ابطال استاندارد 4 تولید کننده سوسیس و کالباس

ابطال استاندارد 4 تولید کننده سوسیس و کالباس

معرفی چهار تولید کننده سوسیس و کالباس که لغو استاندارد شدند .

 

مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی بازرسی و توقیف محصولات واحد جبال دماوند – پروانه کاربرد علامت استاندارد این تولید کننده سوسیس و کالباس به همراه سه محصول دیگر باطل شد.

 

مسلم بیات افزود: در نخستین نشست مهرماه کمیته علائم این اداره کل کارشناسان پس از بازرسی – نمونه برداری و آزمون‌های استاندارد پروانه کاربرد علامت استاندارد چهار محصول غذایی را ابطال کردند.

 

وی با اشاره به اسامی این نوع محصولات به همراه نام تجارتی آنان گفت: برهمین اساس کاربرد علامت استاندارد سوسیس و کالباس 90 و40 درصد گوشت قرمز و مرغ (تهران کارو)- کلوچه (شوپا)- دی کلسیم فسفات (فراورده ارگانیک توچال) و شیر طعم‌دار (کاکائو) استریل در بسته‌بندی چند لایه مقوایی با لایه آلومینیوم (سیمون) باطل شد.

 

به گزارش نازوب، بیات گفت: در این جلسات – پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای سه محصول نوشیدنی مالت طعم‌دار در بسته بندی شیشه (ماجو)- قندکله شکسته و شکر در بسته بندی سلوفان (آتنا) نیز صادر شد.

 

مدیرکل استاندارد استان تهران تصریح کرد: نوشابه گازدار میوه‌ای با نام تجارتی Cheers Breezer که پیش از این غیراستاندارد اعلام شده بود موفق به کسب مجوز از اداره کل استاندارد استان مازندران شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان