فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 20 آبان 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 20 آبان 94

تفال روز با حافظ و طالع بینی بر اساس پیش بینی کائنات

 

 

فال روز متولدین فروردین:

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته اید خوب درخشیده اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان***که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

مست بگذشت و نظر بر من درویش انداخت***گفت ای چشم و چراغ همه شیرین سخنان

تعبیر: به شما می گویند که چرا به دنبال پول و ثروت نمی روید و همیشه دم از شعر و عاشقی می زنید. در جواب می گوئید زندگی مرفه بدون عشق معنا ندارد و به این سخن خود معتقد هستید. به دنیای فانی تکیه نمی کنید. خوشی را در پرهیز از گناه می دانید و معتقدید که باید مرد خدا بود.

 

*************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

آیا نیازهای درونی خود را نادیده می گیرید؟ امروز به خودتان فرصت دهید تا به دنیای درونی و فکر و خیال هایتان سفر کنید و ببینید از دنیا و ارتباط های خود چه می خواهید؟ آیا توانسته اید آنها را برآورده کنید. این را مطمئن باشید که خلاقیت شما همیشه زیاد است و فقط باید به آن ایمان داشته باشید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از دیگران مشورت فکری بگیرید. در جمع هایی حاضر شوید که به شما الهام می دهند و می توانید روی نظراتشان حساب کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام***خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

یا رب این قافله را لطف ازل بدرقه باد***که از او خصم به دام آمد و معشوقه به کام

تعبیر: یک دیدر غیر منتظره دارید که بسیار خوشحالتان می کند و پیام خوشی به شما می دهد. به سفری می روید که جز معنویت چیزی سوغات ندارد. همه روزی به دنیای باقی می روند پس این چند صباح عمر را خوبی کنید و چیزی را که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم مپسندید. به کس ترحم نکنید بلکه مخلصانه کار انجام دهید.

*************************************

فال روز متولدین خرداد:

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می کنید و به نظر می رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی***که حال ما نه چنین بودی ار چنان بودی

بگفتمی که چه ارزد نسیم طره دوست***گرم به هر سر مویی هزار جان بودی

تعبیر: ناشکری نکنید. با شکوه و شکایت ا عزت نفس تان کاسته می شود. سر خویش را جهت نیاز جز به آستان خداوند جلوی هیچ بنده ای خم نکنید. با سرنوشت خودتان نجنگید آنچه سرنوشت برایتان رقم زده همان اتفاق می افتد. مرحبا بر شما که جز حلقه ی عشق به خداوند دیگری به گوش نیانداخته اید.

 

*************************************

فال روز متولدین تیر:

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می توانید صادقانه عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر:  از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

*************************************

 فال روز متولدین مرداد:

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می پسندید با شما برخورد نمی کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته اید چگونه منعطف تر باشید تحمل داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند***پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند

به فتراک جفا دل ها چو بربندند بربندند***ز زلف عنبرین جان ها چو بگشایند بفشانند

تعبیر: با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا در می افتی و فکر می کنی دیگر کارت تمام است. همه ی کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.

 

*************************************

فال روز متولدین شهریور:

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش***به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم***که دل چه می کشد از روزگار هجرانش

تعبیر: به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به نیتتان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.

 

*************************************

فال روز متولدین مهر:

اگر هر روز مثل امروز بود دنیا بهشت می شد. امروز برای شما روزی بی نظیر خواهد بود و خواهید توانست راه حل مشکلاتی که هفته هاست شما را اذیت می کنند را پیدا کنید. در تمامی مکالمات چشم و گوشتان را خوب باز کنید، ممکن است آن حرف ها و اطلاعاتی که در انتظارشان بوده اید را به دست بیاورید. امروز مسائل عاطفی ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد. متأهل ها از وقت گذراندن با عشقشان لذت خواهند برد. کسانی که رابطه عاطفی خود را تازه به پایان رسانده اند ممکن است به طور ناگهانی فرصت هایی جدید در پیش روی خود ببینند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس***که چنان ز او شده ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد***که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تعبیر: همه تو را اذیت می کنند چه دوست و چه آشنا و هیچ نفعی به تو نمی رسانند. دوست به تو جفا می کند و آشنا دشمنی. چاره ای نیست تحمل کن و امیدوار باش سوختن و ساختن جزئی از وجودت است.

 

*************************************

فال روز متولدین آبان:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی ارادگی تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

 

*************************************

فال روز متولدین آذر:

اگر به این فکر می کنید که امروز در خانه بمانید و پای آن تلویزیون لعنتی بنشینید کاملا در اشتباهید. باید امروز را همراه با دوستانتان بگذرانید، با هم به رستوران یا پیک نیک بروید یا بازی مورد علاقه تان را انجام دهید؛ حوصله این کارها را ندارید؟ پس در خانه دور هم جمع شوید و یک روز پر سر و صدا و لذت بخش را با هم بگذرانید. یک مشکل اقتصادی کوچک نشان می دهد که در برنامه ریزی خرج های روزانه خود خیلی خوب عمل نمی کنید، باید سعی کنید تعادل لازم را بین دخل و خرجتان به وجود بیاورید. امروز می توانید به عمق احساسات کسی که شما را دوست دارد پی ببرید. اگر مجرد هستید امروز قدرت این که دل هر کسی که می خواهید را به دست بیاورید خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش***به بوی گل نفسی همدم صبا می باش

نگویمت که همه ساله می پرستی کن***سه ماه می خور و نه ماه پارسا می باش

تعبیر: تو کار خیرات را انجام بده و ار بنده ی خدا تمنای جواب نداشته باش خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن دشمن شکست می خورد و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

 

*************************************

فال روز متولدین دی:

امروز نمی توانید برای تردیدهایتان راه حلی پیدا کنید، فقط کافی است کمی زمان به خودتان بدهید. در حال حاضر تشخیص این که زندگیتان دارد به کدام سو می رود برایتان بسیار مشکل است. در درون شما تغییرات بزرگی دارند شکل می گیرند. هرچند این توصیه ای عجیب به نظر می رسد، ولی فعلا کاری به کار این اوضاع نداشته باشید، قبل از هر اقدامی بگذارید وضعیت کمی مشخصتر شود. از قبل از این که به خانه بروید رویایی شبی رمانتیک در کنار همسرتان را در سر خواهید داشت و برای یک شام دونفره در خانه و تماشای فیلم مورد علاقه تان برنامه ریزی خواهید کرد، این بهترین کار ممکن است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید***هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من***کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.

 

*************************************

فال روز متولدین بهمن:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است

تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

 

*************************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به شما سری بزنند. در ابتدا ممکن است کمی برای تمییزی خانه استرس داشته باشید اما نگران نباشید همه چیز بی عیب و نقص پیش خواهد رفت. شما تنها کسی هستید که فکر می کنید خانه تان احتیاج به گردگیری دارد. بنابراین با خیال راحت از میهمانی خود لذت ببرید. وقت آن است کمی هم به خودتان بیاندیشید و برای خودتان وقت بگذارید. گاهی ممکن است درباره مسیری که پیش رو دارید، نگران باشید اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

آن کس که به دست جام دارد***سلطانی جم مدام دارد

آبی که خضر حیات از او یافت***در میکده جو که جام دارد

تعبیر: هر کس که در خانه ی او را زد ناامید بر نمی گردد. پس برای بازگشت سلامتی، دست به سوی او دراز کنید. از او بخواهید در ازای سلامتی، روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید. خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناهتان خواهد گذشت. انشاالله.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان