ramazan
ramazan

شلیک مرگبار به بدنساز 22 ساله در خواب (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
شلیک مرگبار به بدنساز 22 ساله در خواب (عکس)

 سه مرد در حالی دستگیر شدند که در روز روشن به “ایوب” در پارک تیراندازی کردند که بچه ها نیز در آن نزدیکی مشغول بازی  بودند.

 

براساس گزارش نازوب به نقل از پلیس؛ مرد 24 ساله ای که اهل جنوب غربی سیدنی است، به عنوان مظنون پرونده دستگیر شد. مظنون دیگر این پرونده در فرودگاه سیدنی در حالی که از کشور فرار می کرد دستگیر شد.

 

 

پلیس در ادامه افزود: ایوب هدی زیرسایه ی یک درخت دراز کشیده بود که یکباره در روز روشن 3 مرد به او حمله می‌کنند و او را به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند. این درحالیست که کمی آن طرف تر کودکان درپارک مشغول بازی بودند، وقتی اورژانس به محل حادثه میرسد ایوب به علت شدت جراحت جانش را از دست می دهد.

 

یکی ازعاملین این حادثه که در حال فرار از صحنه ی جرم بود همان لحظه دستگیر شد، مظنون دیگر پس از دو روز در فرودگاه سیدنی و مظنون دیگر در جنوب غربی این شهر دستگیر شد.

 

به گزارش پلیس محلی سیدنی؛ دیدار ایوب با قاتلان از قبل برنامه ریزی شده بود وآنها همدیگر را برای مطلب خاصی ملاقات کردند که به مرگ ایوب منجرشدد، مظنونان هنوز دراین زمینه اعترافی نکرده اند، اگر نقطه ی مبهمی روشن شود مردم منطقه را درجریان خواهیم گذاشت.

 

گفتنی است؛ این متهمان پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر وتکمیل پرونده شان به مراجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.

 

مطالب مرتبط


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان