ramazan
ramazan

میوه ای با گوشتی شیرین !!

میوه ای با گوشتی شیرین !!

تمامی خصوصیات ویژگی های میوه ای با گوشتی شیرین ! بله همان خرمایی که بمب انرژی نام دارد!

 

 

خرما بمب انرژى در ايران
خرما از دوران باستان در رژيم غذايى انسان وجود داشته است. زمان پى بردن انسان به خواص خرما به شش هزار سال پيش از ميلاد مى رسد. خرما گياهى چند ساله و دو پايه است. درخت خرما يكى از قدیمی ترین درختان ميوه شناخته شده براى انسان است.

 

خرما ميوه اى با گوشتى شيرين:
خرما جزو تيره نخل ها است. ميوه خرما خوراكى و داراى هسته اى سخت و پوست نازك می باشد. خرما طعم شيرينی دارد كه به شكل خوشه اى بزرگ از شاخه آويزان مى گردد. و برگ هاى درخت خرما بزرگ است. ارتفاع نخل خرما به ١٠ تا ٢٠ متر يا بيشتر مى رسد.

 

تمام قسمت ميوه خرما گوشتى و محتوى مواد غذايى است. خرما از دوران باستان در رژيم غذايى انسان وجود داشته است. خرما يكى از قديمى ترين ميوه هاى كشت شده توسط انسان بوده است.

 

 پيدايش درخت خرما در جهان از دوران دوم زمين شناسى آغاز شده است

 

 
ريشه نام خرما از كجاست؟
واژه خرما ريشه و بنياد فارسى داشته و از زبان فارسى به زبان هاى هندى، اردو، تركى، اندونزيايى و مالزيايى به سوى شرقى و يونانى به سوى غربى وارد شده است.

 

 درخت خرما درمناطق نيمه گرمسيرى و گرمسيرى پرورش ميابد

 

پيدايش خرما بر نخيل:
پيدايش درخت خرما در جهان از دوران دوم زمين شناسى آغاز شده، اما زمان پى بردن انسان به ارزش غذايى و خواص خرما و كاشت درخت خرما به شش هزار سال پيش از ميلاد مى رسد. درخت خرما يكى از مقدس ترين و قديمى ترين درختان ميوه شناخته شده براى انسان است و همچنین درخت خرما درمناطق نيمه گرمسيرى و گرمسيرى پرورش ميابد. خرما گياهى چند ساله و دو پايه است. يعنى گل نر و ماده گیاه خرما روى پايه هاى جداگانه قرار دارند.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان