راز زیبایی و خوش اندامی مهتاب کرامتی

راز زیبایی و خوش اندامی مهتاب کرامتی

بشنوید راز خوش اندامی و زیبایی بازیگر جذاب مهتاب کرامتی

 

 

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران توانمند و با استعداد ایران است که در سال ۴۹ در تهران متولد شده است. او تحصیلات خود را در رشته‌ی میکروبیولوژی تمام کرده است و از سال ۷۵ وارد دنیای بازیگری شده است. به گزارش نازوب، به گفته‌ی خود خانم کرامتی، بعد از اینکه فارغ التحصیل شده متوجه شده است که دوست ندارد در رشته ای که تحصیل کرده است کار کند. برای همین هم به سراغ هنر و بازیگری می‌رود. ابتدا درکلاس های بازیگری امین تارخ شرکت می‌کند و با بازی در سریال معروف ” اصحاب کهف” مشهور شده است.

 

با اینکه مهتاب کرامتی ۴۴ سال دارد، هنوز هم مانند دختران  ۱۸ساله زیبا و خوش اندام به نظر می‌رسد. تصویری که از یک زن ۴۴ ساله در ذهنم دارم، یک خانم چاق و فربه با ظاهری ساده و بدون آرایش است که همه‌ی دغدغه اش فقط بچه هایش است و به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهد. اما به نظر می‌رسد این موضوع درباره‌ی خانم کرامتی اصلا صدق نمی‌کند. برای همین می‌رویم به سراغ راز خوش اندامی این بازیگیر محبوب سینما!

 

خانم کرامتی نماینده‌ی یونیسف در ایران است و فعالیت گسترده ای در این زمینه دارد. شاید همین عشق به بچه ها زیبایی روح او را بیشتر کرده است و همین زیبایی هم در صورت این بازیگر زیبا نمود پیدا کرده باشد. البته این خانم علاوه بر زیبایی باطنش یک روش ساده هم برای خوش اندامی اش دارد. مهتاب کرامتی به غذایی که می‌خورد اهمیت زیادی می‌دهد. برای همین هم غذای آماده  و فست فود را اصلا ترجیح نمی‌دهد. به نظر او تغذیه مهم ترین چیزی است که مستقیما روی سلامتی بدن تاثیر می‌گذارد.

 

“من هر روز، صبح خود را با خوردن یک لیوان آب شروع می‌کنم. البته بین غذا آب نمی‌خورم و سعی می‌کنم قبل از خوردن نهار و یا شام، آب بخورم.  شیرینی و شکلات را محدود کرده ام به مهمانی ها. از قدیم گفته اند صبحانه را به خودت توصیه کن و شام را به دشمنت 🙂 . برای همین هم سعی می‌کنم صبحانه را کامل بخورم و شام را در حد سالاد و یا غذاهای کم کالری نگه دارم. درست است که من تخصص کافی در این زمینه ندارم ولی تجربه نشان داده که غذا خوردن با استرس باعث چاقی می‌شود. برای همین هم توصیه می‌کنم  آرام  و با متانت غذا بخورید. تنبلی را کنار بگذارید و ورزش کنید. حداقل تاثیر خوب پیاده روی را روی جسم و حتی روح خود امتحان کنید. “

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان