ramazan
ramazan

عکس های جذاب و تحسین برانگیز مدل زن 60 ساله !

عکس های جذاب و تحسین برانگیز مدل زن 60 ساله !

معرفی جذاب ترین مدل زن 60 ساله در دنیای مدلینگ که همه عکس های او را تحسین برانگیز خواندند.

 

 

به گزارش نازوب، خانم 59 ساله ای به نام یاسمینا راسی قوانین دنیای مد و فشن را شکسته است. او با وجود سنش یکی از پرطرفدارترین مدل های دنیاست و برای چندین برند بین المللی کار می کند و زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

 

 

یاسمینا که اصالت فرانسوی دارد، شروع فعالیتش در زمینه مدلینگ چندان متداول نیست، چرا که وی در اواخر دهه بیست سالگی مدلینگ را شروع کرده است، سنی که برخی از مدل های حرفه ای خود را بازنشسته می کنند. او در سن 45 سالگی و هنگامی که در یک فیلم تبلیغاتی شرکت کرد، به اوج موفقیت رسید و توانست به جایگاه بسیار خوبی برسد.

 

 

عکس های جذاب و تحسین برانگیز مدل زن 60 ساله !

 

 

او در مصاحبه ای درباره علت زیبایی اش در این سن گفته است:”تمام کاری که من می کنم این است که از غذاهای ارگانیک و طبیعی استفاده می کنم، درست خیلی پیش تر از آنکه نام غذاهای ارگانیک در بین عموم مردم مد شود.”

 

 

او در ادامه گفته است:”من روغن طبیعی به پوستم می زنم. روغن کلزا(منداب) را به موهایم میزنم و یک بار در هفته با روغن زیتون و شکر بدنم را اسکراب می کنم. روزی یک عدد آواکادو خورده و از ماهی و گوشت ارگانیک استفاده میکنم.”

 

 

یاسمینا همچنین گفت که نباید در ورزش زیاده روی کرد. او گفت: ” تا حد ممکن از خوردن دارو پرهیز کنید. به جای آنکه با طبیعت به مقابله برخیزید بهتر است همراه با آن شوید. این قانون برای همه چیز صدق می کند.

 

 

عکس های جذاب و تحسین برانگیز مدل زن 60 ساله !

 

 

نکته قابل توجه در عکس های یاسمینا این است که وی با افتخار با خطوط و چین و چروک هایش ظاهر می شود و به گزارش پرشین وی آنها تنها مایه زیبایی بیشتر او شده اند و این موضوع تقریبا ورای چیزی است که امروزه در دنیای مد همه چیز را بی نقص می خواهد.

 

 

نازوب، یاسمینا که مادربزرگ دو نوه است می گوید در حال حاضر از ظاهر خود بیش از دهه بیست سالگی اش راضی و خوشحال است:”من چهره کنونی ام را بیشتر از 20 سال پیش دوست دارم، بدن من بهتر است و من از 20 سالگی ام خوشحال ترم. واقعا شگفت انگیز است.”

 

 

عکس های جذاب و تحسین برانگیز مدل زن 60 ساله !

 

 

گرچه لازم به ذکر است که یاسمینا راسی قطعا تنها مدل سن بالا در صنعت فش نیست. این عنوان در حال حاضر به مدل 87 ساله ای به نام دافته سلف تعلق دارد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان