ramazan
ramazan

علت ممنوع التصویری علی ضیاء (عکس)

علت ممنوع التصویری علی ضیاء (عکس)

جزئیاتی از علت ممنوع التصویری علی ضیا پس از تمسخر مظلومی

 

بعد از دربی هشتاد و یکم استقلال و پرسپولیس ، علی ضیا که با دوستانش در کافه این مسابقه پرهیجان را که به تساوی در آخرین دقایق انجامید ، مشاهده میکرد شادی پر شوری از خود بروز داده و در شعاری همراه با سایر تماشاگران در مورد کلاه گیس مظلومی شعار داده بود

 

پس از پخش گسترده کلیپ این واقعه سید علی ضیاء از مظلومی و طرفداران استقلال  تقاضای بخشش کرد و پرویز مظلومی گفت که او را میبخشد اما به گزارش نازوب ظاهرا  این سرمربی اکنون قصد شکایت دارد . شکایتی که هنوز انجام نشده به ممنوع التصویری سید ضیا مجری معروف تلویزیون منجر شد.

 

شکایت مظلومی از سید علی ضیا

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در نشستی که پیش از بازی با تیم فولاد داشت ضمن بررسی مسائلی در رابطه با تیم و شهرآورد هشتاد و یکم استقلال و پرسپولیس بیان داشت که از علی ضیا شکایت خواهیم نمود.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد در جام حذفی اظهار کرد: برای پیروزی مقابل سرخ پوشان اهوازی و صعود به مرحله بعدی مسابقات آماده هستیم، از حذف شدن خود جلوگیری کرده و به جدول رقابت‌های لیگ برتر نگاه نمی‌کنیم.

 

وی افزود: کسب قهرمانی در جام حذفی راحت‌ترین راه برای صعود به آسیا است و ما برای برد به ایران می‌رویم. هر چند بازیکنان از تغییر نتیجه دیدار دربی ناراحت هستند اما با کنار گذاشتن این ناراحتی تنها به فولاد فکر می‌کنیم.

 

وی در مورد دربی بیان کرد: باید از اصحاب رسانه و هم چنین هواداران دو تیم که در کنار یکدیگر یکی از بهترین دربی‌ها را رقم زده و بازی بدون حاشیه و همراه با نظم و انضباط به پایان رسید تشکر کنم.

 

مظلومی در خصوص وضعیت کرار هافبک عراقی استقلال گفت: درباره این بازیکن صحبتی ندارم و مدیران باشگاه باید درباره کرار صحبت کنند.سرمربی استقلال در مورد بیانیه کی‌روش علیه رحمتی اظهار داشت: کی‌روش در چند وقت اخیر به همه حمله کرده و اهالی فوتبال را مورد انتقاد قرار داده است.

 

مهدی رحمتی در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران می‌باشد و نمی دانم علت عدم دعوت به تیم ملی چیست.سرمربی تیم ملی باید درحال حاضر روی این تمرکز کرده تا بتواند با شکست دادن گوام و هند و ترکمنستان به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

 

کی‌روش از زمان حضور در ایران پول‌های زیادی گرفته و تنها توهین می‌کند.مظلومی درباره فیکس بازی کردن وحید طالب لو در جام حذفی گفت :‌درحال حاضر هیچکس از ثابت بازی کردن خود اطلاع ندارد، من مربی ای نیستم که بازی را بین بازیکنان تقسیم کنم و بر اساس شرایط مسابقه و وضعیت روحی بازیکنان ترکیب بازی خود را می‌چینم.

 

مظلومی در خصوص انتقاد کارشناسان از تعویض‌هایش در دربی بیان کرد: بهترین تعویض‌ها را انجام دادم متاسفانه مانند بازی با سپاهان این تعویض ها موثر نبود هیچوقت بدون مشورت با همکارانم تعویض نمی‌کنم و افرادی که به این موضوع انتقاد دارند بار دیگر ایران مقابل سپاهان را نگاه کنند.

 

مظلومی درباره توهین علی ضیاء در زمان شادی پس از گل سرخپوشان پایتخت گفت: متاسفم برای افرادی که احترام جامعه فوتبال و پیشکسوتان را حفظ نمی‌کنند و در ماه محرم این توهین‌ها و حرکات را انجام می‌دهند، هر کس می‌تواند در حریم شخصی هر کاری را انجام دهد اما توهین و هتاکی در اذهان عمومی کار شایسته‌ای نیست، کسی که فرهنگ ندارد نباید به مردم درس فرهنگ دهد.

 

توهین علی ضیاء اهمیتی ندارد و از آن می‌گذرم اما زمانی که پای هواداران استقلال به این توهین باز شد و این مجری به هواداران استقلال توهین کرد تا آخرین لحظه از حق هواداران استقلال دفاع می‌کنم و از باشگاه هم می‌خواهم این موضوع را از طریق مجرای قانونی پیگیری کند البته به غیر از آن شخص هنرمندان دیگری هم بودند که برخی الفاظ و حرکات ناشایست را نسبت به من و کل مجموعه استقلال انجام دادند.

 

 پس از این بیانات مظلومی ، معاون سیما اعلام کرد علي ضياء ممنوع التصوير شد.معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را ندارد.

 

علی اصغر پورمحمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما درباره وضع سیدعلی ضیاء افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صداوسیما بررسی و تصمیم مورد نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می شود .

 

علی اصغر پورمحمدی گفت : سیدعلی ضیاء اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.چند روز پیش کلیپی از سید علی ضیاء منتشر شده بود که این مجری در آن پس از اینکه تیم محبوبش گلی را به ثمر رساند به سرمربی تیم استقلال توهین کرد و درکافه ای که مختلط بود حرکات نامتعارفی از خود انجام داد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان