فال روزانه Daily Omen شنبه 7 آذر 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 7 آذر 94

نگاهت را قاب می گیرم در پس آن لبخند … که به من، شور و نشاط زندگی می بخشد *** امروز روز توست … تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

آیا از پاساژگردی و تماشای ویترین مغازه ها لذت می برید؟ امروز می توانید همین کار را انجام دهید. با دوستان خود قرار بگذارید و با هم به مراکز خرید مورد علاقه تان بروید تا علاوه بر تفریح، شاید بتوانید وسایل موردنیازتان را نیز بخرید. البته امروز فرصت های مالی خیلی خوبی هم خواهید داشت که می توانید برای خریدهای لوکس از آن بهره بگیرید. مثلا وسایل خانه خود را عوض کنید. یا لباس های موردعلاقه تان را خریداری کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

 

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می توانید از کارتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم***روی و ریای خلق به یک سو نهاده ایم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم***در راه جام و ساقی مه رو نهاده ایم

تعبیر: آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.

 

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز تحت تاثیر احساسات کارهایی انجام می دهید که در حالت عادی از شما بعید به نظر می رسند. اما هیچ اشکالی ندارد که احساسی که نسبت به نزدیکترین و عزیزترین افراد زندگیتان دارید را با آنها در میان بگذارید. در واقع این کار باعث تقویت روابط شما با آنها خواهد شد. اگر احساس می کنید کسی که دوست دارید به شما نیاز دارد منتظر تماس او نمانید و به حمایت از او بشتابید. مجردها ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوند که به زودی تبدیل به عشق آنها خواهد شد. امشب می تواند شبی رؤیایی برای شما باشد، همراه با عشقتان رویاهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امشب برای شما شب عشق خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

در خرابات مغان نور خدا می بینم***این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم

جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو***خانه می بینی و من خانه خدا می بینم

تعبیر: انسان آینده نگر و عاقلی هستید. همیشه می گوئید باید دید در آیندهچه پیش می آید و نتیجه ی کار چه می شود. کاری را از روی هوس انجام نمی دهید اگر آن کار همراه با درد و رنج باشد ولی می دانید که در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب و عالی در پی دارد. دوستانتان شما را مسخره می کنند ولی اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.

 

***********************************

فال روز متولدین تیر:

امروز فرصتی دست داده که می توانید به همه ی کسانی که فکر می کنند به اندازه ی کافی کوشا نیستید نشان دهید که چه قدر پشتکار دارید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه کاری انجام می دهید، فقط این که به دنبال چیزهای خوب و ویژه باشید. اگر به کسی قول دادید که کاری برای اش انجام می دهید، اجازه ندهید که دیگران رأی تان را تغییر دهند. پس کمتر حرف بزنید و دل به کار دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر:  راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید***هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من***کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.

 

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز ترغیب شده اید که پروژه ی کاری جدیدی را شروع کنید. متأسفانه ممکن است تمام کردن کاری که به دست گرفته اید دشوار باشد، زیرا برای به سرانجام رساندن آن باید انرژی کافی داشته باشید، اما به نظر می رسد که بخشی از انرژی شما به خاطر کسانی که در کارتان اختلال ایجاد می کنند هرز می رود. بهتر است از دوستان یا خانواده ی تان بخواهید که کمک تان کنند یا اگر نمی خواهند کمک کنند حداقل جلوی پای تان سنگ نیندازند. بدانید که اگر تمرکز کنید هر کاری ممکن خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند.

 

***********************************

فال روز متولدین مهر:

امروز خیلی چیزها دلتان می خواهد. اما قبل از اینکه تقاضایی را به زبان بیاورید، درست به آن فکر کنید و ببینید آیا واقعن می خواهید آن را داشته باشید. امروز خیال می کنید برخی از مشکلات و سوتفاهمام ها را می توانید برطرف کنید، اما وقتی وارد جریان می شوید، می بینید خیلی سخت تر از تصور است. شاید بد نباشد از دیگران در این کار کمک بگیرید. از عشقتان هم می توانید برای بهبود اوضاع زندگی کمک بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خرم آن روز کز این منزل ویران بروم***راحت جان طلبم و از پی جانان بروم

گر چه دانم که به جایی نبرد راه غریب***من به بوی سر آن زلف پریشان بروم

تعبیر: آرزویی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید و مدام به خودتان می گوئید که این کار انجام نمی شود. خودتان را بیمار و رنجور کرده اید و غصه می خورید. نذری کرده اید و متوسل به ائمه شده اید. با خود عهدی بسته اید که اگر انجام شود، تولد دیگری می یابید. انسان های مؤمنی به شما کمک می کنند تا غم این ایام را آسان تر تحمل کنید و از این ورطه نجات یابید و به ستاره ی بخت و اقبال خودتان برسید.

 

***********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود***به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی***ولی چگونه مگس از پی شکر نرود

تعبیر: همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. تاج دانایی بر سرت می نهند فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.

 

***********************************

فال روز متولدین آذر:

یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می کند. شما می دانید که چیزی را از دست داده اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود***پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند***گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

تعبیر: با خیالبافی و حسرت کشیدن کاری از پیش نمی بری و به هیچ مقام و منزلتی هم نمی رسی. این طوری به جای عقل، جهالت به سراغت می آید و ایمانت هم کم می شود. عمر عزیز خود را به بطالت صرف کرده ای بدون اینکه به نتیجه ای برسی. به واقعیات بپرداز و رویاها را فراموش کن.

 

***********************************

فال روز متولدین دی:

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می شود راحت کنار می آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد***کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن***ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر: خود را کوچک نشمار. تو فرد بسیار بزرگ و کاردانی در جامعه خواهی شد. در همه حال رو به سوی خدا بیاور که در عین ناامیدی فقط اوست که به تو امید می بخشد. بشارتی به تو می دهند که دل ویران تو را تبدیل به عمارت می کند وقت مناسبی پیش آمده تا از یک معامله سود کلانی ببری.

 

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه ریزی کنید، برای زمانهایی خالی ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر: زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا” چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.

 

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان