فیلم و عکس وحشتناک زنی که به بیماری بی اشتهایی عصبی دچار است (18+)

مجموعه : جالب ترین ها
فیلم و عکس وحشتناک زنی که به بیماری بی اشتهایی عصبی دچار است (18+)

عکس و فیلم دردناک زنی که 10 سال است به بی اشتهایی عصبی مبتلا است و هیچ پزشکی نتوانسته او را از این بیماری عجیب نجات دهد.

 

 

بی‌اشتهایی عصبی (Anorexia nervosa) نوعی اختلال در غذا خوردن است که در آن بیمار از خوردن غذا به میزان کافی امتناع می‌کند، در حالی که احساس گرسنگی نیز می‌کند. بی‌اشتهایی عصبی یک اختلال روانی جدی است که خارج از کنترل فرد است.

 

یک دختر یا زن جوان که شروع به گرفتن رژیم غذایی می‌کند تا وزنش را کم کند، اگر این وزن کم کردن تحت کنترل نباشد فرد در ادامه چرخه بی‌پایان کم غذا خوردن و ترس از غذا خوردن به نقطه‌ای می‌رسد که نمی‌تواند غذا بخورد. این بیماری یکی از تهدیدکننده‌ترین بیماری های زنان است.

 

در این بیماری فرد از وزن فعلی خود راضی نیست، از چاق شدن وحشت می‌کند و تصور بسیار بدی از اندام خود دارد. نازوب، فردی که به این بیماری دچار است با وجود لاغر بودن رژیم می‌گیرد؛!

بعد از خوردن غذا تمام تلاش خود را می‌کنند تا استفراغ کنند، همواره وزن خود را بیشتر از آن‌چه هست می‌گوید. لذا این بیماری یک بیماری روانی زنانه محسوب می‌شود.

 

 

اگر چنین نشانه‌هایی را در فردی دیدید، بدانید که او به یک بیماری فوق‌العاده سخت دچار است و سریعا باید معالجه شود در غیر این‌صورت با خطر مرگ روبرو خواهد شد. در حالی که خودش قبول نمی‌کند که بیمار است!!

راشل فرخ بیش از 10 سال است که به بی‌اشتهایی عصبی دچار شده است.

 

 

 

به گزارش نازوب، راشل فرخ 37 ساله که حدود 18 کیلوگرم وزن دارد بیش از 10 سال است که به بیماری بی‌اشتهایی عصبی حاد دچار است.

 

راشل و همسرش فیلم خود را (که در ادامه می‌بینید) در یوتیوب پخش کردند و تاکنون 120000 دلار کمک مالی دریافت کرده‌اند تا بتوانند فرآیند درمان را طی کنند.

 

 

فیلم و عکس وحشتناک زنی که به بیماری بی اشتهایی عصبی دچار است (18+)

 

تصاویر وحشتناک از زنی که بیماری بی اشتهایی عصبی او را به چنین روزی رسانده است!

 

فیلم و عکس وحشتناک زنی که به بیماری بی اشتهایی عصبی دچار است (18+)

 

درمان و علل بی اشتهایی عصبی را بسیار جدی بگیرید. با توجه به درصد افزایش افسردگی، شرایط بد اقتصادی باید خیلی مراقب خود و اطرافیانتان باشید.

 

فیلم و عکس وحشتناک زنی که به بیماری بی اشتهایی عصبی دچار است (18+)

 

زن وحشتناک با بی اشتهایی عصبی دست و پنجه نرم می کند.

 

فیلم و عکس وحشتناک زنی که به بیماری بی اشتهایی عصبی دچار است (18+)

 

 

علل و نشانه های بی اشتهایی عصبی و بهترین راه درمان

 

بی ‌اشتهایی عصبی یا بیماری آنورکسیا، برخلاف آنچه در باور عموم شکل گرفته است، نوعی اختلال روانی است که نشأت گرفته از آسیب‌های روحی فرد بوده و ارتباطی با وضعیت جسمی او ندارد.

آنچه طی اختلال بی ‌اشتهایی عصبی برای فرد رخ می‌دهد، مقاومتی غیر ارادی در برابر غذا خوردن و اجتناب از تغذیه کافی علیرغم وجود احساس گرسنگی است.

دیهی است با طولانی شدن روند این شیوه تغذیه، فرد با انواع آسیب‌های جسمی ناشی از عدم دریافت مواد لازم برای سلامت و بقا مواجه می‌شود. اما این تمام آسیبی نیست که یک فرد مبتلا به بی‌ اشتهایی عصبی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

آسیب‌های روحی دیگر نیز به مرور زمان فرآیند این بیماری را تشدید می‌کند. برخی از این آسیب‌ها و اختلالات روانی اعم از افسردگی حاد، اختلالات اضطرابی، وسواس فکری و مواردی از این دست هستند که وجود هریک از آن‌ها به تنهایی می‌تواند یک تهدید جدی برای هر انسان تلقی شود.

لذا در غفاری دایت، علاوه بر آشنایی بهتر و بیشتر با بی ‌اشتهایی عصبی، نگاهی به ماهیت این بیماری انداخته و آنچه سبب بروز این بیماری برای انسان می‌شود را بررسی می‌کنیم. سپس علائم و راه‌های درمان آن را معرفی کرده و اطلاعات کافی نسبت به جلوگیری از این بیماری را به دست می‌آوریم.

درواقع طی این بیماری، ذهن فرد، به دلایلی که جلوتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد، او را از داشتن تغذیه سالم و بهره‌مند بودن از غذای کافی و وعده‌های غذایی مناسب محروم می‌کند.

 

 علائم فیزیکی و جسمانی بی ‌اشتهایی عصبی

 

 

لاغری غیرعادی به طوری که فرد در مدت زمانی کوتاه وزن قابل توجهی را از دست می‌هد.
خستگی غیرقابل توجیه به طوری که فرد نتواند دلیل قانع کننده‌ای برای میزان بالای خستگی خود ارائه دهد.
ابتلا به بی‌خوابی، به شیوه‌ای که فرد علیرغم خستگی مفرط گاهی حتی تا چندین شب متوالی نتواند خواب طبیعی را تجربه کند.
سرگیجه‌های متوالی، گاهی طولانی مدت و غیر قابل کنترل.
ریزش موی شدید و رو به افزایش.
ابتلا به تپش قلب که گاهی مدت آن به درازا می‌کشد.
تغییررنگ پوست طوری که به زردی می‌کشد.
فشارخون پایین.
انگشتانی که به تیرگی رفته و رنگ آن‌ها نسبت به سایر قسمت‌های پوست متفاوت است.
خشکی پوست که حاکی از بی‌آبی بدن است. این موضوع به تنهایی می‌تواند سبب بروز سنگ کلیه، مثانه و سایر مشکلات ناشی از بی‌آبی یا کمبود آب بدن شود.
بازوها و پاها دچار ورم شده و زمانی که انگشت خود را بر روی قسمتی از آن فشار می‌دهید، جای انگشتتان بر روی پوست باقی می‌ماند.
دندان قروچه در خواب که می‌تواند در صورت ادامه‌دار شدن، بیمار را به مشکلات دهان و دندان مبتلا سازد.

 

سایر علائم احتمالی و مستمر

 

در کنار علائم بالا می‌توان به علائم عاطفی و روانی زیر نیز اشاره کرد:

افراد مبتلا به بیماری بی ‌اشتهایی عصبی، معمولا رفتارهایی مانند روزه‌گرفتن، اجتناب از دریافت غذا برای مدتی قابل توجه و دیگر رفتارهای غیرعادی در غذای رژیمی خود دارند.

این افراد به دلیل آنکه تمایلی به توضح شرایط خود به دیگران و قرار گرفتن در برابر اصرار آ‌ن‌ها برای غذا خوردن ندارند، معمولا درباره میزان غذای دریافتی خود دروغ می‌گویند.

بیماران مبتلا به بی ‌اشتهایی عصبی، دچار ترسی غیرعادی از چاق شدن بوده و مراقبت و حساسیتی بیش از اندازه در رابطه با چاقی یا مقوله اضافه وزن دارند. از این رو عادت‌های غذایی خود را به نحوی تغییر می‌دهند که از بروز چاقی در آن‌ها جلوگیری شود.

این قبیل بیماران نسبت به اتفاقات و وقایع اطراف خود احساسی گنگ و بی‌تفاوت دارند.

آن‌ها بدن خود را با لباس‌های زیادی می‌پوشانند.

به مرور زمان با کاهش میل جنسی روبه‌رو می‌شوند.

بی ‌اشتهایی عصبی در زنان سبب بهم خوردن نظم قاعدگی می‌شود.

 

 

با مشاهده هر گونه از رفتار و اختلالات بالا و مستمر بودن آن حتما به متخصص مراجعه کنید و تا دیر نشده خود را از گرداب بی اشتهایی نجات دهید. این بیماری بیشتر در مدلینگ ها شایع شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان