فال و طالع بینی امروز 2 شنبه 23 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 2 شنبه 23 شهریور 94

مروری بر پیش بینی کائنات در این روز برای شما کاربران عزیز نازوب

 

فال روز متولدین فروردین:

پیشرفت های استوار روز شما را طولانی تر از آن می کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو***خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

نرگس کرشمه می برد از حد برون خرام***ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

تعبیر: از سر جنگ بذ خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.

 

 

*************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می توانید ضعف و تزلزل را در گفته های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده های سطحی و آبکی حمایت نمی کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب جویی نمی کنید می توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود***و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب***رجعتی می خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

 

 

*************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور***گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن***با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور

تعبیر: خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پی دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

 

 

*************************

فال روز متولدین تیر:

شما امروز احساس می کنید مسائل جدید و مبهمی در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می کنید کمتر به جواب می رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می شود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر:  دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

 

 

*************************

فال روز متولدین مرداد:

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می کنید؛ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دست از طلب ندارم تا کام من برآید***یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر***کز آتش درونم دود از کفن برآید

تعبیر: بسیار انسان سخت کوش و پشتکاری هستید و تا نتیجه ی کار حاصل نشود دست از عمل برنمی دارید. نتایج کارتان همیشه ماندنی است و بقیه نیز از آن استفاده می کنند. شما تا آخرین لحظات زندگی به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. به فقرا کمک کنید. نام شما و ذکر خیرتان همه جا بر سر زبانهاست.

 

 

*************************

فال روز متولدین شهریور:

نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خوشا شیراز و وضع بی مثالش***خداوندا نگه دار از زوالش

ز رکن آباد ما صد لوحش الله***که عمر خضر می بخشد زلالش

تعبیر: قدر چیزها و کسانی را که در کنارتان بوده اند ندانسته و حالا بسیار پشیمانید. آنقدر عمرتان طولانی هست که دوباره همه چیز را جبران کنید. از دوستان با عقل و درایت خودتان کمک بگیرید. مال حلال به دست بیاورید چون مال حرام زود از دستتان خارج می شود.

 

 

*************************

فال روز متولدین مهر:

عجیب اینکه، حالا که ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است، شما احساس می کنید نوسانات روحی شما قوی تر و بیشتر شده است. ممکن است فاصله ای که معمولا بین افکار و احساسات تان می گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته اند. نیازی نیست که رشته های عاطفی و ذهنی تان را از هم جدا کنید. فقط مشاهده کنید که این دو جهت مخالف چگونه با یکدیگر بسیار یکدست کار می کنند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود.

 

 

*************************

فال روز متولدین آبان:

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان به شما نیاز دارد نمی توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می شوید، می توانید از زیر بار مسئولیت هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.

 

 

*************************

فال روز متولدین آذر:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه ای شیرین تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان

دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان

تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.

 

 

*************************

فال روز متولدین دی:

امروز ظاهرا بهترین ایده هایتان هم خوب از آب در نمی آید و شما از نظر روحی به مانع برمی خورید. اما این جایی که شما احساس سرخوردگی می کنید جهان واقعی نیست! شما حتی در رویاهایتان خیلی سرسخت و مصر هستید. به جای اینکه سعی کنید به زور به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید، برای یکی از همکارانتان دلیل سرسختی خود را توضیح دهید. تغییرات شاید در همان لحظه اثر خودش را نشان ندهد، اما شما باید نتایج مثبت آن رادر عرض یک یا دو روز دیگر ببینید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

 

*************************

فال روز متولدین بهمن:

شما ممکن است با اعتماد به نفس کار کنید اما واقعا نمی دانید که دارید چکار می کنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می برید و سعی می کنید کاری را که به آن آگاهی دارید دنبال کنید. مواظب باشید؛ اگر به زیرکی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می خورید. به این فکر کنید که واقعا چه کاری درست است. به این تظاهر نکنید که شما یک متخصص و کارشناس هستید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار***ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

نکته ای روح فزا از دهن دوست بگو***نامه ای خوش خبر از عالم اسرار بیار

تعبیر: اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می شود و کامتان شیرین خواهند شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

 

 

*************************

فال روز متولدین اسفند:

شما صادقانه اعتراف می کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک***حق نگه دار که من می روم الله معک

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس***ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

تعبیر: دینی که بر گردنت می باشد ادا کن و حق مردم را بجا بیاور تا هم در این دنیا و هم دنیای باقی انس و ملک ذکر و خیرت را بگویند. به هر چیزی که شک داری محک بزن تا شکت برطرف شود. خوشحال باش و حرف آخر را بزن که مرادت میسر شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان