ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 آذر 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 3 آذر 94

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! *** آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم! تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز مسایل مالی برایتان خوب پیش خواهند رفت. اما در مسایل عاطفی با عشقتان مشکل دارید. زبان همدیگر را نمی فهمید. اما خوشبختانه در انتهای روز بالاخره می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و درک درستی از نیازهای همدیگر داشته باشید. با حرف همه مکشلات را برطرف کنید. بدون شک یک سبه نمی توان کدورت ها را دور ریخت، اما از همین امروز سعی کنید مسایل بیهوده و منفی که واقعا ارزشی ندارند را دور بریزید و همه تمرکز خود را روی شادی و منطق بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین:

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.

 

**************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اجازه ندهید دوستان جدیدتان با حرف هایشان شما را راضی به انجام کارهایی کنند که می دانید نباید انجام دهید. زمان زیادی طول کشیده است تا موقعیت امن فعلی خود را به دست بیاورید، پس آن را بیهوده به خطر نیندازید. این هفته برخی درگیری های لفظی با کوچکترها ممکن است پیش بیاید که اصلا برازنده شما نیست، رفتار خود را کنترل کرده و سکوت کرده و گوش کنید. کمی خسته و کسل هستید، اگر هر یک از دوست هایتان از شما دعوت کردند که با هم به بیرون بروید بی درنگ این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید زمان بسیار لذت بخشی را با هم خواهید گذراند. به زودی یک سفر هوایی خواهید داشت!

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند

ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند

تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.

 

**************************

فال روز متولدین خرداد:

شاید برای امروز برنامه های زیبا و قشنگی داشته باشید. اما احتمالا مشکلات رنگارنگی جلوی پایتان ظاهر می شوند. باید خونسرد باشید و با کمک دوستان یا افراد قابل اعتماد، این مسایل را برطرف کنید. کنترل همه چیز را به دست داشته باشید و نگذارید خیلی راحت هر چیزی شما را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی تلاش زیادی انجام می دهید و نادیده گرفته می شود، آن را به عنوان «طرد شدن» تلقی می کنید. اما خیلی پیش داوری نکنید. شاید لازم باشد در مورد افکار خود حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم***نقشی به یاد خط تو بر آب می زدم

ابروی یار در نظر و خرقه سوخته***جامی به یاد گوشه محراب می زدم

تعبیر: با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید.

 

**************************

فال روز متولدین تیر:

امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. شاید نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد

تعبیر:  به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

 

**************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز هرچقدر هم که آرام و راحت باشید یک جا نشستن برایتان بسیار سخت خواهد بود. امروز آرام کردن فکر و بدنتان کار بسیار مشکلی خواهد بود. نمی توانید روی کارتان متمرکز شوید و بهتر است امروز وظایف سخت و پیچیده را به عهده نگیرید. به جای اینکه بگذارید این حالت باعث استرس و آشفتگی در شما بشود، از این همه انرژی استفاده کنید. پروژه خانگی خلاقانه ای که مدت هاست پشت گوش می اندازید را انجام دهید و خودتان را سرگرم کنید. احساساتتان را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید، این تنها راه برای آگاه ساختن او نسبت به احساسات قلبی شما است. شجاع باشید، از منطقه امن خود خارج شوید و حرف دلتان را به زبان بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم***هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا***بر منتهای همت خود کامران شدم

تعبیر: هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.

 

**************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. امروز به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

 

**************************
فال روز متولدین مهر:

امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی شود. هرچقدر که انتخاب هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده***خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده

آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش***گفت بیدار شو ای ره رو خواب آلوده

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو که بسیار دیر شده و عقب مانده ای رخوت و کسالت را کنار بگذار و جوهر خویش را که همانا همت و مردانگی است نشان بده. توبه را برای زمان پیری نگذار در جوانی پاک بودن هنر است. هیچ کس بی عیب نیست و خرده نگیر.

 

**************************

فال روز متولدین آبان:

با وجود اینکه شما می خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی هایی که ناشی از فعالیت های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم***همراز عشق و همنفس جام باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند***تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

تعبیر: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

 

**************************

فال روز متولدین آذر:

تنها زمانی که فکر می کنید زمان بازی نزدیک است، نباید از کارتان دست کشیده و عقب نشینی کنید. شما مجبورید به برنامه هایی که از قبل برای خود طرح ریزی کرده بودید بپردازید و حتی ممکن است این کار در تعطیلات آخر هفته نیز شما را به خود مشغول کند. اما اگر کمی تفریح و گردش تان به تعویق افتاد نگران نباشید. پرداختن به وظایف و مسئولیت هایی که دارید باعث می شوند بعد از اتمام کار احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دل ما به دور رویت ز چمن فراغ دارد***که چو سرو پایبند است و چو لاله داغ دارد

سر ما فرونیاید به کمان ابروی کس***که درون گوشه گیران ز جهان فراغ دارد

تعبیر: چاره ای غیر از سکوت ندارید. راهتان را گم کرده اید. بسیار بی تاب هستید. همه تو را دست کم می گیرند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید. کسانی با تو هم صحبت هستند که در ظاهر نصیحت ولی در باطن و پشت سر با تو دشمنی می کنند.

 

**************************

فال روز متولدین دی:

امروز بدون اینکه بخواهید یا حتی خودتان متوجه باشید به اطرافیان این حس و پیغام را القا می کنید که خیلی کاری به کارهایتان نداشته باشند و بگذارند خودتان به تنهایی مسوولیت هایتان را انجام دهید. البته این کار حداقل این خوبی را دارد که نشان می دهد برای دیگران ارزش قایل هستید فقط به صورت موقت حوصله معاشرت با آنها را ندارید. اگر نقدی به شما وارد است به جای واکنش نشان دادن، بی خیال از کنار آن رد شوید تا موجب ناراحتیتان نشود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند***که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا***که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تعبیر: به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد.

 

**************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز ذهنتان درگیر سفر و رفتن خواهد بود. شاید یک مسافرت گروهی، یک تعطیلات طولانی مدت و یا رفتن به یک سمینار را برنامه ریزی کنید. امروز زمان زیادی را در ماشین به اینجا و آنجا خواهید رفت و این شما را کمی خسته خواهد کرد، به ویژه این که ممکن است در ترافیک هم گیر کنید. انرژی بدنی شما در سطح بالایی خواهد بود اما خودتان را زیادی خسته نکنید و بعد از ظهر را در خانه استراحت کنید. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

 

**************************

فال روز متولدین اسفند:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می گیرد و به شما گرما می بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی شود که به خاطر این انرژی های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان