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین تیر:

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:  در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین مرداد:

شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می کنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می دهید و بعد کاملاً از آن دفاع می کنید و در عین حال به آنها نشان می دهید که کاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممکن است کمی هم عصبانی شوید چون که امروز کمی دمدمی مزاج شده اید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین شهریور:

تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین مهر:

شاید شما ندانید که انگیزه هایتان شما را به کدام سو می برند، اما شما را ترغیب می کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می توانید در مورد ایده های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم***هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا***بر منتهای همت خود کامران شدم

تعبیر: هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین آبان:

شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش***وین زهد خشک را به می خوشگوار بخش

طامات و شطح در ره آهنگ چنگ نه***تسبیح و طیلسان به می و میگسار بخش

تعبیر: گناهی که مرتکب شده اید به هیچ جایی درز نمی کند این راز را در دلتان حفظ کنید. اراده کرده اید که به مقصود برسید برای این کار اول توبه کنید و شکر خدا را به جای آورید که بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین آذر:

درحالیکه شما مثل یک صخره عمل می کنید تا از چیزهایی که دوست دارید پشتیبانی کنید، اکنون استواری احساسی شما می تواند نقش مهمی ایفا کند. به نظر می رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می کنید هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست که تمام انرژی تان را از دست بدهید بدون اینکه خودتان در عوض به نتیجه ای برسید، پس صبر کنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد

تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین دی:

امروز تمرین کنید تا حالت های تدافعی و واکنش های سریع خود را ترک کنید و کنار بگذارید. خودتان را بالاتر از بقیه ندانید و به یاد داشته باشید همه انسان ها نقاط ضعفی دارند. لازم نیست بهترین کارها را انجام دهید. فقط منطقی باشید و روشی که مطمئن هستید درست است را ادامه دهید. از دیگران مشورت بگیرید اما منتظر تایید آنها نباشید. شما می توانید با رفتار منطقی دیگران را به خود جلب کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین بهمن:

اگرچه امروز شما تلاش می کنید که فرد آسان گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می دانند که همیشه به هر درخواستی جواب منفی می دهید. این سخن به معنی این نیست که شما فرد منفی بافی هستید؛ بلکه اکنون که رفتارهای سبک سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران خودتان را نگران نکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام***مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن***همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام

تعبیر: موقعیت برای شما مهیاست. این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیبتان می شود. خداوند بسیا دوستتان دارد که مقام و ثروت و یار خوب رابه ما داده حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستد.

 

 

(((((((((((((((((((***********)))))))))))))))))))

فال روز متولدین اسفند:

با وجود اینکه خودتان هم باورتان نمی شود، اما اوضاع در حال حاضر دارد به ویژه از لحاظ اقتصادی روز به روز بهتر می شود و به زودی از بار سنگینی که بر شانه خود احساس می کنید خبری نخواهد بود. کارهایتان را خودتان انجام دهید و به تمام جزئیات توجه کنید، اگر انجام این چیزها را به دیگران واگذار کنید خیلی جدی گرفته نخواهند شد. اما اگر خودتان برای انجام آنها اقدام کنید خیلی راحت و بدون زحمت انجام خواهند شد. روابط عاطفی و کاری نیز خیلی خوب دارند پیش می روند، بهتر از این نمی شود! تنها چیزی که ممکن بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر: خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان