فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 آذر 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 آذر 94

گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت

فال روز متولدین فروردین:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت های بیش از حد به حساب می آمد اکنون می تواند مثل شور و هیجاناتی بی ضرر خیلی هم خوب باشد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین:

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست

تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

 

***********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر با آتش بازی کنید دست خود را خواهید سوزاند. به خط قرمزها توجه کنید. امروز زیاد کنترل رفتار خود را در دست ندارید، حتی اگر قلبتان به شما می گوید کاری را انجام دهید بهتر است به عقلتان گوش کنید و ببینید چه می گوید. به اوضاع سلامتی خود رسیدگی کنید و عادت هایی که برای سلامتتان خوب هستند را در خود تقویت کنید. چنانچه احساس می کنید دلتان می خواهد کاری را نیمه کاره رها کنید اصلا وقت خوبی برای این کار نیست، حالا که به نتیجه نزدیک شده اید راهتان را ادامه دهید. برای اینکه از دغدغه های ذهنیتان رها شوید بخشی از مسیر محل کار تا خانه را پیاده برگردید. اگر می خواهید فردی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید امروز کمی به ظاهر خودتان رسیدگی کنید، موهایتان را سر و سامان بدهید و به پوستتان برسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی***که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش***که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تعبیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

***********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز روز بسیار خوبی است برای این که به بدن خودتان رسیدگی کنید. با گفتن اینکه کمر دردتان و یا درد زانویتان به زودی خوب می شود خودتان را گول نزنید. تلفن را بردارید و از دکترتان وقتی برای ملاقات بگیرید. اگر یک روز برای خودتان وقت بگذارید به جایی بر نمی خورد. امروز در انتخاب هایتان دچار مشکل خواهید شد. از طرفی دلتان می خواهد همه چیز صحیح و عادلانه باشد، از طرفی دیگر نیز جاه طلبی شما باعث می شود تمایل داشته باشید خودتان را در اولویت قرار دهید. اما حتی اگر این کار را می کنید سعی کنید با مهربانی همراه باشد. چنانچه کسی را دوست دارید امروز فرصت مناسبی است که تصمیمات جدی در مورد رابطه خود بگیرید و تکلیف خودتان را معلوم کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد***از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد

صوفی مجلس که دی جام و قدح می شکست***باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد

تعبیر: دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

***********************************

فال روز متولدین تیر:

امروز ممکن است با وجود این که خودتان نیاز به کمک دارید به کمک دیگران بروید و نیازهای آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید. درست است که این کار احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می کند، اما یادتان باشد که با این کار از مشکل خودتان فرار نکنید و اگر موقعیت خودتان فوریت بیشتری دارد اول به فکر مشکل خودتان باشید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. مثلا می توانید از همسرتان بخواهید برای امروز برنامه ریزی کند و یک روز تعطیل به یاد ماندنی برایتان بسازد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست

تعبیر:  از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

***********************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز شما می توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می کنید توصیه می شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.امروز ممکن است وقت زیادی را صرف بررسی اموری کنید که به نظرتان خوب پیش نمی روند. از این که دست به کار جدیدی بزنید می ترسید، زیرا فکر می کنید که امروز همه چیز فقط به یک باد بند است. اما بدانید که پایه و اساس شما به این راحتی ها نمی لرزد. سعی کنید به خاطر چیزهایی که آن قدرها هم ارزش ندارند خودتان را ناراحت نکنید، زیرا عدم امنیتی که اکنون احساس می کنید به زودی رفع خواهد شد. به شما توصیه می شود که به جریانات پیش رو اعتماد کنید تا به تدریج اعتماد به نفس تان را بازیابید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم***از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم***تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم

تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

***********************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز کمی وقت برای اندیشیدن به خودتان و کارهایتان بگذارید. به احساسی که نسبت به شرایط فعلیتان دارید و به ویژه به روابطی که با دیگران دارید بیندیشید. با خودتان صادق باشید، آیا گاهی بیش از حد لازم لجبازی و سرکشی به خرج نمی دهید؟ اما به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست، و تمایل شما نسبت به ایجاد تغییر نشان دهنده بلوغ فکری شما خواهد بود. اما خیلی هم به خودتان سخت نگیرید. به خودتان هدیه بدهید و خودتان را خوشحال کنید. کوتاه کردن موها و یا تغییر مدل ریش و سبیل نیز می تواند ایده خوبی باشد. اگر فکر می کنید که خودتان و یا شریک زندگیتان خیلی ایرادگیر شده اید نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. نفس عمیقی بکشید و به خودتان استراحت بدهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری

آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری

تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

***********************************

فال روز متولدین مهر:

چشم هایتان را به هدفتان دوخته اید و با سرعت تمام می خواهید به آن برسید، اما ستاره ها شما را به آرامش و اولویت بندی در کارهایتان دعوت می کنند. هرچند فکر می کنید به کمک نیازی ندارید، بد نیست در صورت نیاز از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. در کارتان بیشتر روزتان را با خانواده و دوستان نزدیکتان خواهید گذراند، هرچند بعید نیست زمانی را هم با شرکای تجاری خود بگذرانید. بنابراین روزی لذت بخش را در پیش دارید، زیرا کسانی که برایتان اهمیت دارند و از بودن با آنها لذت می برید در کنارتان خواهند بود. احساس وابستگی بیشتری به عشقتان احساس خواهید کرد. خوابی که درباره عشقتان می بینید را یادداشت کنید، آنچه در رویا دیده اید در واقعیت به شما کمک خواهد کرد

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار***ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

نکته ای روح فزا از دهن دوست بگو***نامه ای خوش خبر از عالم اسرار بیار

تعبیر: اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشمتان به جمال یار روشن می شود و کامتان شیرین خواهند شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

***********************************

فال روز متولدین آبان:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد***چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت***آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

تعبیر: با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هر چه که برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید در نهایت این خواست خدا بوده است.

***********************************

فال روز متولدین آذر:

اگر موضوعات اجتماعی مهم تر از کار و خانواده به نظر می رسند، دلیلش این است که شما به عقب برگشته و دوباره اولویت های اخیرتان را ارزیابی می کنید. با وجود اینکه شما بر سر دوراهی قرار گرفته اید، نادیده گرفتن مسئولیتها به خاطر خوشی و لذت آنی کاری خطرناک است. ممکن است که شما به سمت حاشیه بروید، اما به خاطر یک لحظه هیجان انگیز در مقابل زور و اجبار تسلیم نشوید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

***********************************

فال روز متولدین دی:

به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه ریزی کنید، برای زمانهایی خالی ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

 

***********************************

فال روز متولدین بهمن:

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زبان خامه ندارد سر بیان فراق***وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال***به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تعبیر: کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

 

***********************************

فال روز متولدین اسفند:

در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی***لطف کردی سایه ای بر آفتاب انداختی

تا چه خواهد کرد با ما آب و رنگ عارضت***حالیا نیرنگ نقشی خوش بر آب انداختی

تعبیر: انسانی عادل و حق بین هستید دل و زبانتان یکی است. اگر کسی خوبی در حق تان کند چند برابر جواب آن خوبی را می دهید. حجب و حیاء شما فرشتگان را حیران می کند. هر چیزی را که طلب می کنید آنا” به دست خواهید آورد. برای کوچکترین نعمت خدا شکر به جا می آورید و در عین خشم و غضب چون آب سرد و زلالید.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان