ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 4 آذر 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 4 آذر 94

  از همان روزی کـه پای تـو بــه ایـن دنیا رســـید *** غصه هایم یک بـه یک از قلب و جانم پـر کشید *** روز میلاد تـو دنیا یـک صدا خنــدیده بود *** آسمان در مـقدمت باران گل باریده بود *** تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

شما در مرحله طولانی از زندگی تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می کنند این است که شما تصمیم می گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود.

 

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می دهند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این***بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می فرماید***سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر: همیشه کارهایتان را یمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شا چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد.

 

***********************************

فال روز متولدین تیر:

شاید طغیان و سرکشی جالب به نظر بیابد، اما تنها در صورتی فایده دارد که دلیلی در کار باشد. به خاطر داشته باشید که باید کنترل احساسات خود را به دست داشته باشید و مثل یک انسان بالغ برخورد کنید. قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، اما در راهی که به سوی موفقیت می رود اعتدال را فراموش نکنید و محدودیت های خود را درنظر بگیرید. حتی در ساده ترین مکالمات سوء تفاهم ها و دلخوری های کوچکی ممکن است بین شما و دوستانتان پیش بیاید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی

تعبیر:  مطمئن باشید که صدای دلتان به خداوند رسیده است. هر چند که فکر می کنید بد نام شده اید ولی باز هم امیدوار باشید همت کنید تا باز هم با نام نیک از شما یاد کنند. غلاوه بر اینکه پول ندارید دیگران هم از شما دوری می کنند بهخدا توکل کنید بندگی حق تعالی باعث مبارکی بخت تان می شود. به فکر انتقام نباشید. شکوه و شکایت هم نکنید.

 

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

لبش می بوسم و در می کشم می***به آب زندگانی برده ام پی

نه رازش می توانم گفت با کس***نه کس را می توانم دید با وی

تعبیر: بسیار انسان نکته سنج و حساس در عین حال تودار و راز دارید. وقت هر کاری را می دانید الان هم زمان خوبی برای انجام کاری که نیت کرده اید نیست. کمی صبر کنید و طاقت داشته باشید. اگر عجله کنید و جلوی زبانتان را نگیرید کارها خراب می شود. به موقع همه چیز رو به راه می شود.

 

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز به همه چیز بسیار حساس هستید. به جای اینکه روی جزئیات مسایل فوکوس کنید و دایم خودتان را آزار دهید، روی برنامه های بزرگ وقتتان را بگذارید. سعی کنید تعادل را به زندگی خود بیاورید از شایعه درست کردن برای دیگران دست بردارید. به جای حرف زدن، ترجیحا در لاک خود فرو بروید و حرف نزنید. پیش از اینکه در مورد دیگران نظر دهید، خودتان را جای او بگذارید و ببینید آیا حق او هست که پشت سرش حرف بزنید. شاید خوب باشد بیشتر در دنیای درونی خود سیر کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.

 

***********************************

فال روز متولدین مهر:

اگر موضوعات اجتماعی مهم تر از کار و خانواده به نظر می رسند، دلیلش این است که شما به عقب برگشته و دوباره اولویت های اخیرتان را ارزیابی می کنید. با وجود اینکه شما بر سر دوراهی قرار گرفته اید، نادیده گرفتن مسئولیتها به خاطر خوشی و لذت آنی کاری خطرناک است. ممکن است که شما به سمت حاشیه بروید، اما به خاطر یک لحظه هیجان انگیز در مقابل زور و اجبار تسلیم نشوید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر: خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

 

***********************************

فال روز متولدین آبان:

شما می توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می کردید ناامید شوید.دیگران معمولاً به شما تکیه می کنند. زیرا به نظر می رسد که عقل و منطق خوبی دارید و می توانید در زمان بحران به درستی تصمیم بگیرید. اما امروز تصمیم گیری برای تان مشکل شده است، نمی دانید تلاش تان را روی چه کاری متمرکز کنید. این کاهش اعتماد به نفس ممکن است شما را در مسیری قرار دهد که از مقصد مورد نظر شما دور است. کمی عجیب به نظر می رسد، اما بهتر است کمی وقت تلف کنید. وقتی به جواب درست دست پیدا خواهید کرد که اصلاً به دنبال اش نگردید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد

ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

 

***********************************

فال روز متولدین آذر:

اگر احساس می کنید امروز همه چیز و همه کس روی اعصابتان پیاده روی می کند خودتان را کنار بکشید تا زمانی که اعصابتان به حالت عادی بازگردد و تحمل اطرافیان را داشته باشید. اگر هم می خواهید در جمع بمانید بگذارید دیگران هرکاری دلشان می خواهد بکنند، شما فقط بیننده باشید. اوضاع آشفته را پشت سر گذاشته اید و به وضعیت عادی بازگشته اید، اما انگار دیگران کاسه داغتر از آش شده اند و نمی خواهند مسئله را فراموش کنند. مجرد ها خودشان را خوب نشان دهند و در مورد عقاید و نیازهای خود با دیگران صحبت کنند، این کار ممکن است برای آنها شانس های خوبی برای آشنایی با نیمه گمشده شان فراهم کند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید***که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق***من آن کنم که خداوندگار فرماید

تعبیر: اگر از دستور خدا عتاب کنی و به بندگان خدا ریا کنی همه کس و همه چیز از تو دور می شوند. طمع به مال مردم نکن که اگر مردم تو را ببخشند خدا تو را نمی بخشد پس با خدا باش. حلقه ی در خانه ی خدا را بگیر تا خدا تو را به حلقه ی یار برساند و از بلاها رهایی یابی و دل خسته ات آرام گیرد.

 

***********************************

فال روز متولدین دی:

امروز روز شانس شما است. کلی اتفاق های خوب برایتان روی خواهند داد. از این فرصت برای جلب توجه فردی که دوستش دارید، استفاده کنید. روی سلامت خود بیشتر تاکید داشته باشید. شما امروز باید سبزیجات و نوشیدنی های سالم مصرف کنید و از عادت های مضر دوری کنید. بهترین زمان برای الهام بخشیدن به خود و به دست گرفتن کارها و پروژه های جدید، امروز است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی***گردون ورق هستی ما درننوشتی

هر چند که هجران ثمر وصل برآرد***دهقان جهان کاش که این تخم نکشتی

تعبیر: از کاری که کرده اید سخت پشیمانید هر چند که تلاش زیادی می کنید تا به مقصود برسید ولی نتیجه ی خوبی برایتان ندارد. با گوشه گیری هم کاری از پیش نمی برید. آنقدر عاقل هستید که راهی برای رهایی از غم پیدا کنید. دست تقدیر برایتان اینچنین رقم زده اما چون دل پاکی دارید باز همه چیز درست می شود.

 

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

بخشیدن و فراموش کردن خیلی راحت تر از آن چیزی که تصور می کنید. شاید تاکنون توان این کار را نداشته اید، اما امروز این شانس را خواهید داشت تا از همه توان روحی خود بهره بگیرید. سعی کنید در زندگی خیلی سخت نگیرید. حتی به کسانی که به شما بدی می کنند نیز عشق بورزید و بدانید نتیجه آن را خواهید دید. مطمئن باشید وقتی ذهن خود را از مسایل منفی خالی کنید، خلاقیت و موفقیت های بیشتری برای خود رقم خواهید زد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

خلاقیت و اشتیاق شما برای ایده پردازی و انجام کارهای جدید زیاد است. کم رویی را کنار بگذارید. همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید. اصلا به انتها و نتیجه آنها فکر نکنید. فقط کار کنید و چیزهای جدید اختراع کنید. امروز خوشبختانه فکرتان عالی کار می کند و می توانید همه تمایلاتی که مدت ها در پس ذهنتان خاک خورده اند را کشف و بیدار کنید. این تمایلات شش ماه آینده زندگی شما را تضمین می کنند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر: به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان