فال روزانه Daily Omen یکشنبه 1 آذر 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 1 آذر 94

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست *** با شکوه ترین روز دنیا تولد توست *** پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

فال روز متولدین فروردین:

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر: تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

 

************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز سرشار از شور و اراده خواهید بود، انرژی بسیاری دارید و احساس قدرت و توانمندی می کنید. امروز روزی فوق العاده برای برداشتن آخرین قدم ها به سوی اهدافی است که مدتی طولانی برای رسیدن به آنها تلاش کرده اید. کیفیت نتایجی که به دست می آورید و دیده شدن زحماتتان شما را غافلگیر خواهند کرد. اگر به دنبال به دست آوردن چیزی و یا پیدا کردن عشق رویاهایتان هستید به جای منتظر نشستن باید دست به کار شوید، این شما هستید که باید اولین قدم را بردارید، اما در این راه می توانید از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. تمام روز پیام های عاشقانه برای شریک زندگیتان بفرستید و شبی رمانتیک همراه با هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

************************************

فال روز متولدین خرداد:

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس ها، و هیچ کسی نمی تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد***یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

یا بخت من طریق مروت فروگذاشت***یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد

تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

 

 

************************************

فال روز متولدین تیر:

مثبت اندیشی شما و انرژی های خوبی که کائنات امروز برایتان در نظر گرفته اند به قدری قدرت دارند که از امروز تا سه هفته دیگر، بهترین لحظه های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه ها را بدانید زیرا فقط یک بار در سال ممکن است چنین حسی در وجودتان باشد. هر چه رهاتر باشید و خود را از قید مسایل و افکار منفی آزاد کنید، خلاقیت بیشتری هم خواهید داشت. درست در جایی که فکر می کنید، توان پیشرفت نیست، بایستید، نفسی تازه کنید و بدانید با کمی تحقیق و مشورت گرفتن از اطرافیان، می توانید بهترین و درست ترین مسیر را بیابید. به ظاهر و لباس های خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ز در درآ و شبستان ما منور کن***هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز***پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر:  صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت فقط عجله کن الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.

 

************************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی تان نسبت به آن چیزی که فکر می کردید می تواند هم لذت بخش تر و هم اطمینان بخش تر باشد. انتظارات شما می توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

 

************************************

فال روز متولدین شهریور:

شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای

از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای

تعبیر: اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد.

 

************************************

 فال روز متولدین مهر:

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق های درونی تان را سرکوب می کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می آید که شما را مجبور می کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تعبیر: از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا” تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود.

 

************************************

فال روز متولدین آبان:

از حقایق بسیاری در رابطه با گذشته پرده برداشته می شود و برخی از آنها شما را متعجب می کنند، اما خیالتان راحت باشد، در نهایت همه اینها تنها جنبه آموزشی خواهند داشت و بر دانسته های شما خواهند افزود. چیزی که درباره همسر، نامزد و یا شریک کاریتان می فهمید ممکن است اوضاع را کمی بهم بریزد، اما بهتر است هیچ قضاوتی نکنید و آنها را همانگونه که هستند بپذیرید. در محل کارتان فرصت جلب یک مشتری جدید و یا یک قرارداد خوب را خواهید داشت. با افراد جدیدی آشنا می شوید که باعث می شوند بفهمید تا بحال تنها زنده بوده اید ولی زندگی نمی کرده اید، از همراهی آنان لذت ببرید. دی ماهی ها اصولا پر حرف هستند اما یاد بگیرید بموقع حرف زده و بموقع سکوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

************************************

فال روز متولدین آذر:

تمام کارها و مشکلات مالی تان حل خواهد شد، کافی است اراده کنید. از همین امروز دست به کار شوید. شما برای رسیدن به استقلال با شجاعت تمام به سوی هدف تان پیش می روید و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، شجاعت همراه با احتیاط است. امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می شود اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را به در خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می گردید. اگر مجرد هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانه تان را به روز دیگری موکول کنید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالله

 

************************************

فال روز متولدین دی:

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

سال ها پیروی مذهب رندان کردم***تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه***قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.

 

************************************

فال روز متولدین بهمن:

به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. از صحبت کردن خجالت نکشید وگرنه افراد زیادی را از اطراف خود خواهید راند. یادتان باشد که هستید، بنابراین اعتماد به نفس خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. شاید برایتان کمی سخت باشد اما بهتر است عادات روزمره خود را کنار بگذارید و کمی به زندگی تان تنوع دهید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید یا احساسی را به تازگی تجربه کرده اید که نمی دانید چگونه بیان اش کنید. نگران نباشید، همه چیز حل خواهد شد به شرط این که تنهایی تصمیم نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر***خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا***گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر: برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.

 

************************************

فال روز متولدین اسفند:

سیاره بخت شما به خانه *کار* بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می شود راحت کنار می آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیر: فعلا” نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

 

مطالب مرتبط

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان