ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 26 آبان 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 26 آبان 94

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !   ****   عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

فال روز متولدین فروردین:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

 

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز بسیار مراقب حساب بانکی خود باشید. احتمال دارد ولخرجی های اضافه داشته باشید. وسایلی که نیاز ندارید را از دستور خرید خود خارج کنید. اول پول هایتان را برآورد کنید و سپس برای خرید روانه شوید. خیلی دوست دارید دکوراسیون خانه را تغییر دهید و این مساله می تواند هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد. امروز واقع بین تر باشید. درست است که دنیای خیال دنیای بسیار زیبایی است اما نمی توان با آن زندگی کرد

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود***تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی***جامه ای بود که بر قامت او دوخته بود

تعبیر: ذات و طینتی زیبا داری و همیب برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. تو هم ارزشمندتر از آن هستی که بخواهی خود را خیلی راحت به کسی معرفی کنی.

 

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله ها می تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می کنید راحت تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می توانید خودتان را نجات دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

 

***********************************

فال روز متولدین تیر:

تمرکز خود را روی برنامه های بزرگ در زندگی بگذارید. چشم اندازهای بزرگ تر داشته باشید. روی همه اشتیاقات و هیجانات خود اشراف داشته باشید. به این ترتیب می توانید مفیدتر و بهتر برای آینده طرح ریزی کنید و دقیقا در همان مسیری قرار بگیرید که موجب خوشحالی شما می شود. پیش از انجام هر کاری یا بیان هر تصمیمی حتما دوبار در مورد آن فکر کنید. این در مورد برنامه ریزی برای تفریح و سرگرمی هم مصداق دارد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس***بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس

منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام***پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

 

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

باوجود اینکه نیمی از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی درست و عاقلانه می گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

 

***********************************

فال روز متولدین مهر:

حالا که به نقطه ی حساس یک رابطه نزدیک شده اید، به نظر می رسد که احساسات حاکم بر این رابطه به تدریج رنگ می بازند. ممکن است افکار منفی ناگهان هجوم بیاورند و بعد فروکش کنند، اما سکوتی که حس می کنید به این معنی نیست که همه چیز خوب پیش می رود. جلوی خشم تان را بگیرید تا چیزی نگویید که بعد پشیمان شوید. تا زمانی که بر خودتان مسلط نشده اید باید این انرژی های پر جوش و خروش را از اطراف تان دور کنید. راه حلی که به شما توصیه می شود بسیار ساده است، فقط این که رویکردتان را تغییر دهید و به صدای قب تان گوش کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

 

***********************************

فال روز متولدین آبان:

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان به شما نیاز دارد نمی توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می شوید، می توانید از زیر بار مسئولیت هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو***یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید***گفت با این همه از سابقه نومید مشو

تعبیر: ناامید نباشید. هر آنچه که تلاش کرده اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت کنید و دوبارهزنده می شوید. تکیه بر شب و تاریکی نکنید. به روزها و خورشید درخشان فکر کنید. نصیحت بزرگان را اویزه ی گوشتان قرار دهید. شتاره ی دولت تان طلوع کرده و چون خوشه ی پروین می درخشد.

 

***********************************

فال روز متولدین آذر:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید، اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد

تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.

 

***********************************

فال روز متولدین دی:

امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

صلاح از ما چه می جویی که مستان را صلا گفتیم***به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

در میخانه ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود***گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم

تعبیر: صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان می باشد. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده ی راهتان می اشد و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردنتان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه ی زندگیتان استفاده کنید که وقت طلاست.

 

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سحر با باد می گفتم حدیث آرزومندی***خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است***بدین راه و روش می رو که با دلدار پیوندی

تعبیر: حدیث درد و رنج و حاجت خویش را جز به باد به کشی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدایتان را به خداوند می رساند. الطاف و رحمت ایزدی شامل حالتان شده است. به مقصود می رسید راهی را که می روید ادامه دهید فقط یادتان باشد کبر و غرور شما را از راهتان دور نسازد. نکند که طمع کنید و همت و تلاش را کنار بگذارید. همیشه با خدا باشید.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان