جسد مرموز مفقودان کوه صفه کشف شد

مجموعه : اخبار حوادث
جسد مرموز مفقودان کوه صفه کشف شد

جزئیات مرگ عجیب دو جوان پس از گذشت چند روز هنور در دست بررسی می باشد.

 

مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: اجساد دو جوان گمشده در کوه صفه اصفهان شامگاه گذشته (سه‌شنبه) حوالی گلزار شهدای کوه صفه پیدا شد.

محمد محمدی در خصوص وضعیت دو جوان گم‌شده در کوه صفه اصفهان طی چهار روز گذشته اظهار کرد: پس از جست‌وجوی چند ساعته متاسفانه حوالی ساعت 17:00 از طریق رهگذران اطلاع داده شد که دو جوان روی چمن‌های سمت راست گلزار شهدای کوه صفه روی چمن‌ها مد‌ت‌ها است که به خواب‌ رفته‌اند.

 

وی ادامه داد: بلافاصله تیم عملیاتی هلال‌احمر در محل حاضر و متوجه شد که این دو فرد سیاه ‌شده و فوت کرده‌اند و همان دو نفری هستند که چهار روز از آن‌ها خبری نبوده است.

 

مدیر عملیات هلال‌احمر استان اصفهان اضافه کرد: آنچه پیداست این افراد نه از کوه سقوط کرده‌اند و نه گم‌شده‌اند علت مرگ آنها در دست بررسی است و توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود. این اولین فرضیه برای مرگ این دو جوان است و هنوز جستجو در علت مرگ مرموز این دو جوان ادامه دارد.

 

دو جوان به نام‌های “احسان بیات” و “همایون نظری” -20 و 23 ساله- از ساعت 18 روز جمعه به سمت کوه صفه حرکت کردند اما تا چهار روز از آنها هیچ خبری نبود پس از اطلاع رسانی خانواده مفقودان به پلیس و نیروهای امدادی شامگاه گذشته جسد آنها پیدا شد.

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان