ramazan
ramazan

مصرف این قرص عمر شما را طولانی می کند

مصرف این قرص عمر شما را طولانی می کند

معرفی مصرف قرصی که می تواند در بهبود سلامتی و طولانی بودن عمر شما صد درصد مفید باشد.

 

به گزارش نازوب مطالعات محققان دانشگاه ملکه مارگارت در ادینبورگ نشان می دهد که ویتامین D علاوه بر تمام مزیت هایی که تاکنون ثابت شده است، احتمال بروز بیماری های قلبی را نیز کاهش می دهد و سبب بهبود تمرین های ورزشی می شود.

 

 

 

در این مطالعه آمده است که ویتامین D، عملکرد یک آنزیم به نام ۱۱-βHSD۱ را مسدود می کند. این آنزیم در تولید هورمون استرس، کورتیزول، نقش دارد. افزایش این هورمون در بدن سبب باریک شدن رگ های خونی و افزایش فشار خون می شود. مصرف مکمل های ویتامین D با کنترل فشار خون، مانع از بروز بیماری های قلبی می شود و عملکرد ورزشکاران را تقویت می کند.
 

 

 

زمانی که پوست در برابر اشعه خورشید قرار می گیرد، ویتامین D در بدن تولید می شود. این ویتامین یک عامل ضروری برای جذب کلسیم و فسفر در بدن، رشد استخوان ها، رشد سلول ها، عملکرد صحیح عصبی و عضلانی و بهبود سیستم ایمنی بدن است.
 

 

 

شیر، حبوبات، ماهی و روغن ماهی، تخم مرغ، آب پرتقال، قارچ ، انواع پنیر و خاویار حاوی مقدار زیادی ویتامین D هستند و نورخورشید مهمترین منبع ویتامین D است. معمولا این ویتامین به اندازه کافی در بدن تولید نمی شود و باید تحت نظر پزشک، مکمل ویتامین D استفاده شود.

 

 

بر اساس تحقیقات انجام گرفته، ویتامین D از بروز سرطان روده بزرگ، افسردگی، مرگ زودرس، سکته مغزی، ام اس، دیابت، آرتریت روماتویید، آلزایمر و پوکی استخوان جلوگیری می کند.نتایج این تحقیقات در کنفرانس سالانه غدد دون ریز در اسکاتلند مطرح شده است.

 

مطالب مرتبط 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان