ramazan
ramazan

گیاهی عالی برای کاهش کلسترول خون

گیاهی عالی برای کاهش کلسترول خون

با معرفی یک گیاه دارویی مطمئن و ایمن کلسترول بد خون را تنظیم کنید.

 

 

اگر به دنبال یک ماده غذایی با ظاهری خاص هستید، شاید بهتر است این شانس را به خودتان بدهید که این سبزی عجیب و غریب، کنگر فرنگی پر فایده را امتحان کنید.

 

 

 

شما می توانید هم قسمت داخلی و هم کل این سبزی را طبخ کرده و از طعم منحصر به فردش لذت ببرید. ما به برخی از فواید کنگر فرنگی اشاره می کنیم:

 

 

 

نازوب، -مدت طولانی است که مشکلاتی در هضم دارید و نمی دانید چه چیزی می تواند این مشکلات را از روده شما دور کند؟ خوب کنگر فرنگی را امتحان کنید و ببینید چگونه سیستم گوارش شما را بهبود می دهد. این سبزی ادرار آور است و باعث می شود هضم به صورت طبیعی رخ داده و کیسه صفرا بهینه کار می کند.

 

 

 

-آیا می خواهید از کبدتان سم زدایی کنید؟ پس یک کاسه سوپ کنگر فرنگی مغذی نوش جان کنید. چون این سبزی حاوی آنتی اکسیدان هایی مثل سیلیمارین و سینارین است، برای کبد عالیست و حتی بافت های آن را بازسازی می کند.کنگر فرنگی بخارپز از بدن شما سم زدایی می کند.

 

 

-متخصصان حوزه سلامتی می گویند آنتی اکسیدان های موجود در کنگر فرنگی سطح ایمنی بدن را بالا برده و نسبت به سایرسبزیجات حاوی آنتی اکسیدان بیشتری است. این سبزی حاوی آنتی اکسیدان هایی مثل لوتئولین، آنتوسیانین، کورستین و روتین بوده و می توانید مطمئن باشید که یکی از سالم ترین سبزیجات را مصرف می کنید.

 

 

 

-آیا می خواهید به طور طبیعی کلسترولتان را کاهش دهید؟ آشپزخانه را پر از کنگر فرنگی کنید. برگ های این سبزی حاوی خواصی است که کلسترول بد را کاهش داده و سطح کلسترول خوب را بالا می برد.

 

 

 

-می توانید با مصرف منظم کنگر فرنگی دریافت فیبر را کنترل کنید. این سبزی سرشار از فیبر (یکی از مواد مغذی ضروری برای بدن)است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان