طنز با حال خبرهای ضد افسردگی

طنز با حال خبرهای ضد افسردگی

سایت نازوب نوشته پوریا عالمی در روزنامه مشرق را برای شما در این بخش جالب گرد آوری کرده است.

 

چندتا خبر داریم که دکتر به ما تجویز کرد اگر اینها را بخوانی افسردگیت برطرف می‌شود. ما هم برای شما تجویز می‌کنیم:

 

دپو  و  شهرداران

مدیرکل محیط‌زیست استان مازندران گفت: روزانه ٢٠٠ تا ٣٠٠ تن زباله در مازندران دپو و ٨٠ درصد از شهرداران متخلف بازداشت می‌شوند. (مهر) به‌هرحال همین که روزانه ٨٠ درصد زباله‌ها دپو و ٢٠٠ تا ٣٠٠ شهردار متخلف بازداشت نمی‌شوند، جای خوشحالی دارد.

 

تبعیض نداریم

یکی از مسئولان گفت: راه مزدورگیری دشمن از مجلس است. (انتخاب) خب خوشبختانه از تنها جایی که خیالمان راحت بود، خیالمان تخت شد. یعنی ما تا دیروز فکر می‌کردیم فقط رسانه‌ها و هنرمندان و روشنفکران و نویسندگان و… به مزدوری گرفته شدند، ‌الان خیالمان راحت شد دشمن تبعیض قائل نمی‌شود.

 

 
عقیم‌سازی

 مجوز عقیم‌سازی زنان کارتن‌خواب صادر نشد. (ایلنا) این خبر هم خیلی ما را متعجب کرد. چون ما عادت کردیم صورت‌مسئله را پاک کنیم. مثلا توقع داشتیم مسئولان درباره مسئله کودکان بی‌سرپناه و کودکان معتاد و بهداشت و… واقعا مجوز بدهند که زنان کارتن‌خواب عقیم‌سازی شوند تا خیال مسئولان راحت شود که دیگر بچه به خیابان اضافه نمی‌شود. همین بچه‌هایی هم که هستند پس‌فردا بزرگ می‌شوند و می‌روند پی کارشان و کاری به کار کسی ندارند. اما اینکه ایلنا گفته مجوز عقیم‌سازی زنان کارتن‌خواب صادر نشده، واقعا ما بغض کردیم و جا دارد برویم در افق گم شویم و خلاص.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان