ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 18 آبان 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 18 آبان 94

فال و طالع بینی همراه با تفالی از حافظ بزرگ

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز خیلی حوصله تغییر یا فعالیت های زیاد را ندارید. مهم این است که با آنچه انجام می دهید، ارتباط قلبی برقرار کنید. به این مفهوم که با عشق کارهایتان را انجام دهید. از امروز تا آخر تابستان منتظر رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. فرصت های شغلی بسیار عالی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که به واسطه آنها می توانید موقعیت کنونی خود را ارتقا دهید. با نگاه به زندگی افراد موفق می توانید از آنها الهام بگیرید و خود را هر روز بیشتر به رویاهایتان نزدیک کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.

 

********************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

از این که قدرت تان را به کار بگیرید حس خوبی به شما دست می دهد، اما امروز ممکن است از حدتان تجاوز کنید. شاید اعمال قدرت آن قدر وسوسه ی تان کند که دیگر هدف اصلی خود را فراموش کنید. بدانید که موفقیت به این معنی نیست که بتوانید همه چیز را تحت سلطه ی خود درآورید، بلکه دستیابی به اهداف تان نیازمند مشارکت و نوآوری است. به خاطر داشته باشید که کلیت یک چیز از اجزای سازنده ی آن مهم تر است.

 فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم***گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم***دوستان از راست می رنجد نگارم چون کنم

تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالله

 

********************************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

 

********************************************

فال روز متولدین تیر:

گفتگوی دوستانه خیلی خوب است، اما بحث بیهوده هر مهمانی و جمعی را به هم می زند. امروز دلتان می خواهد سر چیزهای بیهوده بحث کنید، اما کمی به این فکر کنید که خودتان هم چقدر از این جور آدم ها بدتان می آید. اگر دلتان می خواهد حرف بزنید و بحث کنید، حفظ احترام دیگران را فراموش نکنید. این حالت شما تا فردا برطرف خواهد شد، با این کارها فقط اطرافیانتان را آزرده می کنید. اگر می خواهید به سوی آینده پیش بروید اولین قدمی که باید بردارید فراموش کردن گذشته است. هرچقدر سخت بگیرید کنترل اوضاع برای شما سخت تر خواهد شد. متاهل ها شبی رمانتیک را با همسرشان در پیش دارند، اما به مجردها توصیه می شود در خانه نمانند و از شب خود لذت ببرند

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش***که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می رفتند***هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر:  رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

 

********************************************

 فال روز متولدین مرداد:

احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حسس ششمتان به شما راست می گوید، فقط در یک چیز اشتباه می کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید. امروز عشقتان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد، پس شما نیز سعی کنید او را شاد کرده و شبی زیبا را در کنار یکدیگر بگذرانید. وقت آن رسیده است که برای یک تعطیلات لذت بخش برنامه ریزی کنید، شما نیاز به استراحت دارید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

 

********************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز نباید برایتان مهم باشد دیگران چگونه در مورد شما فکر می کنند. همین که خودتان باشید و سرتان به کارتان باشد، جلوه خوبی در نگاه دیگران خواهد داشت. به اهداف بزرگ تر فکر کنید. به اینکه می توانید یک حرکت جدید در زندگی داشته باشید و کسب و کار تازه ای راه اندازی کنید. از نظر رفتاری بسیار خوش برخورد هستید و ارتباط ها و گفت و گوهای اجنماعی موفقی هم خواهید داشت. در جمع ها حاضر شوید تا همه بدانند چه قلب بزرگی دارید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

 

********************************************

فال روز متولدین مهر:

امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود، روزی که به قول هایی که اواخر هفته پیش یا اوایل این هفته داده اید عمل خواهید کرد، به ویژه اگر این قول ها در رابطه با خانه و خانواده باشد. هرچند ممکن است به نظرتان سخت بیاید، اما سعی کنید تغییرات را بپذیرید. این کار می تواند به رشد شما کمک کند. اخبار خوبی که منتظرشان بوده اید به زودی خواهند رسید و شما با خوشحالی تمام پذیرای آنها خواهید بود. دلتان می خواهد کمی وقت برای خودتان و سلامتتان کنار بگذارید، حتما این کار را بکنید، سلامتتان را تحت نظر داشته باشید، به اندازه کافی استراحت کنید و مواظب خودتان باشید. اگر می خواهید رژیم بگیرید الان بهترین وقت برای شروع این کار است و خیلی زود نتیجه خواهید گرفت.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد***زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود***عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

تعبیر: ستاره ی بخت و اقبال شما می درخشد و فالتان بسیار فرخنده است. نعمت و مال به سویتان می آید. به ذکر و ثنای خداوند بپردازید. اتفاقات عجیبی رخ می دهند که همگی بسیار خوب هستند و دولت به همراه می آورند و این به خاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. در همه حال با خدا باش.

 

********************************************

فال روز متولدین آبان:

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود

کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود

تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

 

********************************************

فال روز متولدین آذر:

امروز انرژی زیادی در خود احساس می کنید و می توانید بسیاری از کارها یعقب افتاده را به راحتی انجام دهید. نور شمع و گل های تازه در خانه تاثیرات زیادی دارند و موجب می شوند تا روحیه بسیار بهتری داشته باشید. امروز بهتر است به هیچ عنوان در خانه نمانید. بیرون و به جمع دوستان بروید. امرو زاین فرصت را دارید تا با فرد مناسبی آشنا شوید. بهترین زمان برای معاشرت و دوست یابی است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود

تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

 

********************************************

فال روز متولدین دی:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله

 

********************************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت تر از همیشه است. یک توجه عمیق می تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی دانید که کجا می خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد***نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم***که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

تعبیر: دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

 

 

********************************************

فال روز متولدین اسفند:

به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس العمل نشان ندهید. امشب سعی کنید برنامه هایتان را به هم نزنید، یک نفر روی حرف شما حساب کرده است. وارد دوره ای شش ماهه شده اید که می تواند آغازگر تغییراتی بنیادین در زندگی شما باشد. این تغییرات را تنها با کار زیاد و پشتکار می توانید به وجود بیاورید. امروز می تواند برای رابطه عاطفی شما آغازی دوباره باشد، ببینید چه چیزهایی برای شما ارزش حساب می شوند و از همین امروز آنها را در اولویت قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان