فال روزانه Daily Omen یکشنبه 8 آذر 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 8 آذر 94

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان *** و صدایت آرام تر از نسیم بهار *** تولد آسمانیت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

به نفعتان است که امروز جز حقیقت چیزی نگویید، زیرا نزدیکانتان خیلی بیش از آنچه که فکر می کنید از اوضاع با خبر هستند. دقت به جزئیات مخارج و صورت حساب هایتان در پس انداز کردن به شما کمک خواهد کرد. امروز به شما توصیه می شود تلفنتان را خاموش کنید و در خانه بمانید و مکالمات غیر ضروری با دوستانتان را به وقت دیگری موکول کنید. شاید یک تلفن راه دور را از دست بدهید، اما بعدا می توانید خودتان با آن فرد تماس بگیرید و صحبت کنید، اصلا اگر واجب باشد خودش باز هم تماس خواهد گرفت. امروز استراحت کنید، برای خودتان و همسرتان چای درست کنید و در آرامش و در کنار هم بنوشید. این آرامش هر از گاهی برای شما ضروری است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

*******************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم***لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو***که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم

تعبیر: اینقدر خودتان را دست پائین نگیرید. شما هم می توانید مثل دیگران کاری کنید که پولدار و با مقام شوید کمی همت لاز است و امید داشته باشید. نماز و ایمان فراموشتان نشود. زمانی به وصال یار و حاجتتان می رسید که تمام سعی و اهتمام خود را به کار ببندید.

 

*******************************

فال روز متولدین خرداد:

شما در روزهای آینده شادی های بسیاری را به دست می آورید، برای اینکه از شادی تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

 

*******************************

فال روز متولدین تیر:

خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید***از یار آشنا سخن آشنا شنید

ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن***کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید

تعبیر:  تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

 

*******************************

 فال روز متولدین مرداد:

شما می خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی تواند نجات تان بدهد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما ز یاران چشم یاری داشتیم***خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم

تا درخت دوستی برگی دهد***حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

تعبیر: امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هر چند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبند ی آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهایتان را به انجام برسانید.

 

*******************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز کمی وقت برای اندیشیدن به خودتان و کارهایتان بگذارید. به احساسی که نسبت به شرایط فعلیتان دارید و به ویژه به روابطی که با دیگران دارید بیندیشید. با خودتان صادق باشید، آیا گاهی بیش از حد لازم لجبازی و سرکشی به خرج نمی دهید؟ اما به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست، و تمایل شما نسبت به ایجاد تغییر نشان دهنده بلوغ فکری شما خواهد بود. اما خیلی هم به خودتان سخت نگیرید. به خودتان هدیه بدهید و خودتان را خوشحال کنید. کوتاه کردن موها و یا تغییر مدل ریش و سبیل نیز می تواند ایده خوبی باشد. اگر فکر می کنید که خودتان و یا شریک زندگیتان خیلی ایرادگیر شده اید نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. نفس عمیقی بکشید و به خودتان استراحت بدهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم***گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم***دوستان از راست می رنجد نگارم چون کنم

تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالله

 

*******************************

فال روز متولدین مهر:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

اگر چه باده فرح بخش و باد گل بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر: زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا” سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

 

*******************************

فال روز متولدین آبان:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

 

*******************************

فال روز متولدین آذر:

امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

 

*******************************

فال روز متولدین دی:

اطرافیان تان ارزش و حد شما را نمی دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می گیرند دچار ناراحتی ها و حساسیت های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.

 

*******************************

فال روز متولدین بهمن:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید***گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز***گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است.

 

*******************************

فال روز متولدین اسفند:

اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیتهای شما آشکار می شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

روشنی طلعت تو ماه ندارد***پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم***خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تعبیر: بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیتتان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچکس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سایقه ی خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند.

 

مطالب مرتبط

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان