ramazan
ramazan

فال سلامتی برای متولدین هر ماه از نظر روانشناسی

فال سلامتی برای متولدین هر ماه از نظر روانشناسی

از دیدگاه روانشناسی طالع‌بینی جاذبه‌ای بسیار قوی به شمار می‌رود، زیرا درباره شخصیت و طبیعت افراد بحث می‌کند، بنابراین به موضوع جالبی برای سرگرمی افراد تبدیل می‌شود. ما در این پست فال سلامتی متولدین ماه‌های مختلف سال را منتشر کنیم اما چیزی که توجه به آن غیر قابل انکار است این است که همه‌ی این‌ها پیش بینی است و شما جدای از چیزهایی که در این پست مطرح شده باید مراقب سلامتی خود باشید و سعی کنید استرس را که منشا همه بیماری‌هاست از خود دور کنید. امیدواریم نه تنها امسال هر سال‌تان پر از سلامتی و شادی باشد.

 

فروردین:

در سال جدید متولدین فروردین از لحاظ سلامتی سال خوبی خواهند داشت اما مواظب استرس، عفونت‌های ویروسی باشید.

 

اردیبهشت:

برای متولیدن اردیبهشت ماه پیش‌بینی می‌شود که این سال از نظر سلامتی در وضعیت عالی قرار دارید. اما نیاز به حفظ بهداشت مناسب دارید طوری‌که به راحتی توسط بیماری‌ها غافل گیر نشوید.

 

خرداد:

متولدین خرداد در سال ۲۰۱۵ پر از تنش و چالش خواهند بود. مراقب افسردگی و سایر بیماری‌های مرتبط با استرش باشید. به یاد داشته باشید که سختی‌های زندگی فقط برای مرحله‌ای از زندگی شماست.

 

تیر:

سال ۲۰۱۵ یک سال رویایی برای متولدین تیر ماه است. شما در این سال بسیار پرتلاش خواهید بود استراحت را فراموش نکنید. امسال یک سال بزرگ برای شماست اما شما باید به یاد داشته باشید که با وقت گذاشتن برای مراقبت از سلامتی خود همانقدر اهمیت دارد.

 

مرداد:

شما در سال جدید استرس‌های روانی بسیاری خواهید داشت، اما به دنبال تغییرات بزرگی خواهید بود. برای مراقبت و بهبود وضعیت ما به شما یوگا را پیشنهاد می‌کنیم. حرکات ساده یوگا را از این لینک آموزش ببینید.

 

شهریور:

از افزایش استرس در این سال نگران هستید و این می تواند باعث به خطر افتادن سلامتی شما شود. گاهی شما فقط باید عقب نشینی کنید و با تمرکز بیشتری بر انجام کارهای خود نگاهی داشته باشید بخصوص درباره بحث های خانوادگی.

 

مهر:

متولدین مهر به صورت کامل در سال جدید در اعتدال خواهند بود سلامتی نیز یکی از این موردهاست.

 

آبان:

متولدین آبان در سال ۲۰۱۵ از انرژی‌های منفی رهایی پیدا خواهند کرد و پس از آن زندگی به آن‌ها لبخند خواه زد. شما در این سال با موفقیت سطح استرس را کاهش داده و به زندگی عادی خود باز خواهید گشت.

 

آذر:

متولدین آذر در سال ۲۰۱۵ از نظر سلامتی سالی بسیار عالی خواهند داشت و در سلامت کامل به سر خواهند برد. فقط ممکن است برای مقابله با برخی از مسائل روانی کمی درگیر شوید. البته این نه از ترس است بلکه تحریکات ذهنی شماست و اما شما خواهید توانست با آن‌ها ب خوبی مقابله کنید.

 

دی:

در سال ۲۰۱۵ شما در حال ایجاد تغییرات بسیاری دز شیوه زندگی کردن خود هستید. شما تصمیم گرفته اید که در مورد سلامتی و انچه می خورید جدی باشید و همچنین شروع به برنامه ریزی برای یک رژیم تناسب اندام کرده اید. با اینکه این کارها به نظر سخت خواهند آمد اما شما ارزش آنها را پرداخت خواهید کرد و در پایان سال از عملکرد خود در این مدت بسیار راضی خواهید بود.

 

بهمن:

متولدین بهمن به صورت ذاتی محافظه‌کار هستند و این مساله مشکلات زیادی برای شما در سال آینده به وجود خواهد آورد. در سال ۲۰۱۵ نیاز دارید که با اطرافیان‌تان بیشتر ارتباط برقرار کنید و فشارها و بار سنگین زندگی و سلامتی خود را به کمک آن‌ها تحمل کنید.

 

اسفند:

به دلیل وجود فشارهای روحی بسیار برای شما در سال جدید، شما واقعا نیاز به مراقبت و کاهش سطح استرس خود دارید و باید مطمئن شوید که مراقبت‌های جسمانی و حتی روحی خود را به بهترین حالت ممکن انجام خواهید داد.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان