ramazan
ramazan

فال و طالع بینی امروز 5 شنبه 26 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 5 شنبه 26 شهریور 94

فال و طالع بینی جدید همراه با فال روزانه حافظ در بخش فال و شخصیت شناسی سایت نازوب

.

.

.

.

 

فال روز متولدین فروردین:

برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز شما نیاز دارید که در زمینه کاری خودتان را مطرح کنید، این اتفاق در صورتی ممکن می شود که شما ذهنتان را از توجه کردن به یک مسأله شخصی دور کنید که این مسأله هرچه بیشتر ادامه پیدا کند بیشتر شما را خسته می کند. شما در پنهان کردن اتفاقاتی که واقعاً پیش آمده مهارت خوبی دارید به صورتی که دیگران فکر می کنند شما کاری شگفت آور انجام انجام داده اید. تمجیدهایی که از شما می شود را بپذیرید؛ نیازی نیست که مسائل پنهانیتان را آشکار کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است

تعبیر: قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین خرداد:

اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین تیر:

ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید، حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می آورید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو***پرده غنچه می درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز***کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو

تعبیر:  کم محلی و بی اعتنایی دیگر کافی است چون خودتان هم ناراحت می شوید. حالا وقت دعا و طلب دولت کردن است. وقت تلاش برای رسیدن به مقصد است. وقت آن است که با دیگران هم نفس شده و بههم کمک کینید تا زودتر به حاجتتان برسید.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین مرداد:

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده اید و توانایی هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین شهریور:

شما می خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساساتتان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین مهر:

باوجود ماه در پنجمین خانه تان- یعنی خانه تفریح و بازی- شما امروز می توانید بدون اینکه چیز زیادی بگویید گویا باشید! شما به سمت فعالیت های لذت بخش همراه با بچه ها گرایش پیدا کرده اید و نیز فعالیت های دیگری که نیازی به زیاد صحبت کردن ندارند. وقت هایی که به طبیعت می روید و یا زمانی که داخل خانه آرامش دارید، از تفکر کردن بیشتر از عملکرد مستقیم چیز یاد می گیرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای***فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت***چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر: آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می ْئید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین آبان:

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می خواهید بزنید نمی تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

عمریست تا من در طلب هر روز گامی می زنم***دست شفاعت هر زمان در نیک نامی می زنم

بی ماه مهرافروز خود تا بگذرانم روز خود***دامی به راهی می نهم مرغی به دامی می زنم

تعبیر: زمان طولانی را گذرانده اید تا بتوانید نامی نیک و جایی خوب در دل مردم برای خود باز کنید. ولی دشمنان مدام برای بدنامی تان دام پهن می کنند و به آنچه می خواهید می رسید و به تمام کسانی که خوبی کرده اید به خوبی نتیجه می بینید و کام دلتان شیرین می شود.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین آذر:

شما مدام در این فکر هستید که فردا روزی بهتر از امروز است این که شما تفکری مثبت دارید و به آینده امیدوار هستید فوق العاده خوب و عالی است اما به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع اعتقاد نداشته باشید زیرا باعث می شود کارهایتان را بخاطر فردایی واهی به تعویق بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت***و اندر آن برگ و نوا خوش ناله های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین دی:

ماه گذشته چیزهای زیادی را تجربه کردید؛ غم، شادی، ترس و خشم را در وجود خود حس کردید، اما حالا که خرداد رسیده است اوضاع دارد روز به روز بهتر می شود و به زودی در زندگی خود به ثبات خواهید رسید و زندگی در مسیری خوب پیش خواهد رفت. در این دوره خواهید توانست پیشرفت بسیاری داشته باشید و به اهدافتان برسید. کلید موفقیت شما این است که هر نوع سوء تفاهمی را از بین ببرید و اگر در مورد چیزی صداقت نداشته اید حقیقت را بیان کنید و با وجدانی آرام به جلو بروید. قبل از حل این مسائل حتی یک قدم هم بر ندارید. امروز برنامه ویژه ای تدارک ببینید و به همسرتان نشان دهید که از او به خاطر همراهی با شما در روزهای سختی متشکر هستید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

گل بی رخ یار خوش نباشد***بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان***بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. زیاد دقت کن.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز ممکن است در برنامه روزانه تان تغییرات ناگهانی و دقیقه نودی به وجود بیاید، کمی فضا برای این تغییرات احتمالی در نظر بگیرید تا در طول روز به مشکل برنخورید. چند روز اخیر ممکن است در احساساتتان نسبت به عشقتان و خانواده دچار سردرگمی شده باشید. ممکن است نتوانسته باشید نگرانی هایتان را به خوبی برای دیگران بیان کنید. اما امروز این احساسات راهی برای بروز پیدا خواهند کرد. به اطاف نگاه کنید، شاید یک نفر در همین نزدیکی بتواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. اگر کسی را دوست دارید با یک هدیه کوچک احساسات خود را به او نشان دهید، این می تواند قدم اول سفری طولانی باشد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود***تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود

چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت***تدبیر ما به دست شراب دوساله بود

تعبیر: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.

 

 

*******************************************

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز به طور ذاتی توانایی خارق العاده ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید، اما حقیقت موضوع این است که جواب های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصت های خود را از دست ندهید، برای رسیدن به چیزهایی که می خواهید اکنون بهترین زمان است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر: چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان