ramazan
ramazan

ازدواج بازیگر معروف با یک دختر اروپایی (عکس)

ازدواج بازیگر معروف با یک دختر اروپایی (عکس)

خبر پر حاشیه ازدواج یک بازیگر سرشناس با یک دختر اروپایی به نام یولیا ونچر

به تازگی اخباری مبنی بر نامزدی سلمان خان بازیگر مطرح سینمای بالیوود با یک دختر اروپایی منتشر شده است..

به گزارش نازوب، دختری که شایعه نامزدیش با سلمان خان شنیده می شود “یولیا ونچر” نام دارد. البته هستند بازیگرانی که سعی می کنند شخصا در ارائه اخبار و اطلاعات برخی مسائل کنجکاوی برانگیز زندگی خود مانند نامزدی یا ازدواج و طلاق پیشقدم شوند و جلوی بروز شایعات را بگیرند.

 

.

ازدواج بازیگر معروف با یک دختر اروپایی (عکس)

با این حال”سلمان خان” جزو دسته ای از بازیگران است که بجای اطلاعات مستقیم شرایطی را فراهم می کند که پیرامونش شایعه ساخته شود و به نظر می رسد از این کار راضی است.

 

 

چند ماهی می شود که شنیده هایی درباره ارتباط این بازیگر شناخته شده سینمای هند با یکی از چهره های تلویزیونی رومانی شنیده می شود و به تازگی “یاهونیوز” با جمله ای پرسشی از نامزدی این دو نفر سخن گفته است.

 

 

دختری که شایعه نامزدیش با سلمان خان شنیده می شود “یولیا ونچر” نام دارد. ونچر ۳۵ ساله بیش از هر چیز به واسطه اجراهایش در تلویزیون و البته بازیگری و مدلینگ شهرت دارد. ونچر متولد “یاسی” بزرگترین شهر شرقی رومانی می باشد و از کودکی به ورزشهایی مانند والیبال و بسکتبال می پرداخت و از نوجوانی نیز کار مدلینگ را آغاز کرده است.

 

 

ازدواج بازیگر معروف با یک دختر اروپایی (عکس)

یولیا ونچر کار تلویزیونی خود را نیز از اجرا در یک شبکه تلویزیونی محلی آغاز کرده است و رفته رفته و با نشان دادن تواناییهای خود موقعیتهای کاری بهتری پیدا کرده است.

فعالیت حرفه ای وانچر در سینما نیز با ایفای نقش در تریلر “بونراکو”(۲۰۱۰) به کارگرانی “گای موشه” آغاز شد؛ فیلمی که در آن با “جاش هارتنت”، “دمی مور” و “وودی هارلسون” همبازی بود.

باید منتظر ماند و دید آیا نامزدی سلمان خان۴۹ ساله با این بازیگر ۳۵ ساله-با ۱۴ سال اختلاف سنی-(!!!) به صورت رسمی اعلام خواهد شد یا نه؟

.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان