ramazan
ramazan

زنان افسرده از زبان عکس های فانتزی

زنان افسرده از زبان عکس های فانتزی

زنان افسرده از زبان عکس های فانتزی

 

تصاویری فانتزی به روایت زنان افسرده اثری هنری و بسیار دیدنی از هنرمند ایتالیایی . دیدن عکس های فانتزی زنان افسرده خالی از لطف نیست. و نمایانگر حقیقی زنان افسرده می باشد.

 

زندگی پر از پستی و بلندی های احساسی و عاطفی است اما زمانی که این پائین رفتن ها برای مدتی طولانی تداوم یابد و یا در توانایی عملکرد شما خللی وارد کند، در آن صورت احتمالا شما دچار یک بیماری جدی و شایع به نام افسردگی شده اید.

 

افسردگی کلینیکی روی خلق، ذهن، جسم و رفتار شما تاثیر می‌گذارد. به گزارش نازوب، تحقیقاتی که در کشور آمریکا انجام گرفته نشان می‌دهد که حدود ۱۹ میلیون نفر یعنی از هر ده نفر فرد بالغ یک نفر در سال افسردگی را تجربه می کند و تقریبا دوسوم  از این افراد کمک مورد نیاز خود را دریافت نمی‌نمایند.

 

درمان می‌تواند علائم این بیماری را تا حدود ۸۰ درصد کاهش دهد اما اغلب به دلیل عدم تشخیص این بیماری، افسردگی ادامه یافته و منجر به ناراحتی هایی می‌شود که درصورت تشخیص به موقع قابل احتراز می‌باشد.

 

 

زنان در مقایسه با مردان دو برابر بیشتر احتمال دارد در طول عمر خود اختلال‌ افسردگی حاد را تجربه کنند. هرچند دلیل شیوع بیشتر اختلال افسردگی در بین زنان هنوز مشخص نیست اما ترکیبی از عوامل اجتماعی، روانی، ژنتیکی، هورمونی و زیست‌شناسی می‌توانند در این امر دخیل باشند.

 

زنان افسرده از زبان عکس های فانتزیزنان افسرده از زبان عکس های فانتزیزنان افسرده از زبان عکس های فانتزیزنان افسرده از زبان عکس های فانتزیزنان افسرده از زبان عکس های فانتزیزنان افسرده از زبان عکس های فانتزی

 زنان افسرده از زبان عکس های فانتزی زنان افسرده از زبان عکس های فانتزی زنان افسرده از زبان عکس های فانتزیزنان افسرده از زبان عکس های فانتزی

 

برترین مطالب مرتبط

 

علائم دقیق افسردگی

چگونه با فرد افسرده درباره افسردگی حرف بزنیم

نشانه های افسردگی در مردان

پنج تکنیک عالی برای رهایی از افسردگی

هفت دلیل عجیب افسردگی!!

تست معتبر افسردگی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان