ramazan
ramazan

صبحِ زود دختران موفق ایرانی

صبحِ زود دختران موفق ایرانی

این مطلب مقاله ای است جامع در رابطه با 7 کاری که دختران موفق ایرانی صبح زود انجام می دهند. اصولی ترین روش های موفقیت دختران

 

این دختران ایرانی، برخی از عادت های صبحگاهی شان را با نازوب به اشتراک گذاشته اند:

 

۱. آن ها با احساسی مملو از شکرگزاری از خواب بیدار می شوند.

تمرین شکرگزاری منجر به احساس شادی در انسان ها و مخصوصا دختران می شود. آن ها روز خود را با عشق شروع می کنند. این به معنی آن است که آنها از زندگی خود لذت می برند و قدر گنجینه زندگی را می دانند. آن ها شکرگزاری خود را در هنگام بیدار شدن با بوسه ای بر همسر یا کسانی که با آن ها زندگی می کند، نشان می دهند و گاهی حس صبحگاهی خود را بر دفترچه ی کوچکی می نویسند.

 

۲. آن ها هر صبح، روز و زندگی جدیدی را آغاز می کنند.

آن ها می دانند که ممکن است دیروز روز بدی برایشان بوده باشد ولی باید امروز را متفاوت آغاز کنند تا نتیجه متفاوتی از آن بگیرند. امروز می تواند روز موفقیت و کشف چیزهای جدید باشد. افرادی که از مشکلات روزهای سخت آشفته نمی شوند انسان های انعطاف پذیری هستند که ما آن ها را بعنوان انسان های موفق می شناسیم.

 

۳. مدتی را برای دعا، نماز و یا مدیتیشن سپری می کنند.

اغلب انسان های موفق ، شخصیت های روحانی دارند و صرفا مادی گرا نیستند. دعا روشی است که برای به جا آوردن مراتب شکرگزاری از پروردگارمان ایجاد شده است. مدیتیشن نیز برای حفظ تمرکز و ایجاد صلح درونی می تواند مفید باشد.
شخصیت های بزرگی مانند استیو جابز هر روز صبح در آینه نگاه می کردند و از خود می پرسیدند: اگر امروز آخرین روز از زندگی‌ام باشد آیا همین کاری که می کنم را ادامه خواهم داد؟

 

۴. مطالعه می کنند.

بیشتر دختران موفق ایرانی ، صبح زود مطلب کوتاهی که برایشان لذت بخش و الهام بخش باشد را مطالعه می کنند. این کار می تواند انگیزه ادامه روز را برایشان به ارمغان بیاورد.

 

۵. همه چیز ار ساده نگه می دارند تا به عجله نیافتند.

بسیار ایده ال است که برنامه خود را از دیروز مرتب کنید. ناهار، لباس ها و هر چیز دیگری که لازم دارید را از دیشب باید مرتب کرده باشید، تا صبح با عجله و پراسترسی را نداشته باشید تا بتوانید از آن باندازه کافی لذت ببرید.

 

۶. ورزش می کنند.

ورزش باعث ترشح مواد شیمیایی مانند serotonin، dopamine و norepinephrine در بدن می شود که از بین برنده ی استرس و افسردگی است.
ورزش صبحگاهی باعث ایجاد جریان خون بهتر و در نهایت روزی پر انرژی تر است.
دختران شاد و موفق ایرانی، اول صبح ورزش خود را انجام می دهند تا هم روز خوبی داشته باشند و هم اینکه در طول روز مجبور به صرف وقت برای ورزش نشوند.

 

۷. هوای تمیز و تازه تنفس می کنند.

پیاده روی باعث خلاق تر شدن انسان ها می شود. چه بسا که این پیاده روی در صبح زیبا و هوای تمیز اتفاق بیافتد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان