فال روزانه Daily Omen یک شنبه 17 آبان 94

فال روزانه Daily Omen یک شنبه 17 آبان 94

فال و طالع بینی امروز جمعه همراه با فال حافظ از این پس متفاوت ترین فال و طالع بینی را در سایت نازوب بخوانید. 

 

فال روز متولدین فروردین:

بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

 

********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است

تعبیر: قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

 

********************************

فال روز متولدین خرداد:

شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق

تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا” تحقیق کن.

 

********************************

فال روز متولدین تیر:

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می چرخیدید. امروز می توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می کنید، پیشرفت مهمی نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید، اما فراموش نکنید که کمی هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال حافظ امروز متولدین تیر :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر:  دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

 

********************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز که ماه به سمت سیاره بخت شما یعنی ونوس متمایل شده است برای شما هم فوایدی دارد. ولی نباید سعی کنید که همه کارها را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و در عوض بهتر است که ابتدا به آرامی کارهایتان را شروع کنید و انرژی تان را برای آخر کار ذخیره کنید. شما در پایان روز وظایفتان را به طور کامل تمام خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

 

********************************

فال روز متولدین شهریور:

حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف***گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من***گر چه سخن همی برد قصه من به هر طرف

تعبیر: فکر می کنی تا حالا عمرت را به هدر داده ای به همه چیز و همه کس شک داری. دلت را پاک کن و برای رضای حق به مردم خوبی کن. کمی حوصله و صبر داشته باش و به همه ی کسانی که خوبی کرده ای جواب خوبی تو را می دهند و اگر هم جفا کنند چیزی از تو کم نمی شود.

 

********************************

فال روز متولدین مهر:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.اکنون زمان آن فرارسیده است که عادت های گذشته را که دیگر به کارتان نمی آیند کنار بگذارید. مدت هاست که منتظر یک تغییر بزرگ هستید، اما حالا که این فرصت پیش آمده کمی نگران و پریشان شده اید. با این دل نگرانی ها خودتان را خسته نکنید، در عوض سعی کنید کارهای عادی روزمره ی خود را طوری با خلاقیت انجام دهید که هیجان انگیز و جالب به نظر برسند. همین که کمی هیجان زده شوید کافی است تا بتوانید انرژی لازم برای شروع مرحله ی جدیدی از زندگی تان را به دست آورید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

به تیغم گر کشد دستش نگیرم***وگر تیرم زند منت پذیرم

کمان ابرویت را گو بزن تیر***که پیش دست و بازویت بمیرم

تعبیر: خودتان را مستحق زجر و عذاب می دانید چون خود شما به دنبال این کار رفته اید. امیدوارید دوباره همه چیز درست شود و دست غیبی شما را نجات بخشد. حاجتتان برآوردهمی شود و اطرافیانتان به یاریتان می شتابند. تقوی و ایمان خودتان را حفظ نمایید تا این زجر را کمتر حس کنید.

 

********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بیا با ما مورز این کینه داری***که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به***از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر: کمی نصیحت پذیر باش و فقط حرف خودت را نزن. تو که دلت مثل آفتاب روشن است و مثل ایینه صاف، پس چرا با بدان نشست و برخاست داری. چرا می خواهی با سرنوشت خود بجنگی. آه و ناراحتی اطرافیانت را ببین و به آنها هم توجه کن و توکل به خدا و قرآن نما.

 

********************************

فال روز متولدین آذر:

سعی کنید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید و به ظاهر خود بیشتر رسیدگی کنید. شانه هایتان را به عقب و سرتان را رو به بالا نگه دارید. شما آدم مغروری هستید بنابراین اعتماد به نفس خود را در همه حال حفظ کنید. در محل کارتان حرف هایی می زنید که برای دیگران مفید خواهند بود و این احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. امروز خوشبختی در خانه شما را زده است، پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در حال حاضر تغییرات زیادی را در زندگی تان تجربه می کنید. انرژی فیزیکی زیادی دارید و به همان نسبت ذهنی فعال، طوری که قادر به حل تمام مسائل خواهید بود. برای این که بهترین استفاده را از این فرصت بکنید، ارتباطات خود را افزایش دهید. شما توانایی های زیادی دارید که در ارتباط با دیگران شکوفا خواهند شد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز***دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز

فدای پیرهن چاک ماه رویان باد***هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز

تعبیر: رضایت به رضای خدا باشد. آنچه سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. تنها کاری که از دستت برمیاید این است که به درگاه خداوند دعا کنی تا شاید سرنوشت به میل خودت برگردد. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.

 

********************************

فال روز متولدین دی:

اگر هر روز مثل امروز بود دنیا بهشت می شد. امروز برای شما روزی بی نظیر خواهد بود و خواهید توانست راه حل مشکلاتی که هفته هاست شما را اذیت می کنند را پیدا کنید. در تمامی مکالمات چشم و گوشتان را خوب باز کنید، ممکن است آن حرف ها و اطلاعاتی که در انتظارشان بوده اید را به دست بیاورید. امروز مسائل عاطفی ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد. متأهل ها از وقت گذراندن با عشقشان لذت خواهند برد. کسانی که رابطه عاطفی خود را تازه به پایان رسانده اند ممکن است به طور ناگهانی فرصت هایی جدید در پیش روی خود ببینند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چو گل هر دم به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر: حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

 

********************************

فال روز متولدین بهمن:

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند***مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند

طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند***زین قصه بگذرم که سخن می شود بلند

تعبیر: همه ی کارها را به شوخی و خنده نگیر. مردم ر مسخره نکن چون با این کار دل دیگران را می شکنی. باطعنه و نیش سخن نگو و به آشفته حالی و گرفتاری مردم خنده نکن. شاید وقتی تو هم گرفتار شوی. این کار را ترک کن تا همیشه مورد قبول مردم واقع شوی و راهت را بیابی.

 

********************************

فال روز متولدین اسفند:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

 

مطالب مرتبط

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان