فال روزانه Daily Omen شنبه 30 آبان 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 30 آبان 94

زیباترین چشــم انداز تندیس نگاه تـوست و قشـنگترین لحظه، لحظه ی روییدن توست ***  سالـروز تولدت را با تقـدیم یک سـبد گل ارکیده تبریک میگویم …

 

 

فال روز متولدین فروردین:

آیا از پاساژگردی و تماشای ویترین مغازه ها لذت می برید؟ امروز می توانید همین کار را انجام دهید. با دوستان خود قرار بگذارید و با هم به مراکز خرید مورد علاقه تان بروید تا علاوه بر تفریح، شاید بتوانید وسایل موردنیازتان را نیز بخرید. البته امروز فرصت های مالی خیلی خوبی هم خواهید داشت که می توانید برای خریدهای لوکس از آن بهره بگیرید. مثلا وسایل خانه خود را عوض کنید. یا لباس های موردعلاقه تان را خریداری کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد***شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد

آمد از پرده به مجلس عرقش پاک کنید***تا نگویند حریفان که چرا دوری کرد

تعبیر: از اینکه مژده ی رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو و ایمانت را از دست نده. مالت را بیخود به کسی نبخش. کمی خوددار باش به دست آوردن هر چند آسان است وای نگه داشتن آن سخت می باشد. یک حاجت دیگر هم داری که به آن مراد هم میرسی.

 

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی تان با ناسازگاری روبرو می شوید، دوست دارید که راحت و بی خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

 

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

 

***********************************

فال روز متولدین تیر:

زمانی که سیاره عطارد توقف می کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی

تعبیر:  با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

 

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گر از این منزل ویران به سوی خانه روم***دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم

زین سفر گر به سلامت به وطن بازرسم***نذر کردم که هم از راه به میخانه روم

تعبیر: روزگار روی بد و سخت خود را کنار زده و روی خوش خود را به شما نشان می دهد. شما نیز در طی زندگی تجربه های کافی به دست آورده و عاقل شده اید. در جستجوی چیز با ارزشی هستید که آن را پیدا می کنید.هر ضرری دیده اید از آشنایان بوده است. از این به بعد زنجیرها پاره شده و آزاد می گردید و فرصت دارید تا برای رسیدن به مراد خودتان تلاش کنید. شکر نعمت خدا را بجا آورید.

 

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی های متعادل ایجاد می کند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند***همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس***گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تعبیر: دست روی دست گذاشته و منتظری بخت خودش به سراغت بیاید ولی این طور نیست خودت هم همت داشته باش وگرنه هر چه ساخته ای خراب می شود و به حاجت خود نخواهی رسید. امیدوار باش، فکر بی وفایی نکن ابرهای رحمت به سویت روانه اند. به نصیحت بزرگان گوش کن.

 

***********************************

فال روز متولدین مهر:

اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر: هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

 

***********************************

فال روز متولدین آبان:

شما احساس می کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو***خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

نرگس کرشمه می برد از حد برون خرام***ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

تعبیر: از سر جنگ بذ خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید

 

***********************************

فال روز متولدین آذر:

خیلی مغرور نباشید اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که هر کاری که دوستش دارید را خیلی خوب می توانید انجام دهید. از اینکه در اجتماعات و گروه های کاری یا دوستانه شرکت کنید، سرباز نزنید. اتفاقا در میان جمع باشید زیرا امروز هم ذهنتان کاملا باز است و هم روی گشاده شما باعث می شود تا افراد بیشتری شما را دوست داشته باشند. از این انرژی خوبی که امروز کائنات برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. شاید حتی یک سفر یک روزه با دوستان هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند***آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی***باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر: ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

 

***********************************

فال روز متولدین دی:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم گیری می کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.

 

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر: به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

 

مطالب مرتبط

 

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان