خالکوبی جدید و زیبای مو ! + عکس

خالکوبی جدید و زیبای مو ! + عکس

جدیدترین مدل آرایش موها با متد خالکوبی و تاتو !

 

خالکوبی در سال‌های اخیر به ویژه در میان جوانان بسیار شایع شده است. افراد اهداف متفاوتی از خالکوبی بدن خود دارند. البته بسیاری از متفکران خالکوبی را نشانه ضعف در شخصیت افراد و برای جلب توجه بیشتر می‌دانند. ولی این روزها نوع جدیدی از خالکوبی مطرح شده است که شاید بیشتر به درد خانم‌ها می‌خورد. گاهی اوقات خانم‌ها از خالکوبی برای آرایش دائمی خود، مثلا در ابرو یا دور لب خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این نیز به تازگی نوعی از خال‌کوبی در میان خانم‌ها دیده شده است که فقط برای پوست بدن استفاده نمی‌شود. این روش برای خال‌کوبی موی سر استفاده می‌شود.

 

در همین اواخر که هفته‌های مد در حال برگزاری بوده‌اند، خال‌کوبی موی سر، در میان برخی از مدل‌های سن دیده شده است. تاتو های متالیکی که برای جذابیت موهای سر استفاده می‌شوند و گاها طرح های بسیار زیبایی برای آن به کار می‌رود. به هر حال فکر می‌کنم این نوع خالکوبی بسیار بیشتر از خال‌کوبی های مورد استفاده برای پوست بدن، جذاب باشند. زیرا جدای از مسائل فقهی که در این باره وجود دارد، خال‌کوبی روی پوست بدن، عوارض بدی دارد که فکر نمی‌کنم بهای زیبا دیده شدن آن را داشته باشد.

 

 

خالکوبی جدید و زیبای مو ! + عکس

 

خالکوبی موقت موها با  رنگ‌های متالیک و جذاب برای موهای صاف جلوه‌ی بهتری دارند که البته با شستن موها به راحتی از روی آنها پاک می‌شوند. مدل موهای جدید تتو شده در بین مدل‌های این هفته مدل و بازیگران جذابیت ویژه ای به فرش قرمز داده بود.

 

 

خالکوبی جدید و زیبای مو ! + عکس

 

تتو در طرح‌ها و رنگهای مختلف نقره ای و طلایی یا متالیک وجود دارند.

خالکوبی جدید و زیبای مو ! + عکس

خالکوبی در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای جلوه ویژه ای به موها می‌دهد.که با طرح های مختلف برای مچ دست طراحی شده اند.

خالکوبی جدید و زیبای مو ! + عکس

 

 

 

 مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان