ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen شنبه 23 آبان 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 23 آبان 94

مروری بر طالع بینی متولدین روز شنبه 23 آبان 94

 

فال روز متولدین فروردین:

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند***همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس***گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تعبیر: دست روی دست گذاشته و منتظری بخت خودش به سراغت بیاید ولی این طور نیست خودت هم همت داشته باش وگرنه هر چه ساخته ای خراب می شود و به حاجت خود نخواهی رسید. امیدوار باش، فکر بی وفایی نکن ابرهای رحمت به سویت روانه اند. به نصیحت بزرگان گوش کن.

**************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز در خیال و رویا غرق شده اید و موقعی به مشکل برمی خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می توانید با فکر کردن در مورد زندگی ای که خودتان برگزیده اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.

**************************

فال روز متولدین خرداد:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

**************************

فال روز متولدین تیر:

امروز می توانید ریسک های بزرگی در زندگی انجام دهید. به طور مثال، می توانید روی املاک سرمایه گذاری کنید. یا پول هایتان را در حساب بانکی جدیدی پس انداز کنید که به آن سود خوبی تعلق می گیرد. در رابطه های خود سعی کنید شفاف و صادق باشید. اگر لازم است، به عشقتان یادآوری کنید تا چه اندازه به او علاقه دارید. البته پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد آن درست فکر کنید و نتیجه آن را حدس بزنید. از خودتان سوال بپرسید و ببینید آیا در همان جایگاهی قرار دارید که دوست داشته اید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

طفیل هستی عشقند آدمی و پری***ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش***که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری

تعبیر: به مقصود خود می رسی اگر سختی ها و مرارتهای راه را تحمل کرده و بر خداوند توکل داشته باشی هرگز امید خود را ازدست مده از تو حرکت و از خدا برکت

 

**************************

فال روز متولدین مرداد:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه تان شما را نصیحت می کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

**************************

فال روز متولدین شهریور:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس های خود را به راحتی از دست می دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می افتند نمی باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد***به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست***برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تعبیر: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.

**************************

فال روز متولدین مهر:

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

**************************

فال روز متولدین آبان:

با وجود اینکه خودتان هم باورتان نمی شود، اما اوضاع در حال حاضر دارد به ویژه از لحاظ اقتصادی روز به روز بهتر می شود و به زودی از بار سنگینی که بر شانه خود احساس می کنید خبری نخواهد بود. کارهایتان را خودتان انجام دهید و به تمام جزئیات توجه کنید، اگر انجام این چیزها را به دیگران واگذار کنید خیلی جدی گرفته نخواهند شد. اما اگر خودتان برای انجام آنها اقدام کنید خیلی راحت و بدون زحمت انجام خواهند شد. روابط عاطفی و کاری نیز خیلی خوب دارند پیش می روند، بهتر از این نمی شود! تنها چیزی که ممکن بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر: در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.

**************************

فال روز متولدین آذر:

اگر به فکر خرید و فروش و یا بستن قرارداد هستید امروز می تواند روز خوش شانسی شما باشد. اگر برای خوشحال کردن کسی تلاش کنید پاداش آن را خیلی زود خواهید گرفت، به کارما که اعتقاد دارید؟ امروز روز بسیار خوبی برای فعالیت های اجتماعی خواهد بود؛ همچنین شما می توانید دوستان جدیدی به حلقه دوستان خود اضافه کنید. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید به حرف دوستان و آشنایانتان خوب گوش کنید، راه حل مشکل شما می تواند در دستان آنها باشد. چنانچه فردی به شما معرفی شد که فکر می کنید با نیازهای شما همخوانی ندارد بهتر است رک باشید و قبل از این که موضوع جدی شود آن را به پایان برسانید.

فال حافظ امروز متولدین آذر:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر: خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

**************************

فال روز متولدین دی:

لطفا از پیله تنهایی خود بیرون بیایید و به آغوش جمع بروید. امروز حس همکاری شما زیاد است و به واسطه حضور دیگران می توانید در برنامه هایی که در سر دارید، موفق شوید. از انرژی های امروز برای همکاری بیشتر و حتی اضافه کردن افراد بیشتر به گروه کاری استفاده کنید. از اینکه ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید هراسی نداشته باشید. وسایل دیجیتال و الکترونیک و دنیای مجازی امروز نقش مهمی در اجرایی شدن ایده های شما دارند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

**************************

فال روز متولدین بهمن:

شما احساس می کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه های زیبا قرار گرفته اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته اید و سعی می کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.

**************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز وقت بگذارید و افرادی که در ارتباط با شما هستند را دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودنشان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسایل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع از نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید، واکنش های جالبی نشان خواهید داد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گر می فروش حاجت رندان روا کند***ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند

ساقی به جام عدل بده باده تا گدا***غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

تعبیر: وجدانت ناراحت است. در پی این باش تا گناهت را جبران کنی خداوند نیز تو را می بخشد و نجاتت می دهد. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. عمرت به بطالت می گذرد. عقل و دانش خودت را اضافه کن تا این چند صباح را بتوانی با آرامش زندگی کنی.

 

مطالب مرتبط


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان