شخصیت شناسی با انواع طعم قهوه

شخصیت شناسی با انواع طعم قهوه

بگوئید شما چه طعمی از قهوه را دوست دارید با شخصیت شما را واقع بینانه برایتان بیان کنیم (نازوب)

    اگر قهوه سياه دوست داريد:

شما آدم ركی هستید، بی‌پرده و كاملا روراست. آدمی كه همه‌چیز را از لباس و كفشش گرفته تا دكوراسیون خانه‌اش ساده و در عین حال زیبا انتخاب می‌كند و سبك خانه‌اش مینیمال است. شما معمولا آدم ساكتی هستید اما این دلیل نمی‌شود كه كسی نفهمد زیر آن ظاهر آرام یك آدم نسبتا مودی مخفی شده است.

    اگر اسپرسو دوست داريد:

شما باهوش، قابل اعتماد و تیزهوش هستید و به سر وقت بودن بی‌نهایت اهمیت می‌دهید. در جمع‌ها معمولا نقش رهبر را دارید و سختكوشی‌تان شهره عام و خاص است. یكی از خصوصیات خیلی خوب شما این است كه دقیقا می‌دانید از زندگی‌تان چه می‌خواهید، چیزی كه اغلب آدم‌ها به دانستن آن غبطه می‌خورند.

    اگر عاشق لاته هستيد:

لاته‌ای‌ها آدم‌های به شدت پر انرژی، بی غل و غش و شادابی هستند كه بودنشان به هر جمعی شادی و نشاط می‌بخشد و برای همین همیشه دور و برشان پر از دوست و رفیق است. لاته‌ای‌ها معمولا به لباس‌های رنگی و شاد تمایل دارند، عاشق سفر هستند و درست به هنگام تصمیم‌گیری حسابی دودل می‌شوند.

    اگر كاپوچينو دوست داريد:

شما فردی سخت‌كوش، دوست‌داشتنی و باهوش هستید كه وقتی به انجام شدن كاری گیر می‌دهید الا و بلا باید آن كار انجام شود. كاپوچینویی‌ها آدم‌هایی خلاق، قابل اعتماد و باانگیزه هستند كه به سرعت با آدم‌ها دوست می‌شوند و واقعا هم دوستان خوبی به حساب می‌آیند اما بودن با كسانی كه از قوه خلاقیت كمی برخوردارند، به شدت برایشان كسل‌كننده است.

    اگر فراپاچينو دوست داريد:

شما عاشق زندگی و زیبایی‌های آن هستید و از امتحان كردن هر تجربه جدیدی به شدت استقبال می‌كنید. سفر كردن، دلیل اصلی كار كردن و پول در آوردن شماست و ماجراجویی، كنجكاوی و ریسك پذیری ویژگی‌های جذاب شخصیتتان. رفتن به یك كافه‌ی تكراری و سفارش دادن یك قهوه تكراری چیزی است كه اصلا و ابدا در كت شما نمی‌رود. وقتی می‌توانید هر بار یك نوشیدنی جذاب جدید سفارش بدهید چه كاری است كه روزهایتان را با یك نوشیدنی تكراری بگذرانید؟

    اگر قهوه فوري دوست داريد:

اصلا از شما بی‌خیال‌تر و زندگی را ساده‌گیرتر هم مگر داریم؟ شما آدم شاد و مثبت‌اندیشی هستید كه بودن در كنارتان هر كسی را به وجد می‌آورد. شما به راحتی با یك محیط خو می‌گیرید اما بدتان هم نمی‌آید كه تا جایی كه می‌شود از زیر انجام دادن كارهای سخت در بروید!

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان